wist niet dat jij zo veel diepgang hadquote:Op zondag 12 februari 2017 18:39 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Alles kan zeer negatief veranderen in een oogopslag dus ik ben niet te kritisch.
Ik mag trouwens weer vol gaan trainenquote:
Waar heb je last van dan?quote:Op zondag 12 februari 2017 19:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik mag trouwens weer vol gaan trainenIk kan niks meer kapot maken behalve de verkalking. Moet het gewoon keihard masseren en na trainingen kan het alleen maar geïrriteerd zijn en niet kapot.
wil jou wel keihard masserenquote:Op zondag 12 februari 2017 19:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik mag trouwens weer vol gaan trainenIk kan niks meer kapot maken behalve de verkalking. Moet het gewoon keihard masseren en na trainingen kan het alleen maar geïrriteerd zijn en niet kapot.
bijna 3/4 jaar geleden een pees gescheurd bij mijn heup, en de bloeduitstorting daar is gaan verkalken, dus een deel van de pees is bot geworden. En al een paar maand aan het trainen met alleen lichaamsgewicht. Maar mag nu ook gewoon weer voetballen en met gewichten tot het gaat irriteren.quote:
met lichaamsgewicht kan je echt ver komen anders. ga maar eens dippen, of opdrukken met je benen hoog op dumbellsquote:Op zondag 12 februari 2017 19:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
bijna 3/4 jaar geleden een pees gescheurd bij mijn heup, en de bloeduitstorting daar is gaan verkalken, dus een deel van de pees is bot geworden. En al een paar maand aan het trainen met alleen lichaamsgewicht. Maar mag nu ook gewoon weer voetballen en met gewichten tot het gaat irriteren.
hahaha waar is die van dat gifjequote:
quote:Op zondag 12 februari 2017 19:07 schreef Neverknown het volgende:
[..]
hahaha waar is die van dat gifje
klopt, maar het ging meer om squaten en lunges enzo.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
met lichaamsgewicht kan je echt ver komen anders. ga maar eens dippen, of opdrukken met je benen hoog op dumbells
zeg eens.quote:
ah ja, daar is het wel handig om wat toe te voegen jaquote:Op zondag 12 februari 2017 19:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
klopt, maar het ging meer om squaten en lunges enzo.
gewoon bewegen op muziekquote:Op zondag 12 februari 2017 19:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
klopt, maar het ging meer om squaten en lunges enzo.
en pistolsquats gaan nog altijd niet omdat die pees dan wel echt heel erg tegenwerkt.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ah ja, daar is het wel handig om wat toe te voegen ja
lekker stinkkut ruikenquote:
goeie manier om zonder extra gewicht te trainen ja, wel aardig zwaar als je boven de 80kg zitquote:Op zondag 12 februari 2017 19:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
en pistolsquats gaan nog altijd niet omdat die pees dan wel echt heel erg tegenwerkt.
voor mijn blessure kon ik het wel, zat ik rond de 80kg. Wel aangekomen in de tussentijd.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
goeie manier om zonder extra gewicht te trainen ja, wel aardig zwaar als je boven de 80kg zit
echt veel meer heb je niet nodig voor dikkere benen, best wel overrated om, zeker aan het begin, met gewichten te gaan trainenquote:Op zondag 12 februari 2017 19:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
voor mijn blessure kon ik het wel, zat ik rond de 80kg. Wel aangekomen in de tussentijd.
wat luister jij henkquote:
ben geen michelinmannetje.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
echt veel meer heb je niet nodig voor dikkere benen, best wel overrated om, zeker aan het begin, met gewichten te gaan trainen
michelin mannetje is sowieso lelijk
vind chai dat goed? jij moest van mij verplicht jan smit luisterenquote:
omdat je echt een verschrikkelijke username hebt waar je geen reet mee kuntquote:Op zondag 12 februari 2017 19:17 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Waarom begroet je mij nooit zo enthousiast
okquote:Op zondag 12 februari 2017 19:17 schreef Neverknown het volgende:
[..]
vind chai dat goed? jij moest van mij verplicht jan smit luisteren
In bed wist je er wel raad meequote:Op zondag 12 februari 2017 19:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
omdat je echt een verschrikkelijke username hebt waar je geen reet mee kunt
Nee niet gaan ik miste jequote:Op zondag 12 februari 2017 19:19 schreef Le_Professeur het volgende:
chai jaagt mij weg, als ik weeer maanden afwezig ben is het haar schuld
quote:Op zondag 12 februari 2017 19:19 schreef Le_Professeur het volgende:
chai, doe je dingquote:Op zondag 12 februari 2017 19:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Echt hequote:Op zondag 12 februari 2017 19:19 schreef Neverknown het volgende:
ik zou afknappen als ik chai was. een fokkende vriend is zo 2015.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |