Ik DM'de jou een keer met iets wat je moest weten en kreeg een scheldwoord of twee terug.quote:
Was maar een grapje. Niet zo passief agressief dat stomme hartje gebruiken of ik sla je in mekaarquote:Op zondag 12 februari 2017 20:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
komt vanzelf weer hoor
ik ben jaren weggeweest soms
Raise your fist for aaaaangerfistquote:Op zondag 12 februari 2017 20:46 schreef Catkiller het volgende:
Ik post deze voor Ama omdat ik hem tegenkwam, gr gr.
okquote:Op zondag 12 februari 2017 20:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was maar een grapje. Niet zo passief agressief dat stomme hartje gebruiken of ik sla je in mekaar
dat heb ik met aberquote:Op zondag 12 februari 2017 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hans en ik dm-en heel veel
maar hij wil niet met me whatsappen
ban deed deugd manquote:
Zou ook niet mijn nummer geven aan iemand die alles wat een kut heeft achterna zit.quote:
hoezo niet, jij bent toch veiligquote:Op zondag 12 februari 2017 20:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou ook niet mijn nummer geven aan iemand die alles wat een kut heeft achterna zit.
hoe bedoel je?quote:Op zondag 12 februari 2017 20:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou ook niet mijn nummer geven aan iemand die alles wat een kut heeft achterna zit.
Ben meer van de mannen die lullen achterna zitten.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoezo niet, jij bent toch veilig
ohquote:Op zondag 12 februari 2017 20:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wilde net mijn nummer dm'en maar ik heb me bedacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 februari 2017 20:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben meer van de mannen die lullen achterna zitten.
oeiquote:Op zondag 12 februari 2017 20:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben meer van de mannen die lullen achterna zitten.
Dat je overkomt als iemand die op elke gewillige vrouw zou kruipen en daar ook constant op uit bent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |