+ einzquote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:38 schreef Mani89 het volgende:
De Engelse versie van dit nummer is onwijs matig trouwens.
Daar laat ik me niet over uitquote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarvoor allemaal mannen met een relatie?
ik draai af en toe ook... dus dan kun je wellicht nog wat verrassends horenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik zou weinig kom luisteren
Neue Deutsche Welle is dan ook wel totaal genot.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:39 schreef PippenScottie het volgende:
Mevrouw Pippen luistert nu ook mee. 23+4!
Duitse eighties muziek is een beetje haar ding. Ze heeft meer dingen, gelukkig.
Vissen moet je niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is meer dat een bepaalde obstinate vis dit ook draaide toen D. even storing had...
Die heb ik vrij laat gedropt. Wel een vermakelijke plaat.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:39 schreef livelink het volgende:
Ik vind Major Tom wel leuk, maar niet leuk genoeg. En eigenlijk vond ik stiekem Codo van Döf nog veel leuker. Maar ook daar heb ik niet op gestemd. Net iets te fout.
tofquote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:39 schreef PippenScottie het volgende:
ik heb er cd's vol meequote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:39 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neue Deutsche Welle is dan ook wel totaal genot.
Freek Vonk weet er ook iets vanquote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vissen moet je niet serieus nemen.
Behalve haaien. Het schijn nl. dat ome Kobus ooit zijn linkerbeen is verloren. In Hawaii. Aan een haai.
Vind ik ook heel leuk, maar ook niet op gestemd, omdat ik dacht dat ie het toch niet zou gaan halenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:39 schreef livelink het volgende:
Ik vind Major Tom wel leuk, maar niet leuk genoeg. En eigenlijk vond ik stiekem Codo van Döf nog veel leuker. Maar ook daar heb ik niet op gestemd. Net iets te fout.
die zien we nooit meer terugquote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb er cd's vol mee
Ik mis Kingstown
Ik stem in november al op Skandal Im Sperrbezirkquote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:40 schreef peaceman het volgende:
Leuk dat iedereen op dit nummer wil gaan stemmen in december... maar voor welke lijst dan?
D.'s poging om een Duits nummer in de Top2000 2018 te krijgen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:40 schreef peaceman het volgende:
Leuk dat iedereen op dit nummer wil gaan stemmen in december... maar voor welke lijst dan?
op Codo heb ik wel gestemdquote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:39 schreef livelink het volgende:
Je kan 25 nummers doorgeven he?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:40 schreef peaceman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |