Voor elk jaar wat jij in het buitenland verblijft krijg jij aftrek op jouw AOW wist jij dat nog niet?quote:Op zondag 12 februari 2017 02:59 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat is omdat ik op een partij wil stemmen die een verplicht minimaal taalniveau gaat opleggen aan alle ingezetenen![]()
Los daarvan heb ik bezittingen, vermogen en opgebouwde rechten in Nederland, en de éne partij verdedigt die beter voor mij dan een andere.
Aftrek nog wel...quote:Op zondag 12 februari 2017 03:00 schreef john2406 het volgende:
Voor elk jaar wat jij in het buitenland verblijft krijg jij aftrek op jouw AOW wist jij dat nog niet?
De woningmarkt naar de klote, de belastingdienst naar de klote, de integriteit van het justitiële apparaat naar de klote en structureel persoonlijk dan wel partijbelang boven het landsbelang stellen. Geweldige lui inderdaad.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:56 schreef Idisrom het volgende:
Wiebes en Van der Steur zijn best capabele VVD-ministers waardoor ik op de VVD zou kunnen stemmen.
Maar vanwege Mark Rutte en zijn opportunistisch gedraai doe ik het niet. En ook niet als PVV daardoor de grootste partij dreigt te worden.
http://www.lbv.nl/veel-ge(...)trek-naar-buitenlandquote:
Leer het verschil tussen "Niet opbouwen" en "Aftrek".quote:Op zondag 12 februari 2017 03:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
http://www.lbv.nl/veel-ge(...)trek-naar-buitenland
Leg dan gewoon uit hoe het volgens jou zit i.p.v. iemand uit te lachen.quote:Op zondag 12 februari 2017 03:03 schreef hottentot het volgende:
[..]
Aftrek nog wel...![]()
![]()
![]()
Ik stel voor dat als jij er echt zo weinig van afweet dat jij je stembiljet verscheurt, links haalt zijn stemmen dan wel bij andere domme mensen.
Heb ik boven jou reeds gedaan.quote:Op zondag 12 februari 2017 03:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Leg dan gewoon uit hoe het volgens jou zit i.p.v. iemand uit te lachen.
staat toch dat je gekort wordt? Da's eraf, niet 'niet erbij'.quote:Op zondag 12 februari 2017 03:05 schreef hottentot het volgende:
[..]
Leer het verschil tussen "Niet opbouwen" en "Aftrek".
Praten we dan wel weer verder.
Korting AOWquote:
Hij stelt dat er AOW word afgetrokken, maar dat kan helemaal niet. Je kunt alleen iets van mij afnemen wat ik al in bezit heb. En ik heb net als elke andere Nederlander die nog geen 65 de rechten nog niet volledig in bezit. Mijn opbouw stopt, maar er word niets van wat ik heb afgetrokken, en dat is toch echt een wezenlijk verschil.quote:Op zondag 12 februari 2017 03:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
staat toch dat je gekort wordt? Da's eraf, niet 'niet erbij'.
Ben jij nog ooit van plan terug te komen dan?quote:Op zondag 12 februari 2017 03:11 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hij stelt dat er AOW word afgetrokken, maar dat kan helemaal niet. Je kunt alleen iets van mij afnemen wat ik al in bezit heb. En ik heb net als elke andere Nederlander die nog geen 65 de rechten nog niet volledig in bezit. Mijn opbouw stopt, maar er word niets van wat ik heb afgetrokken, en dat is toch echt een wezenlijk verschil.
Tot ik dood ga, of naar weer een ander land verhuis, naar Nederland ga ik nooit meer terug, en dat de opbouw van de AOW is stopgezet zal mij echt helemaal een rotzorg zijn, ik betaal er nu ook niet meer voor.quote:Op zondag 12 februari 2017 03:08 schreef john2406 het volgende:
Hoeveel jaar wil jij in Zwitserland blijven 2% per jaar aftrek dan!
Kwestie van semantiek. De voorwendselen waren gunstiger en dus vals.quote:Op zondag 12 februari 2017 03:11 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hij stelt dat er AOW word afgetrokken, maar dat kan helemaal niet. Je kunt alleen iets van mij afnemen wat ik al in bezit heb. En ik heb net als elke andere Nederlander die nog geen 65 de rechten nog niet volledig in bezit. Mijn opbouw stopt, maar er word niets van wat ik heb afgetrokken, en dat is toch echt een wezenlijk verschil.
Huis, pensioenen, spaarfonds, aow.quote:Op zondag 12 februari 2017 03:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ben jij nog ooit van plan terug te komen dan?
Daar jij iets hebt opgebouwd hier zoals jij beweerd en bezittingen hebt?
Hoe oud ben jij nu, of doe jij net een blauwe maandag mee aan het opbouwen en was jij het toen al zat?
En opeens is het je een rotzorg daarnet was het nog dit.quote:Op zondag 12 februari 2017 03:14 schreef hottentot het volgende:
[..]
Tot ik dood ga, of naar weer een ander land verhuis, naar Nederland ga ik nooit meer terug, en dat de opbouw van de AOW is stopgezet zal mij echt helemaal een rotzorg zijn, ik betaal er nu ook niet meer voor.
quote:Op zondag 12 februari 2017 02:59 schreef hottentot het volgende:
[..]
Los daarvan heb ik bezittingen, vermogen en opgebouwde rechten in Nederland, en de éne partij verdedigt die beter voor mij dan een andere.
Hoeveel jaar ben jij dan?quote:Op zondag 12 februari 2017 03:16 schreef hottentot het volgende:
[..]
Huis, pensioenen, spaarfonds, aow.
Altijd verdomd lastig om met jou een gesprek te voeren.quote:Op zondag 12 februari 2017 03:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
En opeens is het je een rotzorg daarnet was het nog dit.
[..]
Is het toch ook, ook een toneelspel vind ik.quote:
Druk je dan goed uit, het ligt niet aan mij het is niet dat ik niet begrijpend lezen kan, als ik het ook niet perfect schrijven doe.quote:Op zondag 12 februari 2017 03:22 schreef hottentot het volgende:
[..]
Altijd verdomd lastig om met jou een gesprek te voeren.
Het is mij een rotzorg dat de opbouw is stopgezet, wat heeft dat met de rest nodig?
Daarnaast kan ik als ik zou willen mij voor ¤ 5.267,00 per jaar vrijwillig verzekeren voor de AOW in Nederland, maar zonde van het geld. Ik zal dat bedrag nu zeker gaan betalen om 20,- in de maand terug te zien
Ja helaas wel, over de rug van 'het volk' aan welke kant dan ook.quote:Op zondag 12 februari 2017 03:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is het toch ook, ook een toneelspel vind ik.
Nog niet tegen de lamp genoeg gelopen?quote:Op zondag 12 februari 2017 03:23 schreef skysherrif het volgende:
Ik als rechtgeaard linkse jongen, gutmensch van de bovenste plank, wil me ook aansluiten bij de linkse kliek die op vvd stemt. Strategisch slim van ons om de PVV buiten de regering te houden!!1 Samen doorbreken wij het partijkartel linkse rakkers van me.
Godsamme zeg, hoe fucking duidelijk wil je het hebben:quote:Op zondag 12 februari 2017 03:25 schreef john2406 het volgende:
Druk je dan goed uit, het ligt niet aan mij het is niet dat ik niet begrijpend lezen kan,
Als jij niet kunt lezen moet je niet gaan beweren dat anderen niet kunnen schrijven.quote:Op zondag 12 februari 2017 03:14 schreef hottentot het volgende:
[..]
Tot ik dood ga, of naar weer een ander land verhuis, naar Nederland ga ik nooit meer terug, en dat de opbouw van de AOW is stopgezet zal mij echt helemaal een rotzorg zijn, ik betaal er nu ook niet meer voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |