Dat zegt meer over de tegenstander.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toch nog zo makkelijk winnen.
Tegen Sparta ja...quote:Op zondag 12 februari 2017 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toch nog zo makkelijk winnen.
quote:Op zondag 12 februari 2017 16:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de tegenstander.
Het niveau in de Eredivisie is nu eenmaal niet zo hoog nee.quote:
Lul niet zo dom jongen.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:23 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vond ajax echt beter spelen onder Frank de Boer,,,,die liet zijn ploeg agressiever speler
Onder bosz vind ik het maar slappe hap joh..,.niet dat ik het erg vind.
Hopelijk kan Fraser volgende week de acht punten regelen voor Feyenoord.
Dat demonstreerde ajax tot in de perfectie de afgelopen 90 minuten.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Het niveau in de Eredivisie is nu eenmaal niet zo hoog nee.
Ach ze konden op het gemakkie de boel uitspelen.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat demonstreerde ajax tot in de perfectie de afgelopen 90 minuten.
FOX moet je op dit gebied absoluut niet serieus nemenquote:Op zondag 12 februari 2017 16:28 schreef Caland het volgende:
Op fox hebben ze het over reclame voor het voetbal (Heerenveen-AZ)
We nemen wel met erg weinig genoegen dan
Ach naja, voor de supporters van beide clubs wel een leuke pot. (qua spanning)quote:Op zondag 12 februari 2017 16:28 schreef Caland het volgende:
Op fox hebben ze het over reclame voor het voetbal (Heerenveen-AZ)
We nemen wel met erg weinig genoegen dan
Davy snapt er niks van.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De beste Nederlandse keeper volgens Davy.
Hallo davyquote:
Hallo renequote:Op zondag 12 februari 2017 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy snapt er niks van.
[..]
Hallo davy
Dat wint PSV makkelijk.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vriend. Wat denk je van de aankomende wedstrijd van PSV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |