Die heb ik net langs zien komen ...quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hierna moet Peter Schilling komen. Daar heb ik op gestemd
3 dus?quote:
4 al hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Je staat nog op 0 neem ik aan?
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Als jullie ook Big Country - Chance horen, dan ben ik er weer
had ik al gezegd dat je een topper bent?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedankt.... Dit was een heel gestress, kan ik je verzekeren.
Dank voor je hulp. Was wel even fijn geweest als je mij even had ge-DM't, want ik zat met D. te hannessen over passwords, invalid login, etc.quote:
quote:
Maar van mij mag ie best nog wel een keer hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik net langs zien komen ...
Mani luistert niet mee hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als de PSB nog niet op nummer 1 stonden, mag dat nu alsnog, voor Elf #manipulatie
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als de PSB nog niet op nummer 1 stonden, mag dat nu alsnog, voor Elf #manipulatie
LOL... klinkt bijna alsof er iemand dood isquote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:44 schreef D. het volgende:
Elfletterig, ontzettend bedankt voor het bijstaan in deze moeilijke tijd
Wat mij betreft geen probleem!!quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:46 schreef D. het volgende:
Ow, ik ben bang dat ik iets uitloop mensen
Server moest ook even uitgesloten worden.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dank voor je hulp. Was wel even fijn geweest als je mij even had ge-DM't, want ik zat met D. te hannessen over passwords, invalid login, etc.
Maar goed... het is opgelost nu.
Ik ookquote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze heb ik wel geoscard denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |