Dat is wat de PVV je doet geloven, Maar Wilders is gewoon een VVDer geschoold door Bolkestein. De man heeft gewoon zijn eigen agenda, en schijt aan het volk, zoals een echte VVDer denkt.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:25 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
De pvv is op een punt maar rechts. Verder halen ze de SP links zo'n beetje in.
Inderdaad hoe dom kan je zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:06 schreef Bart2002 het volgende:
Strategisch stemmen op de VVD... Wie verzint zoiets?
Stemmen op de VVD is sowieso dom.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:39 schreef Perrin het volgende:
Als je linksig bent, is stemmen op de VVD onstrategisch en dom.
Niet voor iedereen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:52 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Stemmen op de VVD is sowieso dom.
dit dus.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:37 schreef Ryan3 het volgende:
OP niet gelezen, maar PVV gaat alleen regeren als zij grootste partij is, maar ook VVD groot uit de bus komt. Als je dus strategisch VVD stemt ipv D66, CDA, GL zorg je er wrs voor dat zowel VVD als PVV als grootsten uit de bus komen. Kans dat die dan zelfs op elkaar aangewezen zijn om te regeren wordt alleen maar groter.
Rutte wil maar wat graag met de PVV een kabinet vormen 'waar rechts Nederland z'n vingers bij kan aflikken'.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit dus.
ik vertrouw die rutte echt niet met zijn. "kans op regeren met de PVV is nul" geneuzel. hij heeft de PVV voor het pluche salohfahig gemaakt door met hem in zee te gaan.
toen wisten we al precies wat nu weten over PVV. als het toen kon, kan het nu ook. alles voor het pluche.
Daar is ook weinig strategisch aan. Want de meest voor de hand liggende coalitiepartner voor de PVV is de VVD.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik overweeg strategisch op de PVV te stemmen. Moet er niet aan denken om nog 4 jaar tegen mr. Kukident met zijn cavia-smile aan te kijken
Beter dat de PVV groter wordt dan de VVD. We hebben allemaal gezien wat er met de PvdA gebeurde: hebben 4 jaar aan de leiband van de VVD gelopenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daar is ook weinig strategisch aan. Want de meest voor de hand liggende coalitiepartner voor de PVV is de VVD.
Al wordt het sowieso moeilijk om een coalitie te vormen zonder de VVD na 15 maart ben ik bang.
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:12 schreef LXIV het volgende:
De D66 en GL-stemmers die niet strategisch op de VVD gaan stemmen ga ik overhalen om strategisch op de PVV te stemmen en zo Rutte van het premierschap af te houden!
Hoppa, rechts 100 zetels. Oh oh wat strategisch van linksquote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:12 schreef LXIV het volgende:
De D66 en GL-stemmers die niet strategisch op de VVD gaan stemmen ga ik overhalen om strategisch op de PVV te stemmen en zo Rutte van het premierschap af te houden!
quote:
Dat vind ik altijd van mensen die SP, CU, D66, SGP, GL, DENK etc.. willen gaan stemmen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:52 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Stemmen op de VVD is sowieso dom.
Mijn hoop doet er niet toe, hoe vaak ik niet mijn hoop gevestigd erop had dat het eindelijk zou vallen is ook niet gebeurd dus nou heeft het ook geen doel om iets te hopen.quote:
Zeg me niet dat jij vanuit Zwitserland gaat stemmen wat heb jij ervan?quote:Op zondag 12 februari 2017 02:37 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd van mensen die SP, CU, D66, SGP, GL, DENK etc.. willen gaan stemmen.
Dom volk.
Een punthoofd.quote:Op zondag 12 februari 2017 02:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zeg me niet dat jij vanuit Zwitserland gaat stemmen wat heb jij ervan?
Waarom bemoei jij ermee, niet genoeg dat jij er niks mee van doen wil hebben, met het land, ook nog onrust stoken?quote:
Dat is omdat ik op een partij wil stemmen die een verplicht minimaal taalniveau gaat opleggen aan alle ingezetenenquote:Op zondag 12 februari 2017 02:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waarom bemoei jij ermee, niet genoeg dat jij er niks mee van doen wil hebben, met het land, ook nog onrust stoken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |