wist niet dat jij zo veel diepgang hadquote:Op zondag 12 februari 2017 18:39 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Alles kan zeer negatief veranderen in een oogopslag dus ik ben niet te kritisch.
Ik mag trouwens weer vol gaan trainenquote:
Waar heb je last van dan?quote:Op zondag 12 februari 2017 19:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik mag trouwens weer vol gaan trainenIk kan niks meer kapot maken behalve de verkalking. Moet het gewoon keihard masseren en na trainingen kan het alleen maar geïrriteerd zijn en niet kapot.
wil jou wel keihard masserenquote:Op zondag 12 februari 2017 19:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik mag trouwens weer vol gaan trainenIk kan niks meer kapot maken behalve de verkalking. Moet het gewoon keihard masseren en na trainingen kan het alleen maar geïrriteerd zijn en niet kapot.
bijna 3/4 jaar geleden een pees gescheurd bij mijn heup, en de bloeduitstorting daar is gaan verkalken, dus een deel van de pees is bot geworden. En al een paar maand aan het trainen met alleen lichaamsgewicht. Maar mag nu ook gewoon weer voetballen en met gewichten tot het gaat irriteren.quote:
met lichaamsgewicht kan je echt ver komen anders. ga maar eens dippen, of opdrukken met je benen hoog op dumbellsquote:Op zondag 12 februari 2017 19:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
bijna 3/4 jaar geleden een pees gescheurd bij mijn heup, en de bloeduitstorting daar is gaan verkalken, dus een deel van de pees is bot geworden. En al een paar maand aan het trainen met alleen lichaamsgewicht. Maar mag nu ook gewoon weer voetballen en met gewichten tot het gaat irriteren.
hahaha waar is die van dat gifjequote:
quote:Op zondag 12 februari 2017 19:07 schreef Neverknown het volgende:
[..]
hahaha waar is die van dat gifje
klopt, maar het ging meer om squaten en lunges enzo.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
met lichaamsgewicht kan je echt ver komen anders. ga maar eens dippen, of opdrukken met je benen hoog op dumbells
zeg eens.quote:
ah ja, daar is het wel handig om wat toe te voegen jaquote:Op zondag 12 februari 2017 19:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
klopt, maar het ging meer om squaten en lunges enzo.
gewoon bewegen op muziekquote:Op zondag 12 februari 2017 19:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
klopt, maar het ging meer om squaten en lunges enzo.
en pistolsquats gaan nog altijd niet omdat die pees dan wel echt heel erg tegenwerkt.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ah ja, daar is het wel handig om wat toe te voegen ja
lekker stinkkut ruikenquote:
goeie manier om zonder extra gewicht te trainen ja, wel aardig zwaar als je boven de 80kg zitquote:Op zondag 12 februari 2017 19:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
en pistolsquats gaan nog altijd niet omdat die pees dan wel echt heel erg tegenwerkt.
voor mijn blessure kon ik het wel, zat ik rond de 80kg. Wel aangekomen in de tussentijd.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
goeie manier om zonder extra gewicht te trainen ja, wel aardig zwaar als je boven de 80kg zit
echt veel meer heb je niet nodig voor dikkere benen, best wel overrated om, zeker aan het begin, met gewichten te gaan trainenquote:Op zondag 12 februari 2017 19:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
voor mijn blessure kon ik het wel, zat ik rond de 80kg. Wel aangekomen in de tussentijd.
wat luister jij henkquote:
ben geen michelinmannetje.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
echt veel meer heb je niet nodig voor dikkere benen, best wel overrated om, zeker aan het begin, met gewichten te gaan trainen
michelin mannetje is sowieso lelijk
vind chai dat goed? jij moest van mij verplicht jan smit luisterenquote:
omdat je echt een verschrikkelijke username hebt waar je geen reet mee kuntquote:Op zondag 12 februari 2017 19:17 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Waarom begroet je mij nooit zo enthousiast
okquote:Op zondag 12 februari 2017 19:17 schreef Neverknown het volgende:
[..]
vind chai dat goed? jij moest van mij verplicht jan smit luisteren
In bed wist je er wel raad meequote:Op zondag 12 februari 2017 19:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
omdat je echt een verschrikkelijke username hebt waar je geen reet mee kunt
Nee niet gaan ik miste jequote:Op zondag 12 februari 2017 19:19 schreef Le_Professeur het volgende:
chai jaagt mij weg, als ik weeer maanden afwezig ben is het haar schuld
quote:Op zondag 12 februari 2017 19:19 schreef Le_Professeur het volgende:
chai, doe je dingquote:Op zondag 12 februari 2017 19:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Echt hequote:Op zondag 12 februari 2017 19:19 schreef Neverknown het volgende:
ik zou afknappen als ik chai was. een fokkende vriend is zo 2015.
quote:Op zondag 12 februari 2017 19:25 schreef Le_Professeur het volgende:
alleen maar vrouwen hier, of niet?
vind je dat erg?quote:Op zondag 12 februari 2017 19:25 schreef Le_Professeur het volgende:
Jupquote:Op zondag 12 februari 2017 19:25 schreef Le_Professeur het volgende:
ben ik wel gewendquote:Op zondag 12 februari 2017 19:25 schreef Le_Professeur het volgende:
hoe ga je die penis regelen dan?quote:Op zondag 12 februari 2017 19:27 schreef kdricklamar het volgende:
Ik kan wel een man zijn als je wil
Wil je dat echt weten?quote:Op zondag 12 februari 2017 19:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoe ga je die penis regelen dan?
quote:Op zondag 12 februari 2017 19:32 schreef kdricklamar het volgende:
Ik ga wel psycho pass kijken kijkt iemand hier anime atm
tengen toppaquote:Op zondag 12 februari 2017 19:32 schreef kdricklamar het volgende:
'quote:Op zondag 12 februari 2017 19:32 schreef kdricklamar het volgende:
Ik weet wel een manier om je moe te makenquote:Op zondag 12 februari 2017 19:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja fijn dit, denk je dat ik nu fijn kan slapen ofzo
haha try mequote:Op zondag 12 februari 2017 19:33 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik weet wel een manier om je moe te maken
net als che_quote:Op zondag 12 februari 2017 19:34 schreef Neverknown het volgende:
Waar is crip eigenlijk? lang niet meer gezien.
waar zijn die?quote:
ff serieusquote:
mm ik zag door crips naam pas geen streep staan.quote:
ja beiden met de noorderzon vertrokken nadat crip de hele app- geschiedenis online had gegooidquote:
de rest van die ongure types welquote:Op zondag 12 februari 2017 19:36 schreef Neverknown het volgende:
[..]
mm ik zag door crips naam pas geen streep staan.
Was gedoe over whatsapp en al dan niet verstuurde foto's tussen die twee, dik drama... crip nooit meer gezien daarnaquote:Op zondag 12 februari 2017 19:36 schreef Neverknown het volgende:
[..]
mm ik zag door crips naam pas geen streep staan.
welke app geschiedenis met wie? wie gunt mij de whole story hier kan ik niets mee.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja beiden met de noorderzon vertrokken nadat crip de hele app- geschiedenis online had gegooid
hadden ze afgesproken? vertel meer.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Was gedoe over whatsapp en al dan niet verstuurde foto's tussen die twee, dik drama... crip nooit meer gezien daarna
Ik heb ook maar weer uit tweede hand, zat op mijn werk toen de shitstorm losbrakquote:Op zondag 12 februari 2017 19:38 schreef Neverknown het volgende:
[..]
hadden ze afgesproken? vertel meer.
Waar is hijquote:Op zondag 12 februari 2017 19:33 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
'
Hermann kijkt hentai en anime
sorry, het boeide me echt te weinig om het ook maar in me op ten emenquote:Op zondag 12 februari 2017 19:37 schreef Neverknown het volgende:
[..]
welke app geschiedenis met wie? wie gunt mij de whole story hier kan ik niets mee.
Vertel alles wat je weetquote:Op zondag 12 februari 2017 19:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb ook maar weer uit tweede hand, zat op mijn werk toen de shitstorm losbrak
Je hebt geen leven doe niet alsof je wel hebt. Vertel gewoon het verhaal die je wel weet. Ongegeneerd over willen komen hoeft bij mij nietquote:Op zondag 12 februari 2017 19:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
sorry, het boeide me echt te weinig om het ook maar in me op ten emen
quote:Op zondag 12 februari 2017 19:40 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Je hebt geen leven doe niet alsof je wel hebt. Vertel gewoon het verhaal die je wel weet. Ongegeneerd over willen komen hoeft bij mij niet
sowquote:Op zondag 12 februari 2017 19:39 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Waar is hij
Dima kijkt ook maar hij is loserrje
Iedereen zit maar zo te zeiken over die hoofddoek, maar crip was niet iemand die anderen vertelde hoe ze hun geloof moesten belijden he.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:40 schreef kdricklamar het volgende:
Is ze sindsdien niet meer teruggekomen?
Echt geappig zij met dr naaktfotos op fok verspreiden maar wel hoofddoek dragenschande maar wel grappig
![]()
Hahahahaahahahahahaquote:Op zondag 12 februari 2017 19:40 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Je hebt geen leven doe niet alsof je wel hebt. Vertel gewoon het verhaal die je wel weet. Ongegeneerd over willen komen hoeft bij mij niet
Lekker toch, moet ze zelf weten. In de koran staat niks over naaktselfies.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:40 schreef kdricklamar het volgende:
Is ze sindsdien niet meer teruggekomen?
Echt geappig zij met dr naaktfotos op fok verspreiden maar wel hoofddoek dragenschande maar wel grappig
![]()
oeh leuk verjaardagscadeauquote:
Doe ik ook niet? Vind het wel grappig thats allquote:Op zondag 12 februari 2017 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Iedereen zit maar zo te zeiken over die hoofddoek, maar crip was niet iemand die anderen vertelde hoe ze hun geloof moesten belijden he.
Dit dus, ik zie het punt ook nietquote:Op zondag 12 februari 2017 19:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekker toch, moet ze zelf weten. In de koran staat niks over naaktselfies.
hoofddoek of niet, nudes sturen is gewoon niet slimquote:Op zondag 12 februari 2017 19:42 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Doe ik ook niet? Vind het wel grappig thats all
Ja ze is een independant woman die zich goed geintegreerd heeft whatever ik zei niet dat ze het niet mocht doen hoorquote:Op zondag 12 februari 2017 19:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekker toch, moet ze zelf weten. In de koran staat niks over naaktselfies.
fijn, nu is er weer plek voor nielsquote:Op zondag 12 februari 2017 19:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Crip is gestopt. Che_ verdwenen, omdat Stimo en MMG er ook niet meer zijn.
Hear, hear.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Iedereen zit maar zo te zeiken over die hoofddoek, maar crip was niet iemand die anderen vertelde hoe ze hun geloof moesten belijden he.
jaaa leukquote:Op zondag 12 februari 2017 19:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zullen we samen boer zoekt vrouw kijken? of vind je dat kut
Wow dikke sneer naar Fushia dat worden petsen de volgende keer.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:43 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja ze is een independant woman die zich goed geintegreerd heeft whatever ik zei niet dat ze het niet mocht doen hoorben geen fushia of girlygirl ;7
Ik kan er alleen wel omlachen zo blijkt maar weer
True nooit in mn leven gedaan en ook neit van planquote:Op zondag 12 februari 2017 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoofddoek of niet, nudes sturen is gewoon niet slim
Heeft hij je nog geen PM gestuurd? Blijkbaar mist hij jou niet.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
fijn, nu is er weer plek voor niels
Haha ja tochquote:Op zondag 12 februari 2017 19:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow dikke sneer naar Fushia dat worden petsen de volgende keer.
komt denk ik door de antirookcampagnequote:Op zondag 12 februari 2017 19:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft hij je nog geen PM gestuurd? Blijkbaar mist hij jou niet.
Blijkbaar toch geen echte sportmanquote:Op zondag 12 februari 2017 19:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft hij je nog geen PM gestuurd? Blijkbaar mist hij jou niet.
Kijk alleen naar hem als hij is vermomming is sorry.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Alberto Stegeman ontmaskert een pedofiele gastouder in de eerste aflevering van Undercover in Nederland. Deze man geeft voor de verborgen camera toe dat hij zich in het verleden heeft vergrepen aan zeer jonge kinderen. "De ontmaskering en de aanhouding laten we zien", vertelt Stegeman.
misselijke tvquote:Op zondag 12 februari 2017 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Alberto Stegeman ontmaskert een pedofiele gastouder in de eerste aflevering van Undercover in Nederland. Deze man geeft voor de verborgen camera toe dat hij zich in het verleden heeft vergrepen aan zeer jonge kinderen. "De ontmaskering en de aanhouding laten we zien", vertelt Stegeman.
Maar wordt die tijdens de uitzending inelkaar geslagen of niet?quote:Op zondag 12 februari 2017 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Ja, hier kan ik mij wel in vinden. Sterke analysequote:Op zondag 12 februari 2017 19:46 schreef Neverknown het volgende:
Naja ik vond het bij crip altijd lijken alsof ze niet sterk in haar schoenen stond betreft haar geloof. Alsof ze nog zoekende was zeg maar en soms de druk van buitenaf/ oordelen met haar eigen identiteitscrisis te veel werd.
Plus vaker leek het alsof ze per se 'tegendraads'' wilde zijn.
Is de hele groep tegen iemand was zij voor die persoon zeg maar.
Gewoon op bepaalde ''onopgemerkte'' manier probeerde ze aandacht te eisen.
Verder geen onaardig meisje volgensmij maar viel me gewoon op.
nee, maar heb een sterke nekquote:Op zondag 12 februari 2017 19:47 schreef kdricklamar het volgende:
Hebben jullie ook dat je hoofd zo zwaar aanvoelt echt vervelnd en dat je gewoon wilt liggen maar zelfs dan is je hoofd aanwezigwil gewoon geen hoofd meer
Ja faka met mijn nek denk ik nuquote:Op zondag 12 februari 2017 19:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee, maar heb een sterke nek
het viel mij juist op dat ze vaak werd aangevallen op haar hobby en dat hier meteen haar geloof en haar aangenomen overtuiging bijgehaald werd, wat onredelijk is omdat ze nooit heeft uitgesproken wat haar overtuigingen zijn, en als je denkt dat aan een doek te kunnen zien ben je niet goed wijsquote:Op zondag 12 februari 2017 19:46 schreef Neverknown het volgende:
Naja ik vond het bij crip altijd lijken alsof ze niet sterk in haar schoenen stond betreft haar geloof. Alsof ze nog zoekende was zeg maar en soms de druk van buitenaf/ oordelen met haar eigen identiteitscrisis te veel werd.
Plus vaker leek het alsof ze per se 'tegendraads'' wilde zijn.
Is de hele groep tegen iemand was zij voor die persoon zeg maar.
Gewoon op bepaalde ''onopgemerkte'' manier probeerde ze aandacht te eisen.
Verder geen onaardig meisje volgensmij maar viel me gewoon op.
sws.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, hier kan ik mij wel in vinden. Sterke analyse
haha wauw wat heb je nou weer meegemaakt frassquote:Op zondag 12 februari 2017 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja die vind ik ook lekker om te doen, maar als de vrouw haar benen uit elkaar doet en de man zijn benen tussen die van haar heeft komt men toch dieper. Kontje omhoog, ah lekker hoor.
Gekkigheid
quote:Op zondag 12 februari 2017 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het viel mij juist op dat ze vaak werd aangevallen op haar hobby en dat hier meteen haar geloof en haar aangenomen overtuiging bijgehaald werd, wat onredelijk is omdat ze nooit heeft uitgesproken wat haar overtuigingen zijn, en als je denkt dat aan een doek te kunnen zien ben je niet goed wijs
Ik weet het nietquote:Op zondag 12 februari 2017 19:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha wauw wat heb je nou weer meegemaakt frass
quote:Op zondag 12 februari 2017 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het viel mij juist op dat ze vaak werd aangevallen op haar hobby en dat hier meteen haar geloof en haar aangenomen overtuiging bijgehaald werd, wat onredelijk is omdat ze nooit heeft uitgesproken wat haar overtuigingen zijn, en als je denkt dat aan een doek te kunnen zien ben je niet goed wijs
Nee hoor, Crip zal eerder de allochtonen hier met hun vingertje in de lucht met DE manier om het geloof aan te hangen zat zijn geweest.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, hier kan ik mij wel in vinden. Sterke analyse
echt veel te realistisch weer, is toch kapot saai wat je nu doetquote:Op zondag 12 februari 2017 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat was ook zo. Maar soms was ze zelf ook wel schreeuwerig. Ze kon er niet echt mee omgaan leek het.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het is ook nooit goed hequote:Op zondag 12 februari 2017 19:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
echt veel te realistisch weer, is toch kapot saai wat je nu doet
quote:Op zondag 12 februari 2017 19:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee hoor, Crip zal eerder de allochtonen hier met hun vingertje in de lucht met DE manier om het geloof aan te hangen zat zijn geweest.
En volgens mij heeft ze wel eens aangegeven 'vroeger' niks te hebben gedaan met haar geloof en om dan op wat oudere leeftijd er toch mee bezig te zijn (en er iets van uit te dragen) dat valt bij mij niet onder onzeker zijn. Gewoon een vrouw die haar eigen keuzes heeft gemaakt.
Meloewa is zelf zo onstabiel als de tyfus volgens mij.
nee, dat is het zeker niet. zou ook wat zijn met jou.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het is ook nooit goed he
Wow, volgens mij stem jij helemaal geen Geertquote:Op zondag 12 februari 2017 19:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee hoor, Crip zal eerder de allochtonen hier met hun vingertje in de lucht met DE manier om het geloof aan te hangen zat zijn geweest.
En volgens mij heeft ze wel eens aangegeven 'vroeger' niks te hebben gedaan met haar geloof en om dan op wat oudere leeftijd er toch mee bezig te zijn (en er iets van uit te dragen) dat valt bij mij niet onder onzeker zijn. Gewoon een vrouw die haar eigen keuzes heeft gemaakt.
quote:Op zondag 12 februari 2017 19:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
oh, valt allemaal op zijn plek nu.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:53 schreef Catkiller het volgende:
Ik neem het ook wel eens op voor Hans of Zosk. Is niet omdat ik tegendraads ben maar heb gewoon een hart en die jongens hebben het soms al moeilijk genoeg ja knuppels
Haha, ja lachen weerquote:Op zondag 12 februari 2017 19:53 schreef Catkiller het volgende:
Ik neem het ook wel eens op voor Hans of Zosk. Is niet omdat ik tegendraads ben maar heb gewoon een hart en die jongens hebben het soms al moeilijk genoeg ja knuppels
labiel en geen levenquote:Op zondag 12 februari 2017 19:53 schreef Neverknown het volgende:
Ik weet toch op welke manieren vrouwen aandacht vragen omdat ik er zelf ook een ben, en kan dan wel vertellen dat die van crip ook een aparte was.
Maar das gewoon mijn mening. Mag ik zelf een labiele motherfucker zijn wil niet zeggen dat ik bepaald gedrag niet kan plaatsen.
Ik weet niet wat ik ga stemmen. Heb nog nooit gestemd voor de tweede kamer ook. Wel eens mijn moeder laten stemmen en die geloofde toen nog dat die A stond voor wie het ooit was.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:52 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Wow, volgens mij stem jij helemaal geen Geert
quote:Op zondag 12 februari 2017 19:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
crip moet gewoon terugkomen
Apel?quote:Op zondag 12 februari 2017 19:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik ga stemmen. Heb nog nooit gestemd voor de tweede kamer ook. Wel eens mijn moeder laten stemmen en die geloofde toen nog dat die A stond voor wie het ooit was.
en onafhankelijk met wie of waarover ze apptquote:Op zondag 12 februari 2017 19:55 schreef Catkiller het volgende:
Maar Crip is een aardig mens, onafhankelijk van wat voor religie ze wel of niet aanhangt.
Partij van de Apel oké.quote:
Nou ja, baal wel dat ik geen nudes heb ontvangen gvd.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en onafhankelijk met wie of waarover ze appt
Wel toevallig dat de A in PvdA en NSDAP voor hetzelfde staan hèquote:Op zondag 12 februari 2017 19:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik ga stemmen. Heb nog nooit gestemd voor de tweede kamer ook. Wel eens mijn moeder laten stemmen en die geloofde toen nog dat die A stond voor wie het ooit was.
Gelukkig niet zeg.quote:
Appèl voor buitenspel genegeerdquote:Op zondag 12 februari 2017 19:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
is trouwens Appèl
gebruik dat woord nooit
Ik begrijp wat je bedoeltquote:Op zondag 12 februari 2017 19:57 schreef Neverknown het volgende:
Jammer dat ik niet meer zo actief FOK! anders kon ik wel paar concrete voorbeelden geven. Maar ben het beetje vergeten.
Weet alleen nog keer dat iedereen zat te bitchen tegen mij maar zij het toen ''opnam'' maar was meer op zon manier van ik wil op deze manier aandacht krijgen dan dat ze echt achter haar mening stond en voor mij was of zo.
Zeg maar een bepaald onderwerp kreeg volle aandacht en dat vond ze dan irritant dus ging ze dwarsliggen zodat het aandachtspunt daar op kwam. (haar)
niet voor niets is hypocrip in het leven geroepenquote:Op zondag 12 februari 2017 19:57 schreef Neverknown het volgende:
Jammer dat ik niet meer zo actief FOK! anders kon ik wel paar concrete voorbeelden geven. Maar ben het beetje vergeten.
Weet alleen nog keer dat iedereen zat te bitchen tegen mij maar zij het toen ''opnam'' maar was meer op zon manier van ik wil op deze manier aandacht krijgen dan dat ze echt achter haar mening stond en voor mij was of zo.
Zeg maar een bepaald onderwerp kreeg volle aandacht en dat vond ze dan irritant dus ging ze dwarsliggen zodat het aandachtspunt daar op kwam. (haar)
jij bent een man. Jij snap dat niet.quote:
CD was een goede partij iddquote:Op zondag 12 februari 2017 19:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg.
Wist niet dat die A daar voor staat bij ze trouwens, CD stukje kon ik alleen.
Jij begrijpt mij altijd. (l)quote:
Nouja zegquote:Op zondag 12 februari 2017 19:59 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk. De jaloezie spat er van af
jammer dat je dat zo interpreteertquote:Op zondag 12 februari 2017 19:57 schreef Neverknown het volgende:
Dat zal het zijn, bedankt!quote:Op zondag 12 februari 2017 19:59 schreef Neverknown het volgende:
[..]
jij bent een man. Jij snap dat niet.
Weer zon man. Is geen jaloezie. Anders had ik het toen wel gebruikt om de aandacht op mij te liggen doodat er boven op te leggen. Is gewoon observatie die ik nu wel uit.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:59 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk. De jaloezie spat er van af
Heb pas gelezen over dat ze een docu over het IND (die blijkbaar machteloos staan tegen alles wat er binnnen komt en er geen crimineel/terrorist/wat dan ook uit kunnen plukken) pas na de verkiezingen uitzenden, en toen dacht ik wel even van fuck het maar en ik stem gewoon dom PVV.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:57 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Wel toevallig dat de A in PvdA en NSDAP voor hetzelfde staan hè
Ik weet ook nog niet wat ik ga stemmen, ik weet wel dat ik al die verkiezingsdebatten ga laten schieten.
Is geen haat hoor. Het viel alleen op.quote:
kun je in haar hart kijken?quote:Op zondag 12 februari 2017 20:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Is geen haat hoor. Het viel alleen op.
Door nog grotere hypocrieten met name.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
niet voor niets is hypocrip in het leven geroepen
Het is volgens mij ook erg lastig om mensen te controleren. Het zou kunnen, maar dan gaan wij daar zelf hinder van ondervinden als we op vakantie willen.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb pas gelezen over dat ze een docu over het IND (die blijkbaar machteloos staan tegen alles wat er binnnen komt en er geen crimineel/terrorist/wat dan ook uit kunnen plukken) pas na de verkiezingen uitzenden, en toen dacht ik wel even van fuck het maar en ik stem gewoon dom PVV.
Ze zeggen dat het niet expres is gedaan om de uitzenddatum te verzetten maar geloof er niet echt in en dat zou best vies zijn.
nee maar ik zeg toch niet dat haar hart slecht is.quote:
Dat is toch de keuze van die omroep?quote:Op zondag 12 februari 2017 20:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb pas gelezen over dat ze een docu over het IND (die blijkbaar machteloos staan tegen alles wat er binnnen komt en er geen crimineel/terrorist/wat dan ook uit kunnen plukken) pas na de verkiezingen uitzenden, en toen dacht ik wel even van fuck het maar en ik stem gewoon dom PVV.
Ze zeggen dat het niet expres is gedaan om de uitzenddatum te verzetten maar geloof er niet echt in en dat zou best vies zijn.
Oke ik kijk bij jouquote:Op zondag 12 februari 2017 20:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja! hij gaat een pedo aanpakken
je zegt dat je haar intentie weet, maar als je crip een beetje zou kennen zou je niet zo denkenquote:Op zondag 12 februari 2017 20:05 schreef Neverknown het volgende:
[..]
nee maar ik zeg toch niet dat haar hart slecht is.
Ik reageer op een klein deel wat ik van haar zag op FOK!. Jij bent een man je ziet dingen wss ook anders dan mij. Ik zeg nergens dat het een kutwijf is met een hoofddoek.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:07 schreef Drug het volgende:
[..]
je zegt dat je haar intentie weet, maar als je crip een beetje zou kennen zou je niet zo denken
Wel een hele toevallige keuze toch bij een docu die flink wat tongen los zou maken (en wss PVV stemmen op zou leveren) naar het schijnt en die in februari al uitgezonden zou worden om nu pas in april een plaats te krijgen.quote:
dan ikquote:Op zondag 12 februari 2017 20:09 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik reageer op een klein deel wat ik van haar zag op FOK!. Jij bent een man je ziet dingen wss ook anders dan mij. Ik zeg nergens dat het een kutwijf is met een hoofddoek.
nee laar je trekt haar oprechtheid in twijfelquote:Op zondag 12 februari 2017 20:09 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik reageer op een klein deel wat ik van haar zag op FOK!. Jij bent een man je ziet dingen wss ook anders dan mij. Ik zeg nergens dat het een kutwijf is met een hoofddoek.
Ja vraag mij sowieso af wat het nu precies voor iets is die screening, Ze kunnen nooit zo veel mensen goed checken als dat er binnen zijn gekomen.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook erg lastig om mensen te controleren. Het zou kunnen, maar dan gaan wij daar zelf hinder van ondervinden als we op vakantie willen.
En jij denkt dat dat gelobbyd is vanuit de politiek? Sws wel slecht van de omroep zelf, informatie achterhouden is ook een vorm van propaganda.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel een hele toevallige keuze toch bij een docu die flink wat tongen los zou maken (en wss PVV stemmen op zou leveren) naar het schijnt en die in februari al uitgezonden zou worden om nu pas in april een plaats te krijgen.
Ze moet haar hersenbloedingei kwijt.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:11 schreef Le_Professeur het volgende:
vermoeiend dit, crip is er toch niet dus wat is het doel?
misschien moet je haar een eerlijke kans gevenquote:Op zondag 12 februari 2017 20:12 schreef Mozy het volgende:
Meloewa is te psychotisch om in te zien dat ze een plank voor haar kop heeft.
Kansen moet je verdienen.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
misschien moet je haar een eerlijke kans geven
sowquote:Op zondag 12 februari 2017 20:12 schreef Mozy het volgende:
Meloewa is te psychotisch om in te zien dat ze een plank voor haar kop heeft.
Inderdaad, laten we het over ons hebbenquote:Op zondag 12 februari 2017 20:11 schreef Le_Professeur het volgende:
ja drm, beetje sad om mensen te neer te halen als ze er niet zijnquote:Op zondag 12 februari 2017 20:11 schreef Le_Professeur het volgende:
Is makkelijk, net zoals trappen wanneer iemand op de grond ligt.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:13 schreef Drug het volgende:
[..]
ja drm, beetje sad om mensen te neer te halen als ze er niet zijn
zoals jij bij konijntjes doet?quote:Op zondag 12 februari 2017 20:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is makkelijk, net zoals trappen wanneer iemand op de grond ligt.
Maar we halen Geert hier ook altijd neer en die kan zich hier ook niet verdedigen.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is makkelijk, net zoals trappen wanneer iemand op de grond ligt.
Braddie reageerde ook weleens via Twitter op dingen die op het FOK! forum gezegd werden. Als een uitkeringstrekker het kan, dan moet Geert het toch ook kunnen?quote:Op zondag 12 februari 2017 20:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar we halen Geert hier ook altijd neer en die kan zich hier ook niet verdedigen.
Maar Geert heeft het te druk met lijsttrekkersdebatten afzeggen.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Braddie reageerde ook weleens via Twitter op dingen die op het FOK! forum gezegd werden. Als een uitkeringstrekker het kan, dan moet Geert het toch ook kunnen?
rustagquote:Op zondag 12 februari 2017 20:20 schreef Neverknown het volgende:
Maar goed, Ik hoor hoofddoek hier en daar, hersenbloeding ook hier en daar.
Ik geef alleen een mening zonder verder te schelden of iemand echt neer te halen.
ik vind het menselijke psyché gewoon een interessant onderwerp. Iemand een hersenbloeding noemen of een hoofddoek vind ik verder niet boeiend of nuttig.
schatje tochquote:Op zondag 12 februari 2017 20:20 schreef Neverknown het volgende:
Maar goed, Ik hoor hoofddoek hier en daar, hersenbloeding ook hier en daar.
Ik geef alleen een mening zonder verder te schelden of iemand echt neer te halen.
ik vind het menselijke psyché gewoon een interessant onderwerp. Iemand een hersenbloeding noemen of een hoofddoek vind ik verder niet boeiend of nuttig.
Hangt af wat je nuttig noemt. Ik lees toch regelmatig leuke artikelen in W&T. Ik weet alleen niet of je dat ook FOK!ken kunt noemenquote:Op zondag 12 februari 2017 20:23 schreef Chai het volgende:
Ik vind FOK!ken in het algemeen niet nuttig. Soms wel boeiend, maar meestal gewoon geinig tijdverdrijf.
- van Dijk, B. (2016) Hilversum: KLBSCquote:Op zondag 12 februari 2017 20:26 schreef Neverknown het volgende:
Kan wel een nieuw account maken zodat er minder geoordeeld wordt en ik wel gewoon een mening kan hebben zonder dat er een bepaalde houding aangenomen wordt op basis van iemand zijn of haar accountnaam maar daar heb ik simpelweg geen zin in want zo leuk vind ik FOK! niet meer.
Dus fuck it.
Out.
http://www.geologievannederland.nl/quote:Op zondag 12 februari 2017 20:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hangt af wat je nuttig noemt. Ik lees toch regelmatig leuke artikelen in W&T. Ik weet alleen niet of je dat ook FOK!ken kunt noemen![]()
Vroeger had je altijd zo'n sectie met wetenschappelijke artikelen op nu.nl, maar dat is nu helaas weg
Kaas en chipsquote:Op zondag 12 februari 2017 20:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
voor mij niet meer, ben fat-adapted
Rustig maar, je mag hier toch gewoon postenquote:Op zondag 12 februari 2017 20:26 schreef Neverknown het volgende:
Kan wel een nieuw account maken zodat er minder geoordeeld wordt en ik wel gewoon een mening kan hebben zonder dat er een bepaalde houding aangenomen wordt op basis van iemand zijn of haar accountnaam maar daar heb ik simpelweg geen zin in want zo leuk vind ik FOK! niet meer.
Dus fuck it.
Out.
ik mis je nu alquote:Op zondag 12 februari 2017 20:26 schreef Neverknown het volgende:
Dus fuck it.
Out.
kom we gaan maanden stoppenquote:Op zondag 12 februari 2017 20:26 schreef HRC2020 het volgende:
Ik wil ook stoppen met FOK! maar het lukt niet echt
Thanks, die artikelen op FOK! komen ook van scientias, dus daar keek ik al eens. Even bookmarkenquote:
dm je nr voor je gaatquote:Op zondag 12 februari 2017 20:26 schreef HRC2020 het volgende:
gewoon werken drinken slapen zodat je geen tijd hebtquote:Op zondag 12 februari 2017 20:26 schreef HRC2020 het volgende:
oh dat vind ik jammerquote:Op zondag 12 februari 2017 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
meloewa is voorgoed van ons weggegaan
dankjequote:
Dat is dus de vraag, maar aangezien het ministerie van veiligheid en justitie zelf toegang heeft gegeven om die docu te maken zou het niet heel moeilijk voor ze zijn om zoiets te verzoeken, of de omroep er dan gehoor aan geeft of niet dat is weer wat anders.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat gelobbyd is vanuit de politiek? Sws wel slecht van de omroep zelf, informatie achterhouden is ook een vorm van propaganda.
ff lezen na bzv, thnxquote:Op zondag 12 februari 2017 20:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is dus de vraag, maar aangezien het ministerie van veiligheid en justitie zelf toegang heeft gegeven om die docu te maken zou het niet heel moeilijk voor ze zijn om zoiets te verzoeken, of de omroep er dan gehoor aan geeft of niet dat is weer wat anders.
Dit is het stuk trouwens waar het over gaat: https://www.nrc.nl/nieuws(...)elt-6642623-a1545579
komt wel weer terug. Alleen mensen die niet zeggen dat ze weggaan komen nooit meer terugquote:Op zondag 12 februari 2017 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
meloewa is voorgoed van ons weggegaan
ohja dat had ik meegekregenquote:
vast welquote:Op zondag 12 februari 2017 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
klopt... maar ik denk dat ze wel weer terug komt hoor
dankjewellllllquote:Op zondag 12 februari 2017 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hee suuuuuuppppppherrrrrrsofffffffffff
Gefeliciteerd nog
soms gaan ze 7 maanden op fok pauzequote:Op zondag 12 februari 2017 20:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
komt wel weer terug. Alleen mensen die niet zeggen dat ze weggaan komen nooit meer terug
Mooie tijd was datquote:Op zondag 12 februari 2017 20:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
soms gaan ze 7 maanden op fok pauze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |