wist niet dat jij zo veel diepgang hadquote:Op zondag 12 februari 2017 18:39 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Alles kan zeer negatief veranderen in een oogopslag dus ik ben niet te kritisch.
Ik mag trouwens weer vol gaan trainenquote:
Waar heb je last van dan?quote:Op zondag 12 februari 2017 19:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik mag trouwens weer vol gaan trainenIk kan niks meer kapot maken behalve de verkalking. Moet het gewoon keihard masseren en na trainingen kan het alleen maar geïrriteerd zijn en niet kapot.
wil jou wel keihard masserenquote:Op zondag 12 februari 2017 19:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik mag trouwens weer vol gaan trainenIk kan niks meer kapot maken behalve de verkalking. Moet het gewoon keihard masseren en na trainingen kan het alleen maar geïrriteerd zijn en niet kapot.
bijna 3/4 jaar geleden een pees gescheurd bij mijn heup, en de bloeduitstorting daar is gaan verkalken, dus een deel van de pees is bot geworden. En al een paar maand aan het trainen met alleen lichaamsgewicht. Maar mag nu ook gewoon weer voetballen en met gewichten tot het gaat irriteren.quote:
met lichaamsgewicht kan je echt ver komen anders. ga maar eens dippen, of opdrukken met je benen hoog op dumbellsquote:Op zondag 12 februari 2017 19:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
bijna 3/4 jaar geleden een pees gescheurd bij mijn heup, en de bloeduitstorting daar is gaan verkalken, dus een deel van de pees is bot geworden. En al een paar maand aan het trainen met alleen lichaamsgewicht. Maar mag nu ook gewoon weer voetballen en met gewichten tot het gaat irriteren.
hahaha waar is die van dat gifjequote:
quote:Op zondag 12 februari 2017 19:07 schreef Neverknown het volgende:
[..]
hahaha waar is die van dat gifje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |