Dopfles blijkbaarquote:Op zondag 12 februari 2017 20:14 schreef FrauMilena het volgende:
Wie eerst?Not me, I always come second.
Verzorgde handenquote:Op zondag 12 februari 2017 20:14 schreef FrauMilena het volgende:
Wil zien of hij mooie, brede schouders heeft. En verzorgde handen.
quote:Op zondag 12 februari 2017 20:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Dopje zit nu fappend achter z'n computertje vanwege al de aandacht die hij hiervoor nooit kreeg in KLB SC.
Dus? Als man kun je geen netjes geknipte en schone nagels hebben?quote:
Jij houdt je nagels wel goed toch?quote:Op zondag 12 februari 2017 20:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eckte mannen hebben noeste handen.
Ja leuk en zo, maar als die noeste handen interne bloedingen opleveren ga je maar weg met je noeste handen.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eckte mannen hebben noeste handen.
Zo is dat, een echte accountant moet natuurlijk wel een beetje verwijfd metro zijnquote:Op zondag 12 februari 2017 20:16 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ik smeer ze altijd in met een cremepje s'ochtend
quote:Op zondag 12 februari 2017 20:16 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2017 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo is dat, een echte accountant moet natuurlijk wel een beetje verwijfd metro zijn
quote:
Ik ookquote:Op zondag 12 februari 2017 20:16 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ja oke, dat snap ik dan wel weer, knip mijn nagels dan wel weer netjesquote:Op zondag 12 februari 2017 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja leuk en zo, maar als die noeste handen interne bloedingen opleveren ga je maar weg met je noeste handen.
Wat is er mis met een beetje eelt in je pretgrotquote:Op zondag 12 februari 2017 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja leuk en zo, maar als die noeste handen interne bloedingen opleveren ga je maar weg met je noeste handen.
Van die ruwe eeltklauwen die alles openraggen.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2017 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is er mis met een beetje eelt in je pretgrot
quote:Op zondag 12 februari 2017 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die ruwe eeltklauwen die alles openraggen.
Het ging om de nagels. Scherpe nagels zijn niet zo tof in m'n pretgrot. Ook niet voor m'n lakens.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is er mis met een beetje eelt in je pretgrot
zit je al klaar?quote:Op zondag 12 februari 2017 20:19 schreef FrauMilena het volgende:
Wanneer komt de foto? Ik heb 0 geduld.
Het ging me meer om scherpe nagelsquote:Op zondag 12 februari 2017 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die ruwe eeltklauwen die alles openraggen.
Heb je toch nog hechtingen nodig daarquote:Op zondag 12 februari 2017 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ging om de nagels. Scherpe nagels zijn niet zo tof in m'n pretgrot. Ook niet voor m'n lakens.
Hou op schei uitquote:Op zondag 12 februari 2017 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je toch nog hechtingen nodig daarGelukkig zonder er een parasiet aan over te houden.
Jeetje, wat voor boeren laat jij toe om je vleesviool te bespelen?quote:Op zondag 12 februari 2017 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je toch nog hechtingen nodig daarGelukkig zonder er een parasiet aan over te houden.
quote:Op zondag 12 februari 2017 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig eerder een cello.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jeetje, wat voor boeren laat jij toe om je vleesviool te bespelen?
En ik je kin. Ik voel me wel achtergesteld.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:21 schreef dopfles1 het volgende:
alleen MK heeft mijn torso mogen bewonderen.
jij mag ook wel mijn torso bewonderen hoorquote:Op zondag 12 februari 2017 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik je kin. Ik voel me wel achtergesteld.
Mooier instrument wel.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig eerder een cello.
Post maar danquote:Op zondag 12 februari 2017 20:23 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
jij mag ook wel mijn torso bewonderen hoor
Rodejasmeisjequote:Op zondag 12 februari 2017 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij violen moet ik aan de muziek van Schindler's List denken
Maar wel anderen afzeiken die het wel doen. Zo stoer en alfa.quote:
Yep.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar wel anderen afzeiken die het wel doen. Zo stoer en alfa.
Misschien die maar eens opzetten dadelijk.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijna mei, dan mag het allemaal weer. Jodekoeken en oorlogsfilms enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 februari 2017 20:27 schreef FrauMilena het volgende:
CellowtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Centjes verdienen.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:33 schreef Faxie het volgende:
Ik wil slapen, maar ik moet zo gaan werken
Ik ben bijna klaar en ga zo slapenquote:Op zondag 12 februari 2017 20:33 schreef Faxie het volgende:
Ik wil slapen, maar ik moet zo gaan werken
Er staat sekT, geek sekS.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb je dopfles je nummer gegeven
quote:Op zondag 12 februari 2017 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar en ga zo slapen
Wat een fixatie op mij, wat zit je zo dwars?quote:Op zondag 12 februari 2017 20:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb je dopfles je nummer gegeven
Heb ik je gister al verteld.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:40 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Wat een fixatie op mij, wat zit je zo dwars?
een keutelquote:Op zondag 12 februari 2017 20:41 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Jij hebt mij gisteren verteld wat hosti dwars zit?
Ja, wel een beetje opletten he.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:41 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Jij hebt mij gisteren verteld wat hosti dwars zit?
wat stond er?quote:Op zondag 12 februari 2017 20:41 schreef ElDinosaur het volgende:
Waarom werd aeque z'n laatste bericht verwijderd?
Omdat ie zit uit te dagen.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:41 schreef ElDinosaur het volgende:
Oh ik ben er nog. Zeker geen admins online.quote:
Ik vind hosti niet zo interessant blijkbaar, dat ik het nu al vergeten ben. Alleen zn fobo is lachwekkend.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje opletten he.
Ja. Je zit uit te dagen. Cut it out. Serieus.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:41 schreef aeque het volgende:
Ben je nu serieus mijn berichten aan het verwijderen Samzz?
Dan had ik nog wel een paar regels verbroken hoor. Als dat al uitdagen is....quote:
Jouw postgedrag ook, dus dat scheelt.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:42 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik vind hosti niet zo interessant blijkbaar, dat ik het nu al vergeten ben. Alleen zn fobo is lachwekkend.
Waarom doe je zo? Serieuze vraag.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan had ik nog wel een paar regels verbroken hoor. Als dat al uitdagen is....
dan heb ik mijn doel bereiktquote:Op zondag 12 februari 2017 20:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jouw postgedrag ook, dus dat scheelt.
Dit ja, Samzz zet terugquote:Op zondag 12 februari 2017 20:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het vervelend dat ik niet wist wat er stond en dat ik de pret dus weer een keertje mis
Ik maak ergens een grapje over, we doen niet anders hier. Waarom reageer jij er meteen zo opgefokt op door een bericht te verwijderen?quote:
beetje zelfspot kan ik wel om lachen. Jij bent wel erg zuur zegquote:Op zondag 12 februari 2017 20:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lachwekkend is niet positief, simpeltje.
quote:Op zondag 12 februari 2017 20:41 schreef ElDinosaur het volgende:
Ja goed. My bad. Ik plaatste het in een andere context.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik maak ergens een grapje over, we doen niet anders hier. Waarom reageer jij er meteen zo opgefokt op door een bericht te verwijderen?
Dat is mijn verantwoordelijkheid binnen deze SC, net als jij het kleutergehalte hoog moet houden.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:44 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
beetje zelfspot kan ik wel om lachen. Jij bent wel erg zuur zeg
bierbabyquote:Op zondag 12 februari 2017 20:44 schreef Q. het volgende:
Ik ben dit weekend volgens mij 5 kilo aangekomen. Minimaal.
zuur zijn? nou je doet het goed!quote:Op zondag 12 februari 2017 20:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is mijn verantwoordelijkheid binnen deze SC, net als jij het kleutergehalte hoog moet houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |