SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik dacht meer aan 'tegen een muur spelen' en 'hebben geen Messi' maar dat ook jaquote:Op zondag 12 februari 2017 15:18 schreef gniffie het volgende:
[..]
Gedomineerdtal van kansen. Laatste pas niet goed. Je moet jezelf ook belonen
![]()
![]()
TRAORE TRAORE HET ZIT SPARTA TOCH NIET MEE"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Hij staat naast 4giver.quote:Op zondag 12 februari 2017 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is Sanchez zo bang om in te dribbelen?wooblabalurg![]()
Het begint Sigi/Boilesen-achtige vormen aan te nemen.quote:Op zondag 12 februari 2017 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
De dag dat Younes uit de basis verdwijnt is een mooie dag.wooblabalurg![]()
Had gehoopt om na 10 min al voorsprong te hebbenwerk verdomme toch eens aan dat doelsaldo.
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
In het kwartiertje na rust scoren we het meest, dus daar hoop ik maar op dan.quote:Op zondag 12 februari 2017 15:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Had gehoopt om na 10 min al voorsprong te hebbenwerk verdomme toch eens aan dat doelsaldo.
Oh.![]()
Ajax en veel scoren gaat niet samen.quote:Op zondag 12 februari 2017 15:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
![]()
![]()
Kan echt niet eigenlijk, nu is het wel leuk maar als het Karsdorp was geweest spraken we van matennaaierijquote:![]()
Nee, kan inderdaad niet.quote:Op zondag 12 februari 2017 15:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan echt niet eigenlijk, nu is het wel leuk maar als het Karsdorp was geweest spraken we van matennaaierij
Maar ik moest wel lachen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
De enige die diep gaat is die gast op de lange zijde. Zou bij Younes en Traoré wel goed zijn voor de afwisseling![]()
Sinkgraven speelde prima vandaag, ontwikkeld zich goedquote:If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
In zo'n wedstrijd als vandaag kan dat ook prima.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:11 schreef MaxC het volgende:
[..]
Sinkgraven speelde prima vandaag, ontwikkeld zich goedVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
De hele tijd dat achteruit spelensodemieter daar eens mee op. Zijn ze zo onder de indruk van Sparta?
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Legia*quote:Op zondag 12 februari 2017 16:12 schreef PicoMMP het volgende:
Zal zo nog wel 3-0 worden en dan is het klaar. Op naar Vitesse.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja no shit, het is tegen sparta. Wacht maar straks, in de EL wordt hij overlopen.quote:AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Daarom lekker linksbuiten zetten. Beste voorzet van die kant kwam van hem.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja no shit, het is tegen sparta. Wacht maar straks, in de EL wordt hij overlopen.
Kan Younes op dat bankje.
wooblabalurg![]()
De Jong 3 minuten laten invallen. Ik zou als speler tegen die trainer zeggen joh krijg ff lekker de tering![]()
![]()
![]()
Dan zou je niet goed wijs zijn want met de gasten die er staan moet je blij zijn met elke minuutquote:Op zondag 12 februari 2017 16:19 schreef Poepz0r het volgende:
De Jong 3 minuten laten invallen. Ik zou als speler tegen die trainer zeggen joh krijg ff lekker de tering![]()
![]()
2-3 minuten invallen voegt 0,0 toe.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan zou je niet goed wijs zijn want met de gasten die er staan moet je blij zijn met elke minuut![]()
Die laat in die paar minuten wel wat leuke dingen zien.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:19 schreef Poepz0r het volgende:
De Jong 3 minuten laten invallen. Ik zou als speler tegen die trainer zeggen joh krijg ff lekker de tering
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het knullige is dat je ziet dat hij zo'n bal probeert te plaatsen vanaf 2 meter voor de doellijn.quote:wooblabalurg![]()
Altijd een reden om naar Jong Ajax te kijken, Frenkiequote:Op zondag 12 februari 2017 16:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die laat in die paar minuten wel wat leuke dingen zien.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Omdat hij niet zo goed kan voetballen?quote:Op zondag 12 februari 2017 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is Sanchez zo bang om in te dribbelen?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Hij was een paar jaar terug nog aanvallende middenvelder.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat hij niet zo goed kan voetballen?Oh.![]()
Sink ook.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij was een paar jaar terug nog aanvallende middenvelder.![]()
Karsdorp ook. Alex ook. Ze zijn niet voor niets naar achter gedirigeerd.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij was een paar jaar terug nog aanvallende middenvelder.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Frenkie de Jong sowiesoquote:Op zondag 12 februari 2017 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Die wissels hadden best vroeger mogen komen. Saaie bedoening.
Oh.![]()
Hij heeft nog niet echt het vertrouwen neequote:Op zondag 12 februari 2017 16:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Younes was een incident vorige week
Wanneer is Neres speelgerechtigd?
Oh.![]()
Klaassen gaat er niet uit, en begrijpelijk ook gezien hoe vaak hij de openingsgoals maakt in lastige potjes. Maar voetballend is het vaak erg matig ja.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:29 schreef Heeinz het volgende:
Lekker Kluivert laten spelen en hopen dat Neres wat is. Klaassen mag er van mij ook nog steeds uitOh.![]()
Klaassen eruit?quote:Op zondag 12 februari 2017 16:29 schreef Heeinz het volgende:
Lekker Kluivert laten spelen en hopen dat Neres wat is. Klaassen mag er van mij ook nog steeds uit![]()
![]()
Ik blijf erbij dat dit zijn ware niveau is en dat hij vorig jaar zichzelf oversteegquote:Op zondag 12 februari 2017 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet echt het vertrouwen nee
Wanneer is Neres speelgerechtigd?
Eind februari/begin maart volgens mijRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik blijf erbij dat hij zo kut speelt door het gebrek aan concurrentie, daarom mocht hij elke week toch wel blijven staan. Vorig seizoen kon hij zich er nog langzaam inspelen tov Fischerquote:Op zondag 12 februari 2017 16:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat dit zijn ware niveau is en dat hij vorig jaar zichzelf oversteeg
Eind februari/begin maart volgens mijOh.![]()
Van de bal is Klaassen veel te belangrijk om eruit te halen. Ik denk ook niet dat Ajax hem voor een lullig bedragje laat gaan als hij eenmaal vertrekt.![]()
Matige pot, volle winst. Next.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Bij Kaiserslautern ook weinig concurrentie blijkbaarquote:Op zondag 12 februari 2017 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat hij zo kut speelt door het gebrek aan concurrentie, daarom mocht hij elke week toch wel blijven staan. Vorig seizoen kon hij zich er nog langzaam inspelen tov FischerRED ONS HENNIEGOD![]()
Weet iemand hoelang het duurt voordat een clubcard binnen is?
Wil donderdag met 2 maatjes naar Legia maar ik heb maar 1 clubcard en zij niet.Rossoneri siamo noi.![]()
Die kaart kan wel even duren maar je kan ze altijd vragen naar je barcode, die kan je dan vrij snel hebbenquote:Op zondag 12 februari 2017 16:36 schreef ForzaMilan het volgende:
Weet iemand hoelang het duurt voordat een clubcard binnen is?
Wil donderdag met 2 maatjes naar Legia maar ik heb maar 1 clubcard en zij niet.![]()
Hoezo duurt dat zo lang?quote:Op zondag 12 februari 2017 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
David Neres moet nog werkvergunning krijgen, dus dat gaat nog wel even durenOh.![]()
En die barcode krijg je dan in de mail ofzo?quote:Op zondag 12 februari 2017 16:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die kaart kan wel even duren maar je kan ze altijd vragen naar je barcode, die kan je dan vrij snel hebbenRossoneri siamo noi.![]()
Zoiets is gewoon niet in paar dagen geregeld. Documenten moeten uit Brazilie komen, dan ingeleverd worden. Bureaucratische molen, Nederland gaat geen uitzondering maken voor Ajax. Gewoon wachten net als elk anderquote:![]()
Ze wilden veel liever naar Sinkgraven en Veltman spelen dan door het midden, beetje schijt in de beentjes vandaag of zo. Niet dat Sink en Veltman slecht speelden, gewoon prima.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziyech en Klaassen mogen wel iets meer aan de bal komen![]()
Hmm apart, hopelijk kan hij er thuis tegen Heracles dan bij zijn. Mooi moment om te debuteren.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zoiets is gewoon niet in paar dagen geregeld. Documenten moeten uit Brazilie komen, dan ingeleverd worden. Bureaucratische molen, Nederland gaat geen uitzondering maken voor Ajax. Gewoon wachten net als elk anderOh.![]()
Laat hem maar eerst meetrainen en systeem leren kennen. In principe hoeft hij pas volgend seizoen te presterenquote:Op zondag 12 februari 2017 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm apart, hopelijk kan hij er thuis tegen Heracles dan bij zijn. Mooi moment om te debuteren.![]()
Nee ze deden het goed, maar ik blijf toch geen fan van het opbouwen via de backs. Maar Ziyech en Klaassen waren voetballend ook erg matig dus snap wel dat ze die bal niet kregen.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze wilden veel liever naar Sinkgraven en Veltman spelen dan door het midden, beetje schijt in de beentjes vandaag of zo. Niet dat Sink en Veltman slecht speelden, gewoon prima.Oh.![]()
Alsof onze huidige vleugelspelers zich aan het systeem houdenquote:Op zondag 12 februari 2017 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laat hem maar eerst meetrainen en systeem leren kennen. In principe hoeft hij pas volgend seizoen te presteren
Snelle Egel![]()
Wat is er zo moeilijk aan het systeem dan, je moet op de flanken staan en acties maken en meeverdedigen. Is allemaal ook geen hogere wetenschap.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laat hem maar eerst meetrainen en systeem leren kennen. In principe hoeft hij pas volgend seizoen te presterenOh.![]()
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Je moet ook wel je medespelers leren kennen, looplijnen kennen. Druk zetten als team, allerlei afspraken. Hij zal ongetwijfeld genoeg minuten krijgenquote:Op zondag 12 februari 2017 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan het systeem dan, je moet op de flanken staan en acties maken en meeverdedigen. Is allemaal ook geen hogere wetenschap.![]()
Nja hij hoeft ook niet meteen basis te spelen, maar hij kan dan wel invallenquote:Op zondag 12 februari 2017 16:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Je moet ook wel je medespelers leren kennen, looplijnen kennen. Druk zetten als team, allerlei afspraken. Hij zal ongetwijfeld genoeg minuten krijgen![]()
En zoveel aankopen staan er meteen in en kunnen dan al goed meedoen.Oh.![]()
Ja dat was wel wat treurigquote:Op zondag 12 februari 2017 16:47 schreef S0nic het volgende:
Die actie van Veltman was wel echt om te kotsen.
Oh.![]()
Niet gezien? Wat deed hij?quote:Op zondag 12 februari 2017 16:47 schreef S0nic het volgende:
Die actie van Veltman was wel echt om te kotsen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Niet enorm veel. Was uiteraard kritisch dat er niet doorgedrukt werd en hij was blij dat Traoré meer diepgang had, tov vorig seizoen toen hij alles in de voeten vroeg. En de buitenspelers mogen wat minder voorspelbaar zijnquote:Op zondag 12 februari 2017 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zei hij nog wat boeiende dingen?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zijn directe tegenstander attenderen op een speler die geblesseerd op de grond lag en vervolgens verder spelen.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
En dat na een wedstrijd waar Younes zowaar eens buitenom ging.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet enorm veel. Was uiteraard kritisch dat er niet doorgedrukt werd en hij was blij dat Traoré meer diepgang had, tov vorig seizoen toen hij alles in de voeten vroeg. En de buitenspelers mogen wat minder voorspelbaar zijnOh.![]()
Het is werkelijk ongekend, er staat ons nog wat te wachten de komende wekenquote:Op zondag 12 februari 2017 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat na een wedstrijd waar Younes zowaar eens buitenom ging.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat een debiel.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zijn directe tegenstander attenderen op een speler die geblesseerd op de grond lag en vervolgens verder spelen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Moet niet te vaak gebeuren natuurlijk.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is werkelijk ongekend, er staat ons nog wat te wachten de komende wekenOh.![]()
Ik wacht met smart op een compilatie van alle gemiste kansen van Younes van dit seizoen.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet niet te vaak gebeuren natuurlijk.Snelle Egel![]()
Net als die Sigthorsson compilatiequote:Op zondag 12 februari 2017 17:04 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op een compilatie van alle gemiste kansen van Younes van dit seizoen.![]()
Oh.![]()
Dacht het wel, is al een tijdje geleden. Gewoon ff bellen morgen, die gasten helpen je wel goedquote:Op zondag 12 februari 2017 16:39 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
En die barcode krijg je dan in de mail ofzo?![]()
Dat dit gewoon in de spits stond, mijn Godquote:Op zondag 12 februari 2017 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als die Sigthorsson compilatie![]()
![]()
Volgens mij is het voor tegen Legia ook verplicht die kaart mee te nemen, ook wel een dingetje om even te vragenquote:Op zondag 12 februari 2017 17:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dacht het wel, is al een tijdje geleden. Gewoon ff bellen morgen, die gasten helpen je wel goedMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Lijkt me stug, sinds wanneer moet dat?quote:Op zondag 12 februari 2017 17:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij is het voor tegen Legia ook verplicht die kaart mee te nemen, ook wel een dingetje om even te vragen![]()
Dacht nog aan hem toen Dolberg die actie in de kleine ruimte maakte, als Sigthorsson dat had geprobeerd hadden zijn kruisbanden op de parkeerplaats gelegen.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat dit gewoon in de spits stond, mijn GodOh.![]()
Ging om de uitwedstrijd zie ik bij nader inzien, nvmquote:Op zondag 12 februari 2017 17:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lijkt me stug, sinds wanneer moet dat?
Wat een aids jong ben je dan zeg.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zijn directe tegenstander attenderen op een speler die geblesseerd op de grond lag en vervolgens verder spelen.![]()
Ja die actie van Veltman was wel weer een nieuw hoogtepuntje in het kansloze gedrag van een gemiddelde voetballer.![]()
twitter:AT5 twitterde op zondag 12-02-2017 om 17:59:13Traoré schrok van de sneeuw in Amsterdam: 'Ik dacht: "Wat is dit?" Wilde liever niet trainen'… https://t.co/efVQaY6y4p reageer retweet
![]()
![]()
Neres zal zich ook wel kapot schrikken.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:04 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AT5 twitterde op zondag 12-02-2017 om 17:59:13Traoré schrok van de sneeuw in Amsterdam: 'Ik dacht: "Wat is dit?" Wilde liever niet trainen'… https://t.co/efVQaY6y4p reageer retweet
Oh.![]()
Ik verwacht weer een Gudelj-achtig interview morgen van die brugklasserquote:Op zondag 12 februari 2017 17:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ja die actie van Veltman was wel weer een nieuw hoogtepuntje in het kansloze gedrag van een gemiddelde voetballer.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik ook wel maar het is wel ongelooflijk onsportiefquote:Op zondag 12 februari 2017 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zal weer alles niet te serieus nemen, ik kon er wel om lachen.![]()
Jammer dat mensen dit echt TE serieus nemenquote:Op zondag 12 februari 2017 18:04 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AT5 twitterde op zondag 12-02-2017 om 17:59:13Traoré schrok van de sneeuw in Amsterdam: 'Ik dacht: "Wat is dit?" Wilde liever niet trainen'… https://t.co/efVQaY6y4p reageer retweet
trieste figuren.
graag op anoniem![]()
Ja inderdaad. En dan klagen dat al die voetballers interviews doen zoals ze geleerd hebben van hun mediatrainers.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer dat mensen dit echt TE serieus nementrieste figuren.
![]()
Baas Veltmanquote:Op zondag 12 februari 2017 17:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zijn directe tegenstander attenderen op een speler die geblesseerd op de grond lag en vervolgens verder spelen.![]()
Net zoals als roepen: "Je veter zit los".
Dat die gast dan zo dom is om te kijken...
Zolang de bal niet uit is of de scheidsrechter fluit af gewoon doorgaan. Dat weten f-jes zelfs.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Scheids bepaald of er doorgespeeld wordt niet de spelers. Gewoon opletten dan sta je niet voor lul tegen Veltmanquote:![]()
quote:Op zondag 12 februari 2017 21:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Scheids bepaald of er doorgespeeld wordt niet de spelers. Gewoon opletten dan sta je niet voor lul tegen Veltman![]()
![]()
Stukje van VI over Legiaquote:Legia Warschau kan volgens trainer Jacek Magiera uit de herstart van de Poolse competitie vertrouwen putten voor de ontmoeting met Ajax. Nieuweling Tomás Necid maakte in ieder geval indruk.
Donderdag wacht de eerste ontmoeting met Ajax in de Europa League. 'We zijn er klaar voor. Maar of we ook winnen?', stelde Magiera in Poolse media na de benauwde overwinning op Arka Gdynia. 'Ik denk dat het niet in de heenwedstrijd wordt beslist.'
Legia speelde zaterdag pas de eerste competitieve wedstrijd na de winterstop. 'Op het einde werd het nog spannend. Maar we hebben gewonnen, we hebben de drie punten, er was vreugde en daarnaast wordt ons spel per wedstrijd beter', stelde Magiera vast.
Het duel met Arja Gdynia was ook het officiële debuut van Necid in Poolse dienst. De voormalig spits van PEC Zwolle kweet zich goed van zijn taken, zo zei Maguiera na afloop over de van Bursaspor gehuurde aanvaller.
'Je kan zien dat hij nog tijd nodig heeft om onze manier van spelen zich eigen te maken. Met zijn ervaring moet dat voor hem geen probleem' zijn, aldus de Poolse coach over zijn Tsjechische aanwinst. 'Je zag dat hij soms net een klein beetje tekortkwam. Maar de tijd werkt in zijn voordeel.'
Necid heeft te maken met de zware erfenis die Nemanja Nikolics heeft achtergelaten in de Poolse hoofdstad. De Hongaarse spits, die zijn heil deze winter heeft gezocht bij Chicago Fire, was in de eerste seizoenshelft goed voor negentien treffers.
Legia is nog niet helemaal klaar voor de tweede seizoenshelft. Magiera rekent er op dat hij voor het sluiten van de Poolse transfermarkt eind februari nog een nieuw gezicht mag verwelkomen. 'Ik noem geen namen of posities, maar we denken aan versterkingen. Als er nog iemand komt, dan is dat waarschijnlijk pas tegen het sluiten van de markt', aldus de Legia-coach over een mogelijke aanwinst, die in Europa niet mag spelen voor de Poolse formatie.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Mwah, de actie gaat zo ongeveer viral wereldwijd en over het algemeen walgt men ervan.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Baas Veltman![]()
Net zoals als roepen: "Je veter zit los".
Dat die gast dan zo dom is om te kijken...
Zolang de bal niet uit is of de scheidsrechter fluit af gewoon doorgaan. Dat weten f-jes zelfs.
Dat je een bal niet uitspeelt kan ik (soms) nog inkomen, maar dit is gewoon het toppunt van onsportief naaigedrag
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nee man. Is toch slim ja toch niet dan. Ook tegen fucking Sparta. Hij zei zelf dat zijn teamgenoten zeiden dat ze hem een doodschop hadden gegeven. Lafbekje Veltman durft niet tegen een echte man.quote:Op zondag 12 februari 2017 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, de actie gaat zo ongeveer viral wereldwijd en over het algemeen walgt men ervan.
Dat je een bal niet uitspeelt kan ik (soms) nog inkomen, maar dit is gewoon het toppunt van onsportief naaigedrag![]()
Misschien is dat wel de reden, wilde Veltman eindelijk eens bekend worden in het buitenland.quote:Op zondag 12 februari 2017 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, de actie gaat zo ongeveer viral wereldwijd en over het algemeen walgt men ervan.
Dat je een bal niet uitspeelt kan ik (soms) nog inkomen, maar dit is gewoon het toppunt van onsportief naaigedragOh.![]()
Blijkbaar nog wel enige vorm van sociale controle in de groep dus, om dat maar als positief dingetje mee te nemen van wat verder een walgelijke actie isquote:Op zondag 12 februari 2017 22:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee man. Is toch slim ja toch niet dan. Ook tegen fucking Sparta. Hij zei zelf dat zijn teamgenoten zeiden dat ze hem een doodschop hadden gegeven. Lafbekje Veltman durft niet tegen een echte man.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat is inderdaad goed van de rest van de selectie jaquote:Op zondag 12 februari 2017 22:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Blijkbaar nog wel enige vorm van sociale controle in de groep dus, om dat maar als positief dingetje mee te nemen van wat verder een walgelijke actie is.Ik dacht echt dat het dieptepunt qua gedrag wel was bereikt. Zie je ineens deze mafkees.
![]()
Het is ook niet echt het type van wie je het direct zou verwachten, al heeft hij wel eens vaker wat gekke acties. Maar op zich vond ik het altijd wel een redelijk sportieve jongenquote:Op zondag 12 februari 2017 22:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is inderdaad goed van de rest van de selectie ja.Ik dacht echt dat het dieptepunt qua gedrag wel was bereikt. Zie je ineens deze mafkees.
Prima pot weer van VeltmanOok aanvallend was ie goed, verdedigend is ie eigenlijk altijd wel ruim voldoende tot goed.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Prima club hoor, normaliter een middenmoter in de beste competitie ter wereld. Hoogst haalbare niveau voor Veltman en daar is niets mis mee.quote:Op zondag 12 februari 2017 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is geen compliment voor Veltmannetje btwAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Lijkt mij een prima club om te spelen. Ik zou het niet afslaanquote:Op zondag 12 februari 2017 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is geen compliment voor Veltmannetje btw
Oh.![]()
Veltman mag al blij zijn dat hij bij Ajax mag spelen. Niet dat WH er wat van kan trouwensquote:Op zondag 12 februari 2017 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is geen compliment voor Veltmannetje btw![]()
Beleid van niets de laatste jaren , kopen alleen maar matigheid inquote:Op zondag 12 februari 2017 22:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Prima club hoor, normaliter een middenmoter in de beste competitie ter wereld. Hoogst haalbare niveau voor Veltman en daar is niets mis mee.RED ONS HENNIEGOD![]()
Noodrechtsback omdat die in het centrum tekort komtquote:Op zondag 12 februari 2017 22:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Veltman mag al blij zijn dat hij bij Ajax mag spelen. Niet dat WH er wat van kan trouwensRED ONS HENNIEGOD![]()
Straks in Europa weer falen. Genotquote:Op zondag 12 februari 2017 22:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Noodrechtsback omdat die in het centrum tekort komt![]()
Die gast gedraagt zich sinds zijn debuut al als een verongelijkte debiel waar het nooit aan ligt aldus Veltman zelf.quote:Op zondag 12 februari 2017 22:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is ook niet echt het type van wie je het direct zou verwachten, al heeft hij wel eens vaker wat gekke acties. Maar op zich vond ik het altijd wel een redelijk sportieve jongen![]()
En daarna weer sterke verhalen dat het beter moet etcquote:Op zondag 12 februari 2017 22:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Straks in Europa weer falen. Genot
Vroeger had je ook z'on speler, een kale slijmbal die nu analist isRED ONS HENNIEGOD![]()
Klaassen roept dat altijd na weer een matige pot "Moet nu echt beter worden en we gaan er alles aan doen om volgende wedstrijd beter te spelen".quote:Op zondag 12 februari 2017 22:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En daarna weer sterke verhalen dat het beter moet etc
Vroeger had je ook z'on speler, een kale slijmbal die nu analist isOh.![]()
Daar zit dan ook geen kraak of smaak aan. Komt vaak niet in het stuk voor als die niet scoort.quote:Op zondag 12 februari 2017 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen roept dat altijd na weer een matige pot "Moet nu echt beter worden en we gaan er alles aan doen om volgende wedstrijd beter te spelen".RED ONS HENNIEGOD![]()
Ziyech ook niet hoor, die zie je ook alleen bij zijn goals en assists. Maar puur voetballend op het middenveld is het erg pover.quote:Op zondag 12 februari 2017 22:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar zit dan ook geen kraak of smaak aan. Komt vaak niet in het stuk voor als die niet scoort.Oh.![]()
Ziyech gaat nog beter worden en Schone is een uitstekende spelverdeler zo . Maar ik heb van Klaassen het idee dat dit het is en meer nietquote:Op zondag 12 februari 2017 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziyech ook niet hoor, die zie je ook alleen bij zijn goals en assists. Maar puur voetballend op het middenveld is het erg pover.RED ONS HENNIEGOD![]()
Maja dat het zo'n brave Hendrik als Veltman is maakt het toch wel weer grappigquote:Op zondag 12 februari 2017 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat je een bal niet uitspeelt kan ik (soms) nog inkomen, maar dit is gewoon het toppunt van onsportief naaigedrag![]()
Voor Ziyech is dit het jaar om te wennen, maar verwacht volgend seizoen wel meer van hem.quote:Op zondag 12 februari 2017 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ziyech gaat nog beter worden en Schone is een uitstekende spelverdeler zo . Maar ik heb van Klaassen het idee dat dit het is en meer niet
Klaassen gaat wel uitkomen op prima statistieken dus moet best te verkopen zijn voor een leuk bedragje. Hopelijk Frenkiegod die hem kan opvolgenOh.![]()
Sink is dan een groter genot.quote:Op zondag 12 februari 2017 22:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Straks in Europa weer falen. Genot![]()
Hopelijk komt er een club voor hem deze zomer ja .quote:Op zondag 12 februari 2017 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor Ziyech is dit het jaar om te wennen, maar verwacht volgend seizoen wel meer van hem.
Klaassen gaat wel uitkomen op prima statistieken dus moet best te verkopen zijn voor een leuk bedragje. Hopelijk Frenkiegod die hem kan opvolgenRED ONS HENNIEGOD![]()
Allebei spelers die er geen kut van kunnen maar tegen Sparta/W2 en Heracles ineens goed lijken. Eerder Feyenoord spelers zal je zeggen, maar het lijkt andersom dit jaar.quote:![]()
Als we voetballend nog meer stappen willen gaan maken moet er wel een betere voetballer op zijn plek komen ja. Is alleen de vraag of we het qua rendement gaan opvangen, maar dan moeten we hopen dat onze aanvallers volgend seizoen iets meer scorenquote:Op zondag 12 februari 2017 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk komt er een club voor hem deze zomer ja .Oh.![]()
Qua rendement op de vleugels kan je er alleen maar op vooruitgaan, dus dat kan het verlies van Klaassen ook wel compenseren.quote:Op zondag 12 februari 2017 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als we voetballend nog meer stappen willen gaan maken moet er wel een betere voetballer op zijn plek komen ja. Is alleen de vraag of we het qua rendement gaan opvangen, maar dan moeten we hopen dat onze aanvallers volgend seizoen iets meer scoren![]()
Klaassen voetbalt zoals hij er uit ziet, als boerenkool. En veel meer smaak gaat er niet aan zitten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zonder Ziyech is het voetballend meteen een stuk minder, ook als hij niet bepalend isquote:Op zondag 12 februari 2017 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziyech ook niet hoor, die zie je ook alleen bij zijn goals en assists. Maar puur voetballend op het middenveld is het erg pover.![]()
Sinkgraven speelde dit seizoen in de EL 3x in de basis. (Vigo x2, Luik thuis) en speelde 3x fantastisch.![]()
![]()
Donny zal verder ook wel genoeg kunnen scoren als hij Klaassen gaat opvolgen (of Frenkie)quote:Op zondag 12 februari 2017 23:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Qua rendement op de vleugels kan je er alleen maar op vooruitgaan, dus dat kan het verlies van Klaassen ook wel compenseren.Oh.![]()
Onana: 7
Veltman: 7,5
Sanchez: 6
Viergever: 6
Sinkgraven: 6,5
Ziyech: 6
Klaassen: 6,5
Schone: 6,5
Younes: 5,5
Dolberg: 6
Traoré: 6What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Een toelichting zou geen kwaad kunnen.quote:Op maandag 13 februari 2017 00:44 schreef FireFox1 het volgende:
Traoré: 6Oh.![]()
allemaal een puntje erbij, behalve Veltman, die een puntje er af.quote:Op maandag 13 februari 2017 00:44 schreef FireFox1 het volgende:
Traoré: 6
"edit" en younes een 3 maximaalFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Klopt, hoewel Veltman wel ooit heeft laten zien te kunnen verdedigen tov Sink.quote:Op zondag 12 februari 2017 23:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Allebei spelers die er geen kut van kunnen maar tegen Sparta/W2 en Heracles ineens goed lijken. Eerder Feyenoord spelers zal je zeggen, maar het lijkt andersom dit jaar.![]()
Klopt, Ziyech is enorm belangrijk voor het middenveld dat zie je al als hij eruit gaat.quote:Op zondag 12 februari 2017 23:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zonder Ziyech is het voetballend meteen een stuk minder, ook als hij niet bepalend is![]()
wat was sinkie goed hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Veltman is een goede verdediger. Oogt minder spectaculair dan zijn concurrent Tete, maar dat komt ook omdat hij zich een stuk beter positioneert. Weinig linksbuitens die een hele goede wedstrijd spelen tegen Veltman.quote:Op maandag 13 februari 2017 08:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Klopt, hoewel Veltman wel ooit heeft laten zien te kunnen verdedigen tov Sink.![]()
Beste spits zonder techniek en balgevoel die we ooit gehad hebben.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als die Sigthorsson compilatie![]()
![]()
Sunrise al een tijdje niet meer gezien. Dit artikel zou hij wel kunnen waarderen: http://www.squawka.com/ne(...)eir-potential/530534![]()
Sunri5e heeft een VBL ban.quote:Op maandag 13 februari 2017 15:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Sunrise al een tijdje niet meer gezien. Dit artikel zou hij wel kunnen waarderen: http://www.squawka.com/ne(...)eir-potential/530534Oh.![]()
En toch heeft hij aardig wat belangrijke goals gemaaktquote:Op maandag 13 februari 2017 14:46 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Beste spits zonder techniek en balgevoel die we ooit gehad hebben.zegt genoeg over deze competitie.
Snelle Egel![]()
Dagjesmensengenotquote:Op maandag 13 februari 2017 15:19 schreef Heeinz het volgende:
https://www.ajaxlife.nl/b(...)atkomers-ajaspa-1617
Leuke blogjes vaak wel
Al ben ik dat natuurlijk ook als ik eens gaMaar ben er dan meestal wel ruim op tijd
Oh.![]()
Lange zijdequote:Op maandag 13 februari 2017 15:19 schreef Heeinz het volgende:
https://www.ajaxlife.nl/b(...)atkomers-ajaspa-1617
Leuke blogjes vaak wel
Gewoon lekker bier halen, zitten doe je maar thuis.![]()
Bier halen tijdens de wedstrijd?quote:Op maandag 13 februari 2017 16:04 schreef Leonos het volgende:
[..]
Lange zijde
Gewoon lekker bier halen, zitten doe je maar thuis.Oh.![]()
Ja?quote:Op maandag 13 februari 2017 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bier halen tijdens de wedstrijd?![]()
Ligt eraan welke pot. Mits spannend, blijf ik zitten. Tegen Sparta boeit het mij weinig.quote:Op maandag 13 februari 2017 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Matig joh, dan mis je het voetbal.![]()
Het was zeker druk in de rij bij het bier? Er zat namelijk weinig man in het stadion.quote:Op maandag 13 februari 2017 16:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ligt eraan welke pot. Mits spannend, blijf ik zitten. Tegen Sparta boeit het mij weinig.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
twitter:joel_veltman twitterde op maandag 13-02-2017 om 16:23:26(1/2) Terugkomend op mijn actie en reactie over wat ik heb gedaan in de wedstrijd tegen Sparta, en zeker tegen Iván Calero, zeg ik sorry! reageer retweet
Hij meent er natuurlijk niks van maar moet dit doentwitter:joel_veltman twitterde op maandag 13-02-2017 om 16:23:36(2/2) Dit had ik niet mogen doen, gebeurde in een opwelling, maar blijft onsportief. Nogmaals sorry daarvoor! reageer retweet
![]()
![]()
zo goed zijn ze toch ook niet maar ze winnen gewoon de wedstrijden die ze behoren te winnen, Ajax en PSV hebben dat nagelatenquote:Op maandag 13 februari 2017 16:29 schreef WhateverWhatever het volgende:
Er komen eindelijk irritaties bij Feijenoord, hopelijk hebben deze irritaties invloed op hun spel..![]()
Klopt, maar een beejte reuring in je elftal kan in slechter spel resulteren, daar hoop ik dan maar op, de komende wedstrijden zijn seizoen bepalend, tegen ADO, altijd lastig uit, PSV thuis en Ajax uit natuurlijk nog, ik ben benieuwd, hopelijk laten ze punten liggen..quote:Op maandag 13 februari 2017 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo goed zijn ze toch ook niet maar ze winnen gewoon de wedstrijden die ze behoren te winnen, Ajax en PSV hebben dat nagelaten![]()
Er moet toch bier gedronken worden? Ik haal ook gewoon bier als het op is hoor. Maar ik sta dan ook meteen bij een trap.quote:Op maandag 13 februari 2017 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Matig joh, dan mis je het voetbal.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Viel mee.quote:Op maandag 13 februari 2017 16:25 schreef satecl het volgende:
[..]
Het was zeker druk in de rij bij het bier? Er zat namelijk weinig man in het stadion.![]()
Dat hoop ik uiteraard ook en dat zal ook nog wel gebeuren maar bij Ajax waarschijnlijk ookquote:Op maandag 13 februari 2017 16:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Klopt, maar een beejte reuring in je elftal kan in slechter spel resulteren, daar hoop ik dan maar op, de komende wedstrijden zijn seizoen bepalend, tegen ADO, altijd lastig uit, PSV thuis en Ajax uit natuurlijk nog, ik ben benieuwd, hopelijk laten ze punten liggen..![]()
Als Ajax nu nog meer punten laat liggen dan, ik krijg het bijna mijn strot niet uitquote:Op maandag 13 februari 2017 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hoop ik uiteraard ook en dat zal ook nog wel gebeuren maar bij Ajax waarschijnlijk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan ook voor en na de wedstrijd en in de rustquote:Op maandag 13 februari 2017 16:44 schreef dimmak het volgende:
[..]
Er moet toch bier gedronken worden? Ik haal ook gewoon bier als het op is hoor. Maar ik sta dan ook meteen bij een trap.
Oh.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2017 16:51 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Als Ajax nu nog meer punten laat liggen dan, ik krijg het bijna mijn strot niet uitJeetje, spoiler alert hier hoor!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whehe, gudelj effecttwitter:followFCInsider twitterde op maandag 13-02-2017 om 17:34:51⚽ | Tianjin Teda are now on a 8-game losing streak after losing to a Korean 4th league amateur team.#CSL 🇨🇳 https://t.co/12svQanNx3 reageer retweet
![]()
Ik zie Ajax ook nog wel minimaal 4 punten verliezen (en dan doen ze het in de 2e seizoenshelft heel erg goed) dus dan zou Feyenoord al 10 punten moeten verliezen. Niet onmogelijk maar ik zie het niet gebeuren.quote:Op maandag 13 februari 2017 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hoop ik uiteraard ook en dat zal ook nog wel gebeuren maar bij Ajax waarschijnlijk ookAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
twitter:FreekJansenVI twitterde op maandag 13-02-2017 om 17:42:41#Ajax hoopt eind deze week David Neres te verwelkomen. De Braziliaan is momenteel in Sao Paulo bezig met het verkrijgen vd juiste stempels. reageer retweet
![]()
Ging gister mee met een seizoenskaart van een compagnion, zat op de 2e ring lange zijde en je maakt de helft van de wedstrijd gewoon niet mee omdat iedereen constant vreten/koffie gaat halenquote:Op maandag 13 februari 2017 16:04 schreef Leonos het volgende:
[..]
Lange zijde
Gewoon lekker bier halen, zitten doe je maar thuis.![]()
Nee daarom, maar ik had dit seizoen dan ook geen kampioens verwachting van Ajax vanwege de trainerswissel, ze doen het eigenlijk beter dan verwacht, PSV slechter en Feyenoord veel beter.quote:Op maandag 13 februari 2017 17:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zie Ajax ook nog wel minimaal 4 punten verliezen (en dan doen ze het in de 2e seizoenshelft heel erg goed) dus dan zou Feyenoord al 10 punten moeten verliezen. Niet onmogelijk maar ik zie het niet gebeuren.![]()
Maar wat een heerlijke discussie omtrend Veltman zeg, een speler kan herhaaldelijk spelers expres de wedstrijd uit trappen en er is geen haan die er naar kraait. Double standards are real.![]()
Dit is echt een kwestie van hoge bomen vangen veel wind. Een van de clubs die al jaren tot de sportiefste clubs in Europa, de al vele malen bewezen benadeeld is moet het ontgelden voor een idd onsportieve actie. Die hypocriete luitjes horen we nauwelijks als hun eigen clubs het doen en al helemaal niet als er uit gescoord wordt. Het is overal hetzelfde met de media...als er één hard gaat schreeuwen proberen ze elkaar allemaal te overschreeuwen. En dat soort mensen zijn dan zogeten vakmensen. Jongens schreeuw maar. Wij zijn een hoge boom. Wij zijn Ajax.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: