Tja, gebeurt vele malen tijdens een wedstrijd, na een reglementaire tackel.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:05 schreef Brammess het volgende:
Voor beide valt wat te zeggen, met mijn Ajax bril kijk ik vooral naar de Jorgensen valt gewoon kant.
Raar om dan zo de grond in te duiken en met schuim op de bek achter de scheids rennen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat vallen van Jørgensen? Werd gewoon (reglementair) getackeld. Niets aan de hand
Werd lang vastgehouden, waardoor hij niet kon doorbreken. Gewoon een overtreding, geen kaart imoquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Raar om dan zo de grond in te duiken en met schuim op de bek achter de scheids rennen.
Feyenoorders zijn dan ook raar. Het zou ook raar zijn om allemaal overtredingen te geven voor elke valpartij.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Raar om dan zo de grond in te duiken en met schuim op de bek achter de scheids rennen.
Hint; het vasthouden was vóór de tackel....quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Feyenoorders zijn dan ook raar. Het zou ook raar zijn om allemaal overtredingen te geven voor elke valpartij.
Ja, dat zag ik ook. Maar dan was dat duiken nog steeds een domme schwalbe.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Werd lang vastgehouden, waardoor hij niet kon doorbreken. Gewoon een overtreding, geen kaart imo
Dook niet, werd geraakt door de tackel (op de bal)quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook. Maar dan was dat duiken nog steeds een domme schwalbe.
Klopt, maar heb de egeltjes er ook heel graag uitquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe kun je dit nou jammer vinden? Kut Roda
Waarom dat? Is toch een prima club met in elk geval aanhang en kunnen nog wel doorgroeien.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar heb de egeltjes er ook heel graag uit
De dop is daar van de ketchupfles geschoten.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had ik ook even gemist.
Vind PEC een leuke club, ergoquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom dat? Is toch een prima club met in elk geval aanhang en kunnen nog wel doorgroeien.
En een mooi eredivisiewaardig stadionquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom dat? Is toch een prima club met in elk geval aanhang en kunnen nog wel doorgroeien.
Rare logica, is toch juist leuk om die derby dan nog te zien in de Eredivisie. Anders krijg je helemaal matige potjes zonder spanning.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vind PEC een leuke club, ergoegeltjes
En als ze erin blijven gaan ze dat nog uitbreidenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:16 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
En een mooi eredivisiewaardig stadion
Is ook niet logisch idd, maar enkel een gevoel.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rare logica, is toch juist leuk om die derby dan nog te zien in de Eredivisie. Anders krijg je helemaal matige potjes zonder spanning.
Nog meer?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als ze erin blijven gaan ze dat nog uitbreiden
Ja ze hebben nu die twee tribunes verbouwd, maar die andere twee willen ze ook wel nog gaan aanpakken. Al weet ik niet of er nu het geld voor is.quote:
Kan je beter Excelsior eruit willen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is ook niet logisch idd, maar enkel een gevoel.
Hm, okay. Het is in ieder geval een stadion dat wel altijd vol zit.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ze hebben nu die twee tribunes verbouwd, maar die andere twee willen ze ook wel nog gaan aanpakken. Al weet ik niet of er nu het geld voor is.
Wss niet, als ze wachten op lijfsbehoudquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ze hebben nu die twee tribunes verbouwd, maar die andere twee willen ze ook wel nog gaan aanpakken. Al weet ik niet of er nu het geld voor is.
Rotterdamse clubquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je beter Excelsior eruit willen.
Daarom, kunnen best nog wat plaatsen bij. En dat ze dan uitgroeien tot een club als Heracles die gewoon een stabiele Eredivisieclub is.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hm, okay. Het is in ieder geval een stadion dat wel altijd vol zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |