geeft toch niks? Ik blijf voor deze ene keer wel wakker, en anders gaat de ipad gewoon mee naar bedquote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:46 schreef D. het volgende:
Ow, ik ben bang dat ik iets uitloop mensen
quote:
quote:
guess soquote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ben ik nu koploper mainstreamman ja?
Deze had dan wel op 10 of 11 stemmen gekomen jaquote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze had gewoon op 1 gekund dus
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geeft toch niks? Ik blijf voor deze ene keer wel wakker, en anders gaat de ipad gewoon mee naar bed
In de herkansing: nummer 4 voor mij en Symph
Geeft niets, ik had vanavond toch verder geen plannenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:46 schreef D. het volgende:
quote:
Zo kan -ie wel weer. Laten we lekker muziekjes gaan luisterenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat je een topper bent?
Ik heb PSB ge-oscard. Met deze kleine verschillen zou dat ook wel eens fataal geweest kunnen zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze had gewoon op 1 gekund dus
Prima, ik heb morgen niks te doenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:46 schreef D. het volgende:
Wil je misschien een Raider met een Tjolk?quote:
Ja dat hoor ik, het moest ergens aan liggen. Het is niet gestemd dit.quote:
Suburbia op 1 zou geen verrassing zijn dus die staat zeker niet op 1.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:48 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik heb PSB ge-oscard. Met deze kleine verschillen zou dat ook wel eens fataal geweest kunnen zijn.
neem een borrel, die heb je wel verdiendquote:
Ik moet morgen wel op tijd voor de buis zitten voor het schaatsen en de biatlonquote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:49 schreef D. het volgende:
Ow, zie dat ik tot 0:45 ingeroosterd sta nu
Moet lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |