Dopfles blijkbaarquote:Op zondag 12 februari 2017 20:14 schreef FrauMilena het volgende:
Wie eerst?Not me, I always come second.
Verzorgde handenquote:Op zondag 12 februari 2017 20:14 schreef FrauMilena het volgende:
Wil zien of hij mooie, brede schouders heeft. En verzorgde handen.
quote:Op zondag 12 februari 2017 20:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Dopje zit nu fappend achter z'n computertje vanwege al de aandacht die hij hiervoor nooit kreeg in KLB SC.
Dus? Als man kun je geen netjes geknipte en schone nagels hebben?quote:
Jij houdt je nagels wel goed toch?quote:Op zondag 12 februari 2017 20:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eckte mannen hebben noeste handen.
Ja leuk en zo, maar als die noeste handen interne bloedingen opleveren ga je maar weg met je noeste handen.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eckte mannen hebben noeste handen.
Zo is dat, een echte accountant moet natuurlijk wel een beetje verwijfd metro zijnquote:Op zondag 12 februari 2017 20:16 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ik smeer ze altijd in met een cremepje s'ochtend
quote:Op zondag 12 februari 2017 20:16 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2017 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo is dat, een echte accountant moet natuurlijk wel een beetje verwijfd metro zijn
quote:
Ik ookquote:Op zondag 12 februari 2017 20:16 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ja oke, dat snap ik dan wel weer, knip mijn nagels dan wel weer netjesquote:Op zondag 12 februari 2017 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja leuk en zo, maar als die noeste handen interne bloedingen opleveren ga je maar weg met je noeste handen.
Wat is er mis met een beetje eelt in je pretgrotquote:Op zondag 12 februari 2017 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja leuk en zo, maar als die noeste handen interne bloedingen opleveren ga je maar weg met je noeste handen.
Van die ruwe eeltklauwen die alles openraggen.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2017 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is er mis met een beetje eelt in je pretgrot
quote:Op zondag 12 februari 2017 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die ruwe eeltklauwen die alles openraggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |