Dank je.quote:Op zondag 12 februari 2017 15:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oke, ik zal niet meer irritant bijdehand doen.
Zijn we ook maat. Maar kom niet aanzetten met muziek waarbij men niet eens in staat is om ABN toe te passenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
En ik maar denken dat kannibalisme verboden was...quote:Op zondag 12 februari 2017 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moeder is ook lekker. Maar dat is ook offtopic.
quote:Op zondag 12 februari 2017 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn we ook maat. Maar kom niet aanzetten met muziek waarbij men niet eens in staat is om ABN toe te passen
het is spreektaalquote:Op zondag 12 februari 2017 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn we ook maat. Maar kom niet aanzetten met muziek waarbij men niet eens in staat is om ABN toe te passen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN DE GOAL
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zondag 12 februari 2017 15:39 schreef Tagliano het volgende:
Nou vooruit416SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN DE GOALtering.
Nou vooruitwat gebeurt als je op "usernotes" kliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN DE GOAL
Ik heb er dan ook wel een beetje kijk op.quote:
Nou vooruitMerçi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klik linksonder effe op abonnementen en dan notes opvragen, kun je het zelf zienquote:
Piet heeft daar een broertje dood aan.quote:Op zondag 12 februari 2017 15:42 schreef klaasweetalles het volgende:
de donderspeech van bosz heeft geholpen....
ik wilde je testenquote:Op zondag 12 februari 2017 15:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klik linksonder effe op abonnementen en dan notes opvragen, kun je het zelf zien
Amsterdamse Bos?quote:
Het Bosz inquote:
Oquote:
Op de FP hebben we er net zoveelquote:Op zondag 12 februari 2017 15:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klik linksonder effe op abonnementen en dan notes opvragen, kun je het zelf zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 februari 2017 15:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op de FP hebben we er net zoveelDit ziet er zeer spannend uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zondag 12 februari 2017 15:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op de FP hebben we er net zoveelFP, derhalve de spoiler niet open geklikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke Marcoquote:Op zondag 12 februari 2017 15:43 schreef Caland het volgende:
Ben ik weer
(ik laat maar even in het midden of ik een pannekoek opgewarmd heb)
Oven wel aan gezet?quote:Op zondag 12 februari 2017 15:43 schreef Caland het volgende:
Ben ik weer
Wat doe jij er altijd op dan?quote:Op zondag 12 februari 2017 15:43 schreef Caland het volgende:
Ben ik weer
Die zijn het wel echt helemaal kwijt na verlies bij PSVquote:
Klopt. Zeneli is ook pure shit op het momentquote:Op zondag 12 februari 2017 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zijn het wel echt helemaal kwijt na verlies bij PSV
die oedegaard lijkt ook nergens opquote:Op zondag 12 februari 2017 15:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Zeneli is ook pure shit op het moment
bedankt, hand in hand voor een beter VBLquote:Op zondag 12 februari 2017 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi, de discussie was nog niet compleet zonder jouw inzicht.
Doeidoeiquote:Op zondag 12 februari 2017 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi moment om te stoppen met kijken.
Dag.
Eigenlijk best wel een flopweekend, niet eens alleen in Nederlandquote:Op zondag 12 februari 2017 15:56 schreef Caland het volgende:
Geen enkele wedstrijd is meer spannend, Utrecht mist 40-45 spelers. Zondagaids.
Hoe kunnen wij nu discussieren over wat jij hoopt.quote:Op zondag 12 februari 2017 15:56 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Ik hoop dat PSV vandaag punten verspeelt, ondanks dat die kans erg klein is.
Raar, want dit weekend was er het WK alpineskien en het WK biatlon.quote:Op zondag 12 februari 2017 15:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel een flopweekend, niet eens alleen in Nederland
Qua voetbal dan, vooruitquote:Op zondag 12 februari 2017 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raar, want dit weekend was er het WK alpineskien en het WK biatlon.
Ik heb me dus prima vermaakt.
(inb4 hahaha biatlon is een kutsport)
Nu snap ik waarom jij niet geslaagd bent als cabaretier.quote:Op zondag 12 februari 2017 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe kunnen wij nu discussieren over wat jij hoopt.
Qua voetbal was het inderdaad erg mager. Alleen Heerenveen - AZ had nog wat potentie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |