Met 37 geblesseerden?quote:Op zondag 12 februari 2017 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
echt hedeze wedstrijd kan me echt gestolen worden. Alleen PSV heeft kansjes hier wat te verspelen
Zo stil zal het niet zijn als het de beurt is aan Sjaakie.quote:
Ik keek naar de minuut stilte in Heerenveen, en stil was ie.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zo stil zal het niet zijn als het de beurt is aan Sjaakie.
Ach dit is wel oke. Hij heeft het in ieder geval niet over "er was wat kanker geconstateerd"quote:
Mwha, denk wel dat PSV vandaag anale vernedering doetquote:Op zondag 12 februari 2017 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
echt hedeze wedstrijd kan me echt gestolen worden. Alleen PSV heeft kansjes hier wat te verspelen
Ik denk ook dat PSV simpel gaat winnen. 3x Ginkelquote:Op zondag 12 februari 2017 14:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, denk wel dat PSV vandaag anale vernedering doet
Hahahahahahahahhahahahaquote:Op zondag 12 februari 2017 14:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die's zo dement, dat had best grappig kunnen zijn iddquote:Op zondag 12 februari 2017 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, Sjaak had beter kunnen gaan.
Ik verwacht daar ook een eenvoudige overwinning.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoop stoeltjes weer.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:32 schreef Scrummie het volgende:
Wat is er aan de hand in de Arena dan? Ze zijn stiller dan anders.
Al scheelt het niet heel veelquote:Op zondag 12 februari 2017 14:32 schreef Scrummie het volgende:
Wat is er aan de hand in de Arena dan? Ze zijn stiller dan anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |