Dat bedoel ik. Als ik niet ge-oscard had misschien wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Suburbia op 1 zou geen verrassing zijn dus die staat zeker niet op 1.
Ik wilde 'nodig' zeggen, maar dat klinkt ook weer zo alcoholistischquote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
neem een borrel, die heb je wel verdiend
LOL... hoeft van mij echt niet hoor. Ik kan die nummers wel dromen. Al verwacht ik Suburbia wel, gezien de populariteit daarvan in het Top 2000-topic.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als de PSB nog niet op nummer 1 stonden, mag dat nu alsnog, voor Elf #manipulatie
Ik heb er niet op gestemd, maar ik gun hem jullie wel hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
LOL... hoeft van mij echt niet hoor. Ik kan die nummers wel dromen. Al verwacht ik Suburbia wel, gezien de populariteit daarvan in het Top 2000-topic.
of een zakje Bonito'squote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wil je misschien een Raider met een Tjolk?
Shandyquote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek schuift een Shandy richting D.
ik heb die ge-oscardquote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
LOL... hoeft van mij echt niet hoor. Ik kan die nummers wel dromen. Al verwacht ik Suburbia wel, gezien de populariteit daarvan in het Top 2000-topic.
Nep-alcoholistquote:
Mijn gedachtequote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duran Duran had geen extra notering nodig en deze vind ik bovendien niet beter dan wat er in staat, zoals Ordinary World.
Dank jequote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek schuift een Shandy richting D.
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Suburbia blijkt achteraf het meest geOscarde nummer met 0 stemmen
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vanuit mijn kennis is dat sowieso onmogelijkquote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb begrip voor je denkwijze en ben ook blij met je hulp, maar ik wist niet dat je de show van D. eruit had gegooid en een testuitzending was gestart. Ik zat met D. heen en weer te DM'en; hij kwam er niet in, invalid password, etc...quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:47 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Server moest ook even uitgesloten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |