Ik weet niet wat burgelijke tv is. Ik kijk er niet naar. Maar kijk wel naar de soap van Peter Jan Rens of naar Harry mens. Dat is misschien meer pulp/cult. Kan ik gefascineerd naar kijken. Vroeger mochten we André van Duin niet leuk vinden. Tegenwoordig wordt ie alom omarmd. Je hebt wel gelijk. Het is kneuterig.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik vind er gewoon geen hol aan. En het is burgerlijke tv, toch?
terugkijken waard ?quote:Op zondag 12 februari 2017 20:09 schreef icloud het volgende:
[..]
Jahoor, gijpie was wel heel erg netjes.
Goed hoor. Zondag is altijd lekker met veel sport. Met MOTD beginnen via het schaatsen naar het rugby en voetbalquote:
Als je niks te doen heb wel ja, ik zou er niet voor thuis blijven.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat burgelijke tv is. Ik kijk er niet naar. Maar kijk wel naar de soap van Peter Jan Rens of naar Harry mens. Dat is misschien meer pulp/cult. Kan ik gefascineerd naar kijken. Vroeger mochten we André van Duin niet leuk vinden. Tegenwoordig wordt ie alom omarmd. Je hebt wel gelijk. Het is kneuterig.
[..]
terugkijken waard ?
Dacht er vanmiddag nog over. Zal eens kijken. Wordt denk ik La Folie.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:13 schreef icloud het volgende:
[..]
Als je niks te doen heb wel ja, ik zou er niet voor thuis blijven.
Wanneer komt er een nieuwe cul recensie van jouw?
jouwquote:Op zondag 12 februari 2017 20:13 schreef icloud het volgende:
[..]
Als je niks te doen heb wel ja, ik zou er niet voor thuis blijven.
Wanneer komt er een nieuwe cul recensie van jouw?
ohquote:
Lekker afwisselend zo te zien, afgezien van PSV net heb ik helemaal geen sport gekeken dit weekend.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed hoor. Zondag is altijd lekker met veel sport. Met MOTD beginnen via het schaatsen naar het rugby en voetbal
Dolletjes.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk he? Als je dat eens bij een ander kan doen.
Weet niet meer of ze dat nu nog uitzenden, maar ze hadden vroeger zo'n programma waar je een correspondent volgt uit een land uit de wereld met gewoontes uit dat land. Dat was wel leuk altijd, van BNN geloof ik..quote:Op zondag 12 februari 2017 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heerlijk programmaatje joh.
Ja, tijd niet meer gezien ook.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet niet meer of ze dat nu nog uitzenden, maar ze hadden vroeger zo'n programma waar je een correspondent volgt uit een land uit de wereld met gewoontes uit dat land. Dat was wel leuk altijd, van BNN geloof ik..
Jammer welquote:Op zondag 12 februari 2017 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, tijd niet meer gezien ook.
Die Nienke is wel top. Ik had haar gelukkig al langer toegeëigend als de mijnequote:Op zondag 12 februari 2017 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heerlijk programmaatje joh.
Lekkerwijffie wel jaquote:Op zondag 12 februari 2017 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Nienke is wel top. Ik had haar gelukkig al langer toegeëigend als de mijne
Zeker.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet bijzonder maar haar uitstraling is gewoon top.
Nienke wie?quote:Op zondag 12 februari 2017 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Nienke is wel top. Ik had haar gelukkig al langer toegeëigend als de mijne
Je bent zelf vies koud.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |