Op Pinkpop toevallig?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze band heb ik ook genoeg Paay-acties zien doen op het podium
Kan wel ja, die lange bassist piste Jimmy's pet vol en die zette 'm toen weer op iigquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kan wel ja, die lange bassist piste Jimmy's pet vol en die zette 'm toen weer op iig
Een bizar optreden was dat.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:04 schreef peaceman het volgende:
[..]dat was op Pinkpop, wij hebben dat ook gezien. Toch wel een vermakelijk optreden.
volgens mij herinner jij je bijna alles, dus zo gek is dat niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Haha ow bij deze clip heb ik ook herinneringen
Dit was echt een After Midnight clip die MTV per ongeluk eens s ochtends uitzond, toen ik voor een tentamen nog wat aan het doornemen was. Toch even een WTF momentje. Geen idee hoe ik 'm gemaakt heb uiteindelijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgens mij herinner jij je bijna alles, dus zo gek is dat niet.
Van hun debut album. Blue Lines.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoor net dat ik ze ga zien DTRH. Leuk! Ik vind dit een lekker nummer trouwens.
Smakelijkquote:
Belachelijkquote:
vanwege die twee erwtjes en dat plukje schaamhaar? tssss.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hier desbetreffende clip. Mag niet eens op YouTube.
http://www.vevo.com/watch(...)uve-got/GB1209250470
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |