Rustig aan Jimmy (of heb je al een andere ui dan die?)quote:Op zondag 12 februari 2017 13:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik overweeg een andere UI te nemen.
dat zie je toch?quote:Op zondag 12 februari 2017 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig aan Jimmy (of heb je al een andere ui dan die?)
Nee. Je hebt gelijk. Dit is de beste UI ooit.quote:Op zondag 12 februari 2017 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig aan Jimmy (of heb je al een andere ui dan die?)
We willen naar het Louvre. Bovenstaande tekst staat bovenaan de ticket pagina. Ik ben 23, is het dan gratis?quote:Free admission with no ticket, for under-18s, European Economic Area residents aged 18-25, people with disabilities and their carer, and recipients of minimum social benefits, on presentation of proof.
Tickets are valid on the day of booking only.
Als je in je rolstoel blijft zitten en een beetje scheel kijkt wel, ja..quote:Op zondag 12 februari 2017 13:46 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
We willen naar het Louvre. Bovenstaande tekst staat bovenaan de ticket pagina. Ik ben 23, is het dan gratis?
Befbekje degradeert elke EU bewoner tot een persoon met het syndroom van down.quote:Op zondag 12 februari 2017 13:48 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als je in je rolstoel blijft zitten en een beetje scheel kijkt wel, ja..
In principe is daar niets aan gelogen..quote:Op zondag 12 februari 2017 13:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Befbekje degradeert elke EU bewoner tot een persoon met het syndroom van down.
Hier ligt een cm of 2-3.quote:Op zondag 12 februari 2017 13:50 schreef Befbekje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er zo weg van.. Don't turn red on me.. Ligt er veel sneeuw daar langs Deventer?
Nee, precies goed.quote:Op zondag 12 februari 2017 13:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Was het niet een beetje zoutig?
Waarom Patricia Paay overal bij betrekken ?quote:Op zondag 12 februari 2017 13:53 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Daar moet doorheen te raggen zijn..
Beter dan Adam Curry, me dunkt..quote:Op zondag 12 februari 2017 13:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom Patricia Paay overal bij betrekken ?
Basketballer ?quote:
Me dunktquote:
Ik heb besloten om te stoppen met mevrouw Paay af te zeiken.quote:Op zondag 12 februari 2017 13:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom Patricia Paay overal bij betrekken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |