Tja, gebeurt vele malen tijdens een wedstrijd, na een reglementaire tackel.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:05 schreef Brammess het volgende:
Voor beide valt wat te zeggen, met mijn Ajax bril kijk ik vooral naar de Jorgensen valt gewoon kant.
Raar om dan zo de grond in te duiken en met schuim op de bek achter de scheids rennen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat vallen van Jørgensen? Werd gewoon (reglementair) getackeld. Niets aan de hand
Werd lang vastgehouden, waardoor hij niet kon doorbreken. Gewoon een overtreding, geen kaart imoquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Raar om dan zo de grond in te duiken en met schuim op de bek achter de scheids rennen.
Feyenoorders zijn dan ook raar. Het zou ook raar zijn om allemaal overtredingen te geven voor elke valpartij.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Raar om dan zo de grond in te duiken en met schuim op de bek achter de scheids rennen.
Hint; het vasthouden was vóór de tackel....quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Feyenoorders zijn dan ook raar. Het zou ook raar zijn om allemaal overtredingen te geven voor elke valpartij.
Ja, dat zag ik ook. Maar dan was dat duiken nog steeds een domme schwalbe.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Werd lang vastgehouden, waardoor hij niet kon doorbreken. Gewoon een overtreding, geen kaart imo
Dook niet, werd geraakt door de tackel (op de bal)quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook. Maar dan was dat duiken nog steeds een domme schwalbe.
Klopt, maar heb de egeltjes er ook heel graag uitquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe kun je dit nou jammer vinden? Kut Roda
Waarom dat? Is toch een prima club met in elk geval aanhang en kunnen nog wel doorgroeien.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar heb de egeltjes er ook heel graag uit
De dop is daar van de ketchupfles geschoten.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had ik ook even gemist.
Vind PEC een leuke club, ergoquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom dat? Is toch een prima club met in elk geval aanhang en kunnen nog wel doorgroeien.
En een mooi eredivisiewaardig stadionquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom dat? Is toch een prima club met in elk geval aanhang en kunnen nog wel doorgroeien.
Rare logica, is toch juist leuk om die derby dan nog te zien in de Eredivisie. Anders krijg je helemaal matige potjes zonder spanning.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vind PEC een leuke club, ergoegeltjes
En als ze erin blijven gaan ze dat nog uitbreidenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:16 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
En een mooi eredivisiewaardig stadion
Is ook niet logisch idd, maar enkel een gevoel.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rare logica, is toch juist leuk om die derby dan nog te zien in de Eredivisie. Anders krijg je helemaal matige potjes zonder spanning.
Nog meer?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als ze erin blijven gaan ze dat nog uitbreiden
Ja ze hebben nu die twee tribunes verbouwd, maar die andere twee willen ze ook wel nog gaan aanpakken. Al weet ik niet of er nu het geld voor is.quote:
Kan je beter Excelsior eruit willen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is ook niet logisch idd, maar enkel een gevoel.
Hm, okay. Het is in ieder geval een stadion dat wel altijd vol zit.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ze hebben nu die twee tribunes verbouwd, maar die andere twee willen ze ook wel nog gaan aanpakken. Al weet ik niet of er nu het geld voor is.
Wss niet, als ze wachten op lijfsbehoudquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ze hebben nu die twee tribunes verbouwd, maar die andere twee willen ze ook wel nog gaan aanpakken. Al weet ik niet of er nu het geld voor is.
Rotterdamse clubquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je beter Excelsior eruit willen.
Daarom, kunnen best nog wat plaatsen bij. En dat ze dan uitgroeien tot een club als Heracles die gewoon een stabiele Eredivisieclub is.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hm, okay. Het is in ieder geval een stadion dat wel altijd vol zit.
Nja de vorige keer verbouwden ze ook alsnog die tribunes toen ze net gedegradeerd warenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wss niet, als ze wachten op lijfsbehoud
Muah Vitesse heeft een te groot stadion waardoor het lijkt alsof het niet leeft, maar er zitten opzich nog wel een respectabel aantal mensenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:20 schreef ForzaMilan het volgende:
Het liefst gewoon Vitesse eruit, nul sfeer in dat stadion en het enige wat ze doen is spelers huren uit Engeland. Maarja gaat voorlopig niet gebeuren.
Klopt, maar wederom... Mening, gespeend van enige logicaquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Totaal geen potentie tot iets.
Misschien wat logischer gaan denken danquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar wederom... Mening, gespeend van enige logica
Geen idee wat er op gemiddelde zaterdagavond of zondagmiddag zit? 20.000?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah Vitesse heeft een te groot stadion waardoor het lijkt alsof het niet leeft, maar er zitten opzich nog wel een respectabel aantal mensen
Nah, daar heb ik veel te weinig verstand van het spel voor... Lekker overlaten aan hen die dat wel/meer hebbenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien wat logischer gaan denken dan
Ik kijk vanuit het belang van aantrekkelijkheid van de competitie.
Denk je nog steeds dat het 3-2 wordt?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Echt, geen fatsoenlijke voorzet ook. Ongelooflijk
15.000 ofzo?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:23 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Geen idee wat er op gemiddelde zaterdagavond of zondagmiddag zit? 20.000?
Kan nog steeds, maar voorlopig is het 1-0quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk je nog steeds dat het 3-2 wordt?
Waarom nou die overacting Hansquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1-0 GAE
Dit heeft nog niet eens zoveel met het spel te maken, maar meer met achterban en uitstraling van de clubs.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nah, daar heb ik veel te weinig verstand van het spel voor... Lekker overlaten aan hen die dat wel/meer hebben
Bij Ado denken ze gewoon fuck it, we doen er gewoon geen moeite meer voor.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Komische statistiek: 6-0 qua schoten bij GAE-ADO en niet veel later 1-0 Hendriks.
Nee, ze kunnen er niets vanquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij Ado denken ze gewoon fuck it, we doen er gewoon geen moeite meer voor.
Het is een 10 maar net als Vd Looi is Faber een falende kutcoachquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:25 schreef Groby het volgende:
Echt elke pismongool kan langs van nieff dus waarom staat hij in hemelsnaam op linksback
jup, dit was het einde van ado in de ere haags.quote:
Na vanavond staan ze laatste.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jup, dit was het einde van ado in de ere haags.
En dan ook nog Feyenoord op bezoek volgende week, arm Den Haag.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Na vanavond staan ze laatste.
Gaat ze niet lukkenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:30 schreef franske19 het volgende:
[..]
Doe maar van Feyenoord winnen over twee weken.
Nopequote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Buitenspelgoaltje van Feyenoord
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord komt voor met mazzel, je verwacht het niet.
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Buitenspelgoaltje van Feyenoord
Jij bent degene die het meest mad overkomt hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:40 schreef Scrummie het volgende:
Godskolere wat zijn ze mad hier. Kansloze kneuzen.
Ik zit al met popcorn klaar voor een nieuwe, alinea-lange rant van Stijnquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:40 schreef Scrummie het volgende:
Mad? Wij staan 1-0 voorquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent degene die het meest mad overkomt hoor.
Stijn boycot Feyenoord dus dan kan je lang wachten.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik zit al met popcorn klaar voor een nieuwe, alinea-lange rant van Stijn
Hij boycot feyenoordquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik zit al met popcorn klaar voor een nieuwe, alinea-lange rant van Stijn
Volgens mij ben je zelf mad. Elke week hier dezelfde bullshit met je feyenoord bril.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:40 schreef Scrummie het volgende:
waaromquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn boycot Feyenoord dus dan kan je lang wachten.
Ik kan niet zo goed tegen domme reacties. Dat van Jorgensen een schwalbe noemen bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je je zo druk maakt om die reacties hier.
Is ook niet zo moeilijk als je tegenstander 541 speelt.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:43 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, terug naar de wedstrijd(FEYENOORD DOMINEERDE)
ahquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het niet om aan te zien is en Feyenoord toch wel wint.
Waarom boycot hij ajax dan al jaren niet?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het niet om aan te zien is en Feyenoord toch wel wint.
madquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:43 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Is ook niet zo moeilijk als je tegenstander 541 speelt.
Omdat dat zijn club is, en dan neem je eerder genoegen met slecht spel.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom boycot hij ajax dan al jaren niet?
Ik denk omdat hij een supporter van ajax is, rvlaakquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom boycot hij ajax dan al jaren niet?
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat dat zijn club is, en dan neem je eerder genoegen met slecht spel.
te kansloos voor woorden.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zag net de tussenstand en ben er niet gerust op.
Zelfs Radio 1 negeert die wedstrijd grotendeelsquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Licht dit even toe, want verder kijkt niemand naar ADO
weer een complete faal aanval.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Licht dit even toe, want verder kijkt niemand naar ADO
Ze spelen niet voor niks bij ADOquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
weer een complete faal aanval.
Sked en Joeziquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:59 schreef RvLaak het volgende:
Kijkt er eigenlijk iemand naar Vitesse?
Doe ff normaalquote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
WE ZINGEN JUPI JUPI JUPI JUPILEERRRRRR
LALALALALALALLALALALALLA
Wil je zo graag naar TOP Oss uit?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
WE ZINGEN JUPI JUPI JUPI JUPILEERRRRRR
LALALALALALALLALALALALLA
Nee, mijn seizoenskaart gaat de prullenbak in bij degradatie. Klaar ermee.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil je zo graag naar TOP Oss uit?
Laat je club maar in de steekquote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, mijn seizoenskaart gaat de prullenbak in bij degradatie. Klaar ermee.
Lichtend voorbeeld voor de rest van de supporters ditquote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is een échte supporter jongensquote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom er al 17 jaar, ook in slechte tijden in de gouden gids divisie, ik ga daar niet nog een keer voor naar het stadion.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat je club maar in de steek
Is goed FireFoxquote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom er al 17 jaar, ook in slechte tijden in de gouden gids divisie, ik ga daar niet nog een keer voor naar het stadion.
Au.quote:
Boeit me ook niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, voor jouw tijd?
Nou ja, geen zin om uit te leggen ook.
Voor welke club ga je nu worden?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom er al 17 jaar, ook in slechte tijden in de gouden gids divisie, ik ga daar niet nog een keer voor naar het stadion.
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor welke club ga je nu worden?
Blijf gewoon voor Ado, ga er alleen niet meer heen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor welke club ga je nu worden?
Gewoon lekker met je vriendin in de jacuzzi zitten dan.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Blijf gewoon voor Ado, ga er alleen niet meer heen.
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon lekker met je vriendin in de jacuzzi zitten dan.
Kan het slechter treffen ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, als ik de pics van je vriendin zo eens bekijk
Rustagggquote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:18 schreef GGMM het volgende:
Ach, aan ADO missen we niks.
Ja, racistische spreekkoren, tokkies, rellen en gekanker.
En Tom Beugelsdijkquote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:18 schreef GGMM het volgende:
Ach, aan ADO missen we niks.
Ja, racistische spreekkoren, tokkies, rellen en gekanker.
Alle reservekeepers geblesseerd? Aangezien je nu je hele selectie op de bank mag hebbenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geen Kanon maar Malone als keeper
KLopt. Die heb ik ook aanstaanquote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoor het nu ook, R1 commentator dacht pingel
3 keer gewisseld alquote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Alle reservekeepers geblesseerd? Aangezien je nu je hele selectie op de bank mag hebben
Aantal wissels opgebruiktquote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Alle reservekeepers geblesseerd? Aangezien je nu je hele selectie op de bank mag hebben
Was al 3x gewisseld.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Volgens mij was er al 3 keer gewisseld.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is dat zo dan??quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:21 schreef Grifte het volgende:
Kan iemand bevestigen dat ADO al 3x gewisseld heeft?
En voetballen kan ie ook al nietquote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Nou vooruit, en hij.
Maar zó grappig is hij nou ook weer niet.
Dat magquote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu gun ik Feyenoord helemaal het kampioenschap.
Seizoenskaart weer uit de prullenbak gehaald?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA het kan nog.
Ze zijn nog niet definitief gedegradeerd.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Seizoenskaart weer uit de prullenbak gehaald?
De schwalbe koning van de week ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speler van de Week is bekend.
schwalbe, of uitglijden?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De schwalbe koning van de week ja.
En nu?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA het kan nog.
8 punten nu, ff, tijdelijkquote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:40 schreef Bos81 het volgende:
Toch vind ik pers wat voorbarig met dichterbij de Coolsingel. Okee als ze de klassieker winnen, dan zijn ze wel zeker, maar momenteel vind ik 5 punten veel te krap om echt al van titelzekerheid te spreken.
Ik ga er vanuit dat Sparta morgen niet gaat stunten, hoop het wel natuurlijk,,,,,,quote:
Klopt, 5 punten is niets als je (zoals altijd) verliest in de Arena. Nog genoeg kutte uitwedstrijden ook op het programma.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:40 schreef Bos81 het volgende:
Toch vind ik pers wat voorbarig met dichterbij de Coolsingel. Okee als ze de klassieker winnen, dan zijn ze wel zeker, maar momenteel vind ik 5 punten veel te krap om echt al van titelzekerheid te spreken.
Ik droom van een Sparta overwinning, hoop op gelijkspel.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat Sparta morgen niet gaat stunten, hoop het wel natuurlijk,,,,,,
Volgende week gaat Ajax wel punten verspelen tegen Vitesse, dan is het gat wel te groot.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:40 schreef Bos81 het volgende:
Heerenveen en Vitesse als de lastigste toch? Naast de Klassieker danquote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, 5 punten is niets als je (zoals altijd) verliest in de Arena. Nog genoeg kutte uitwedstrijden ook op het programma.
Ajax moet volgende week naar Vitesse. Gaat moeilijk worden voor ze daar.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:40 schreef Bos81 het volgende:
nee joh, vites speelt ook niet zo geweldig.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgende week gaat Ajax wel punten verspelen tegen Vitesse, dan is het gat wel te groot.
vitesse kan er niks van johquote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgende week gaat Ajax wel punten verspelen tegen Vitesse, dan is het gat wel te groot.
Tussendoor toch Europees voor ajax?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee joh, vites speelt ook niet zo geweldig.
Wel beter in vorm gekomen en Ajax na een Europese uitwedstrijd.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee joh, vites speelt ook niet zo geweldig.
Onder andere. Zie zelf altijd meer op tegen uitwedstrijden bij de 'kleintjes', waar we de afgelopen jaren zo vaak op ons bek gingen. ADO-uit, Sparta-uit, PEC Zwolle-uit. Maargoed, dat soort wedstrijden gaan dit seizoen, op GAE-uit na, wel aardig.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerenveen en Vitesse als de lastigste toch? Naast de Klassieker dan
Die ploegen kunnen er dit seizoen echt helemaal niks van, dat gaat Feyenoord nooit verliezen als ze hoog in de concentratie zitten.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Onder andere. Zie zelf altijd meer op tegen uitwedstrijden bij de 'kleintjes', waar we de afgelopen jaren zo vaak op ons bek gingen. ADO-uit, Sparta-uit, PEC Zwolle-uit. Maargoed, dat soort wedstrijden gaan dit seizoen, op GAE-uit na, wel aardig.
pec is in vormquote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ploegen kunnen er dit seizoen echt helemaal niks van, dat gaat Feyenoord nooit verliezen als ze hoog in de concentratie zitten.
De Eredivisie is echt zwakker dan ooit, zie je ook wel aan hoe gemakkelijk de top-drie hun wedstrijden winnen.quote:
Top 3 heeft ook vaak wel mazzelquote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Eredivisie is echt zwakker dan ooit, zie je ook wel aan hoe gemakkelijk de top-drie hun wedstrijden winnen.
Ik zie het niet meer als mazzel, maar gewoon als een groot kwaliteitsverschil. Uiteindelijk valt die goal toch wel erg vaak in hun voordeel uit, dan is het te makkelijk om het af te doen als puur geluk.quote:
Dit slaat echt nergens op.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:59 schreef RvLaak het volgende:
http://frontpage.fok.nl/weblog/759269
Klopt, vandaar "Weblog"...quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op.
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:59 schreef RvLaak het volgende:
http://frontpage.fok.nl/weblog/759269
Je bent jaloers he?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op.
Dit is net zo grappig als de weblog.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon netjes bovenaan.
w2 begint een beetje in vorm te komen.quote:
Gewoon niet gek laten maken, wat ze tot nu toe aardig lukt. Ook al verlies je in Amsterdam.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, 5 punten is niets als je (zoals altijd) verliest in de Arena. Nog genoeg kutte uitwedstrijden ook op het programma.
Is dit na Ajax de 2e uitoverwinning voor W2?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:37 schreef WethouderHekking het volgende:
Thuis verliezen van WillemII
Go ahead ook gewonnen uitquote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is dit na Ajax de 2e uitoverwinning voor W2?
Ah ok. Het zou dus zomaar kunnen dat jullie overwinningen pakken bij de teams waar het ons niet lukt.quote:
Zijn ze al in Zwolle geweest?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah ok. Het zou dus zomaar kunnen dat jullie overwinningen pakken bij de teams waar het ons niet lukt.
Wij maken Feyenoord kampioen? Dat zou wel echt treurig zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah ok. Het zou dus zomaar kunnen dat jullie overwinningen pakken bij de teams waar het ons niet lukt.
Wa's daar treurig aan? Ik vind het wel lief, eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wij maken Feyenoord kampioen? Dat zou wel echt treurig zijn.
Ach kom, we zijn toch ook samen gezellig de CL ingegaan...quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wij maken Feyenoord kampioen? Dat zou wel echt treurig zijn.
Dat wel. CL tune in W2 stadionquote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ach kom, we zijn toch ook samen gezellig de CL ingegaan...
Ik weet nooit goed waarom. Maar Willem II heeft altijd de voorkeur voor Ajax boven Feyenoord en PSV.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wa's daar treurig aan? Ik vind het wel lief, eerlijk gezegd
Hoe was het ook alweer, de sjempionenkliek?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat wel. CL tune in W2 stadion
Zeg dat maar aan Henk Ten Cate. Die dacht dat destijds ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik weet nooit goed waarom. Maar Willem II heeft altijd de voorkeur voor Ajax boven Feyenoord en PSV.
Laatste wedstrijd is trouwens thuis tegen Ajax. Als wij veilig zijn, dan kun je inzetten op Unibet
De enige Willem II-fan op de foksquote:
Jullie gaan niet aan competitievervalsing doen he.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik weet nooit goed waarom. Maar Willem II heeft altijd de voorkeur voor Ajax boven Feyenoord en PSV.
Laatste wedstrijd is trouwens thuis tegen Ajax. Als wij veilig zijn, dan kun je inzetten op Unibet
Dat was geniaal.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zeg dat maar aan Henk Ten Cate. Die dacht dat destijds ook.
Als ze bij jullie niet de boel zo hadden opgelicht, hadden jullie al lang onder WII gestaan. Ze hebben gewoon hun wanbeleid afgestraft zien worden en klimmen beetje bij beetje weer op.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik weet nog dat Willem II in de jaren '90 in de subtop voetbalde en voor Europees speelde... wat is dat lang geleden zeg. Ben nog een keer met pa en broertje naar Willem II - Twente geweest (tijdperk met Karnebeek, Ajoupov, Petrov) en we verloren daar met 3-1.
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ze bij jullie niet de boel zo hadden opgelicht, hadden jullie al lang onder WII gestaan. Ze hebben gewoon hun wanbeleid afgestraft zien worden en klimmen beetje bij beetje weer op.
Om aan te geven, hoe het kan dat zo'n club een dergelijk verval kan meemaken. Daarnaast hielp het ook niet echt dat Van Geel alle topspelers voor een prikkie meenam naar AZ.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Om aan te geven, hoe het kan dat zo'n club een dergelijk verval kan meemaken. Daarnaast hielp het ook niet echt dat Van Geel alle topspelers voor een prikkie meenam naar AZ.
Terecht, je spuit onzinquote:
Oh ja tuurlijk. Alles bij Twente was prima in orde.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Terecht, je spuit onzin
twitter:VI_nl twitterde op zondag 12-02-2017 om 11:20:30XI Excelsior: Hahn; Karami, Mattheij, De Wijs, Kuipers; Koolwijk, Bruins, Faik; Elbers, Hasselbaink, Ondaan #exctwe reageer retweet
twitter:VI_nl twitterde op zondag 12-02-2017 om 11:23:19XI FC Twente: Marsman; Ter Avest, Andersen, Thesker, Van der Lely; Jensen, Mokotjo, Klich; Yeboah, Ünal, Assaidi #exctwe reageer retweet
Hey, je had gelijkquote:Op zondag 12 februari 2017 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
John de Wolf.
Hoe krijgen ze het weer voor elkaar om die clichébraker keer op keer op een zondagmiddag voor de camera te krijgen.
Ik denk niet dat iemamd dit verloop zag aankomenquote:Op zondag 12 februari 2017 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had alleen een 1-1 verwacht.
Ja. Wel zielig voor Anastasiou dit.quote:Op zondag 12 februari 2017 12:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemamd dit verloop zag aankomen
Tjah ik gun Roda alle ellende en hij hoort daar ook bij.quote:Op zondag 12 februari 2017 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Wel zielig voor Anastasiou dit.
Ik hoop dat Go Ahead vrijdag van ze wint, maar ik vrees voor winst van Roda.quote:Op zondag 12 februari 2017 12:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tjah ik gun Roda alle ellende en hij hoort daar ook bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |