SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Note voor nieuwe luisteraars die mobiel willen luisteren:quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
True. Maar dan moeten ze of via laptop/pc luisteren of even TuneIn downloaden. En dan dat linkje van Frosty gebruiken. http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Niet op gestemd. Wist dat anderen dat wel zouden doen.
eind van het jaar weerquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb de mooie verhalen van Pippen gemist...![]()
ik hoop dat er nog een liedje over een douche komtquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:41 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn vader is een paar maanden geleden met pensioen gegaan. Mijn ouders hebben nu een caravan gekocht.
Ik denk dat mijn vader de enige Arubaan is die 43 jaar bij dezelfde werkgever heeft gewerkt en die dit heeft gevierd met een caravan.
Dat was mijn verhaaltje over een caravan.
Ik word op mijn wenken bediend.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:41 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn vader is een paar maanden geleden met pensioen gegaan. Mijn ouders hebben nu een caravan gekocht.
Ik denk dat mijn vader de enige Arubaan is die 43 jaar bij dezelfde werkgever heeft gewerkt en die dit heeft gevierd met een caravan.
Tweede stem is Fatboy Slim, toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Markante stem, geniaal gedaan. Check ook de tweede stem
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:41 schreef PippenScottie het volgende:
Misschien iets van de Star Sistersquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik hoop dat er nog een liedje over een douche komt
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Peace is even Lennon naar bed brengen!!quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:42 schreef D. het volgende:
Peace, ik heb er nog eentje naar achter gegooid
En dan afdrogen met een theedoek?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zit ju nu daar weerquote:
Boft hij evenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace is even Lennon naar bed brengen!!
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:42 schreef D. het volgende:
Peace, ik heb er nog eentje naar achter gegooid
ik heb toen mensen moeten uitleggen wie Nik wasquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:44 schreef PippenScottie het volgende:
Dit zijn ook een heleboel nummer 21's voor mij.
Als we volgend jaar op nineties liedjes mogen stemmen doe ik de versie van Gigi d'Agostini.
Die gaat t dan zeker niet reddenquote:
Even? Dat duurt altijd een eeuwigheid, omdat Lennon elke keer weer "Give Peace A Chance" gaat zingen...quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace is even Lennon naar bed brengen!!
d'Agostino dan..quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die gaat t dan zeker niet redden
Die ook niet (want 2002)quote:
d'Agostinoquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:44 schreef PippenScottie het volgende:
Dit zijn ook een heleboel nummer 21's voor mij.
Als we volgend jaar op nineties liedjes mogen stemmen doe ik de versie van Gigi d'Agostini.
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Even? Dat duurt altijd een eeuwigheid, omdat Lennon elke keer weer "Give Peace A Chance" gaat zingen...
Geen ideequote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat is het Radio49 luisteraarrecord?
Ik ben dol op records.
Van mijn lijstje ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gesneuveld van mijn longlist deze
Dat weet Muis welquote:
Symph kent het niet eensquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:46 schreef PippenScottie het volgende:
Jeuh!! Grandmaster Flash, stond op allebei mijn lijstjes.
Ik wil iedereen die hier niet op gestemd heeft een licht corrigerende tik geven.
Zeg, wil jij niet meer van mijn lijstje spieken?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Van mijn lijstje ook.
Maar toch wel tof hoor!
Wat is deze ?quote:
Niet met zekerheid te zeggen. Laatst zat iemand te kloten met talloze verbindingen tegelijkertijd. Toen waren het er bijna 100.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat is het Radio49 luisteraarrecord?
Ik ben dol op records.
zolang je niet pist mijn mond, vind ik alles bestquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:46 schreef PippenScottie het volgende:
Jeuh!! Grandmaster Flash, stond op allebei mijn lijstjes.
Ik wil iedereen die hier niet op gestemd heeft een licht corrigerende tik geven.
hahaha sorryquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ja,wat wil je nu?
Weer naar voren halen?
geeft niks joh, gewoon gezellig meeluisterenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb niet meegedaan met het samenstellen van de lijst. Kwam er gewoon niet van
Daarom ben ik benieuwd of Muis het nog weet, ik had er indertijd ook veelquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:47 schreef Elfletterig het volgende:
.
Ik durf wel aan dat 23 een uitstekend luistercijfer is dat zelden wordt gehaald.
Ik ben geloof ik de enige Nederlander die het filmpje niet gezien heeft.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
zolang je niet pist mijn mond, vind ik alles best
Ik sluit me bij jullie aanquote:
Dat mag alleen ik....quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
zolang je niet pist mijn mond, vind ik alles best
als kind had ik een piepppp hekel aan dit genrequote:
Ik heb juist voor de underdogs gestemd. Wist wel dat dit stemmen zou krijgen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:48 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
nu ik hem weer hoor. Ten onrechte niet in mijn lijstje.
Dit is erg goed te pruimen. Helaas is het na de jaren 80 alleen maar bergafwaarts gegaan met het genre. Dat wat zich tegenwoordig "artiest" noemt in dit genre heeft niks meer te melden...quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:48 schreef PippenScottie het volgende:
Dit nummer is legendarisch omdat het het eerste beschrijvende rapnummer was.
Rauw weergeven hoe het leven in de ghetto is.
Mooi!!quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:48 schreef D. het volgende:
Ik heb hier onlangs het vinyl singletje van gekocht
Kwam 'm tegen en vond 'm te speciaal om te laten staan
Was nog in nieuwstaat ook
* OscarMopperkont kende dat feitjequote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
leuk feitje:
Het gelach in Genesis' Mama is geleend van dit nummer.
Noop weet het niet meer, jouw show was dacht ik wel de record houder.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:48 schreef just me het volgende:
[..]
Daarom ben ik benieuwd of Muis het nog weet, ik had er indertijd ook veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |