Las laatst een artikel over Alt-Right in Nederland. Die hadden het ook over red pills en geopende ogen. Keurige meneertjes die vervolgens allerlei nazi-sympathieën had.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar dat lijkt me wel een beetje soort zoekt soort. Ik ken ze zelf niet.
Dat is geen zekerheidje toch? De meningen zijn daar aardig verdeeld over.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:06 schreef Euribob het volgende:
maar het is geenszins het laatste redmiddel van het huidige systeem
En jij weet zeker dat zijn account niet gewoon gehacked is.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die is van FOK! verdwenen omdat hier te veel pro-Trump berichten verschenen. Wil inmiddels ook niks meer van mij weten na een grapje over Donald Trump op whatsapp, want ook een radicaalprogressieve D66'er is niet langer progressief genoeg in zijn nieuwe wereldbeeld.
Zeker. Ik heb er zelf ook wat omgeturnd trouwens.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar dat lijkt me wel een beetje soort zoekt soort. Ik ken ze zelf niet.
Dus je kent wel gekkiesquote:Op zondag 12 februari 2017 14:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die is van FOK! verdwenen omdat hier te veel pro-Trump berichten verschenen. Wil inmiddels ook niks meer van mij weten na een grapje over Donald Trump op whatsapp, want ook een radicaalprogressieve D66'er is niet langer progressief genoeg in zijn nieuwe wereldbeeld.
Red pill uitspraken is wel een redelijk duidelijke vlag waar je mee te maken hebtquote:Op zondag 12 februari 2017 14:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Las laatst een artikel over Alt-Right in Nederland. Die hadden het ook over red pills en geopende ogen. Keurige meneertjes die vervolgens allerlei nazi-sympathieën had.
Is dit serieus?quote:Op zondag 12 februari 2017 14:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En vervolgens staan te briesen als ze met Hitler vergeleken worden.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Las laatst een artikel over Alt-Right in Nederland. Die hadden het ook over red pills en geopende ogen. Keurige meneertjes die vervolgens allerlei nazi-sympathieën had.
Ja, want ik sprak hem nog op WA tot enkele maanden na z'n vertrek op Fok. Maar die kruipt zich steeds verder terug en is zelf een bron van polarisatie geworden. Erg jammer en zorgwekkend.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En jij weet zeker dat zijn account niet gewoon gehacked is.
Inmiddels tikt hij namens fake accounts pro-DENK reacties op Twitter.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Herhaal Japie's mantra: ELKE VERANDERING IS GOED! ELKE VERANDERING IS GOED! ELKE VERANDERING...quote:Op zondag 12 februari 2017 14:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het zou voor mij eindelijk eens wat spanning en sensatie zorgen. Veel te burgerlijk leventje nu.
Helemaal mee eens. Maar dan weet je ook dat we dus of een nieuwe megacrisis gaan krijgen of er enorm grote veranderingen door gevoerd moeten gaan worden.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Economische groei op korte en middellange termijn draait bijna volledig om consumenten- en producentenvertrouwen. Mensen zijn destijds geld gaan gebruiken omdat ze vertrouwen hadden in het economisch systeem, er is niet plotseling een ambtenaar geweest die geld bedacht als middel om meer economisch vertrouwen te creëeren..
Het heeft allemaal met zekerheid te maken. De reden dat het nu niet slecht gaat is omdat de overheid bij de laatste crisis verschillende overeind heeft gehouden omdat bij hun faillissement om meerdere redenen het vertrouwen in het systeem zeer sterk beschadigd zou raken. Het huidige monetaire beleid is hoogstens wat olie voor de machine, zodat het allemaal wat soepeler verloopt. Dat is zeker belangrijk, omdat het de economische groei wat constanter houdt en er daardoor geen vertrouwenscrises ontstaan, maar het is geenszins het laatste redmiddel van het huidige systeem.
quote:Op zondag 12 februari 2017 14:08 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Red pill uitspraken is wel een redelijk duidelijke vlag waar je mee te maken hebt
Zijn we toch een beetje gelijk; mensen turnen is natuurlijk doel #1 van de hommelsueel.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:08 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb er zelf ook wat omgeturnd trouwens.
Niet gek gezien de gang van zaken op dit forum.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, want ik sprak hem nog op WA tot enkele maanden na z'n vertrek op Fok. Maar die kruipt zich steeds verder terug en is zelf een bron van polarisatie geworden. Erg jammer en zorgwekkend.
Come to the dark side, we have cookies..and pills...and gay sex!quote:Op zondag 12 februari 2017 14:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zijn we toch een beetje gelijk; mensen turnen is natuurlijk doel #1 van de hommelsueel.
Op zijn WA zie ik ook al tijden geen foto meer. Misschien ben ik wel geblocked ofzo. Geen idee waarom dat zou zijn trouwens.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, want ik sprak hem nog op WA tot enkele maanden na z'n vertrek op Fok. Maar die kruipt zich steeds verder terug en is zelf een bron van polarisatie geworden. Erg jammer en zorgwekkend.
quote:Op zondag 12 februari 2017 14:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Linkje?quote:Op zondag 12 februari 2017 14:08 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Red pill uitspraken is wel een redelijk duidelijke vlag waar je mee te maken hebt
Mensen kiezen toch liever voor een onzekere mogelijke toekomstige crisis dan een zekere verschrikkelijke pijnlijke verandering? De mens is verlies-avers. Na mij de zondvloed.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:09 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar dan weet je ook dat we dus of een nieuwe megacrisis gaan krijgen of er enorm grote veranderingen door gevoerd moeten gaan worden.
Wat dan, trump wordt juist constant belachelijk gemaakt, zeker hier?quote:Op zondag 12 februari 2017 14:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet gek gezien de gang van zaken op dit forum.
Zie jij 4channers als betere mensen als alt-righties dan? Ik niet, namelijk.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Linkje?
Red Pill, dat komt toch gewoon van 4chan die dat weer overnamen van de matrix film?
http://www.elsevier.nl/ne(...)-etnostaat-2965829W/quote:Op zondag 12 februari 2017 14:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Linkje?
Red Pill, dat komt toch gewoon van 4chan die dat weer overnamen van de matrix film?
Is ook lekker makkelijk. Het is een garantie dat er een volgende crisis komt. Net zoiets als het weer voorspellen door te stellen dat het gaat regenen. Het gaat uiteindelijk altijd een keer regenen. En dan maar roepen "zie je wel!!!`1!"quote:Op zondag 12 februari 2017 14:09 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar dan weet je ook dat we dus of een nieuwe megacrisis gaan krijgen of er enorm grote veranderingen door gevoerd moeten gaan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |