Inderdaad. Eén spoorstaaf ligt nu 9 cm hoger dan de ander. Wheeeeeee!quote:
En ook die andere ligt hoger dan normaal zoals op de tweede foto te zien isquote:Op vrijdag 17 februari 2017 12:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Inderdaad. Eén spoorstaaf ligt nu 9 cm hoger dan de ander. Wheeeeeee!
Was nou tóch maar voor C rails gegaan, had je dit gezeur niet gehadquote:Op vrijdag 17 februari 2017 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En ook die andere ligt hoger dan normaal zoals op de tweede foto te zien is
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)eer-ligt-plat-update
alsin die zwarte/grijze rails van Märklin?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 12:30 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Was nou tóch maar voor C rails gegaan, had je dit gezeur niet gehad
klopt, maar als je dit leest dan bakt het bedrijf er toch weinig van:quote:Op vrijdag 17 februari 2017 13:18 schreef dennistd het volgende:
Extra onhandig is het natuurlijk dat al het materieel aan de Groningse kant staat omdat de storing 's nachts is ontstaan. Daardoor moeten nu de hele lijnen verbust worden, in plaats van alleen Groningen (Noord) - Sauwerd.
twitter:Arriva_NL twitterde op vrijdag 17-02-2017 om 12:50:00 @bouwesamplonius Er is geen dienstregeling dus het is nog steeds 'op de gok' helaas. Hopelijk is het allemaal snel voorbij! ^AM reageer retweet
jazekerquote:Op vrijdag 17 februari 2017 12:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
alsin die zwarte/grijze rails van Märklin?
"stil maar kleintje, het is allemaal zo vooorbij"quote:Op vrijdag 17 februari 2017 13:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt, maar als je dit leest dan bakt het bedrijf er toch weinig van:twitter:Arriva_NL twitterde op vrijdag 17-02-2017 om 12:50:00 @bouwesamplonius Er is geen dienstregeling dus het is nog steeds 'op de gok' helaas. Hopelijk is het allemaal snel voorbij! ^AM reageer retweet
Ja, dat helpt niet heel erg nee. Dan heeft Syntus het toch beter voor elkaar: daar is een vaste dienstregeling voor treinvervangend vervoer (lijn 273). Bij elk station is een halte (met rood haltebord) met daarbij ook een haltevertrekstaat. Er zijn zelfs speciale omloopnummers voor de bussen zodat bij elke (gedeeltelijke) stremming de bus de goede bestemmingen toont en er zelfs in- en uitgecheckt kan worden in de bussen ipv op de perrons.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 13:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt, maar als je dit leest dan bakt het bedrijf er toch weinig van:twitter:Arriva_NL twitterde op vrijdag 17-02-2017 om 12:50:00 @bouwesamplonius Er is geen dienstregeling dus het is nog steeds 'op de gok' helaas. Hopelijk is het allemaal snel voorbij! ^AM reageer retweet
Integrationquote:Op vrijdag 17 februari 2017 14:00 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ja, dat helpt niet heel erg nee. Dan heeft Syntus het toch beter voor elkaar: daar is een vaste dienstregeling voor treinvervangend vervoer (lijn 273). Bij elk station is een halte (met rood haltebord) met daarbij ook een haltevertrekstaat. Er zijn zelfs speciale omloopnummers voor de bussen zodat bij elke (gedeeltelijke) stremming de bus de goede bestemmingen toont en er zelfs in- en uitgecheckt kan worden in de bussen ipv op de perrons.
https://www.twents.nl/get(...)older-2017-Trein.pdf
Overigens stopt hij wel Messe/Deutz aldus NS INTquote:Op vrijdag 17 februari 2017 02:50 schreef dennistd het volgende:
Iemand enig idee wat ICE 122 op 4 maart gaat doen? De vertrektijd uit Frankfurt Hbf en Flughafen zijn normaal, de tijden in Arnhem, Utrecht en Amsterdam ook, maar hij stopt verder nergens onderweg
[ afbeelding ]
Enige dat ik me kan bedenken is al bij Troisdorf de goederenlijn op, en dan via Köln-Gremberg - Köln-Kalk - Opladen - Hilden - Düsseldorf-Eiler - Düsseldorf-Rath - Duisburg-Wedau - Oberhausen-West. Dat is de enige manier om alle stations te ontlopen maar wel via Arnhem te gaan
Als de wil er is kan het dus welquote:Op vrijdag 17 februari 2017 14:00 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ja, dat helpt niet heel erg nee. Dan heeft Syntus het toch beter voor elkaar: daar is een vaste dienstregeling voor treinvervangend vervoer (lijn 273). Bij elk station is een halte (met rood haltebord) met daarbij ook een haltevertrekstaat. Er zijn zelfs speciale omloopnummers voor de bussen zodat bij elke (gedeeltelijke) stremming de bus de goede bestemmingen toont en er zelfs in- en uitgecheckt kan worden in de bussen ipv op de perrons.
https://www.twents.nl/get(...)older-2017-Trein.pdf
Staat er geen materieel aan de andere kant van die lijn? Je zou zeggen dat juist 's ochtends vroeg meer vraag is naar treinen richting Stad.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 13:18 schreef dennistd het volgende:
Extra onhandig is het natuurlijk dat al het materieel aan de Groningse kant staat omdat de storing 's nachts is ontstaan. Daardoor moeten nu de hele lijnen verbust worden, in plaats van alleen Groningen (Noord) - Sauwerd.
dat is toch weer een overstap en dat wou ik vermijden.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 15:47 schreef James1988 het volgende:
In Enschede heb je aan 20 minuten ruim voldoende om naar het perron te gaan vanaf waar de trein naar Dortmund vertrekt.
Als je vanuit Waddinxveen komt is het misschien makkelijker om naar Utrecht te reizen, vanaf daar de ICE naar Duisburg te pakken, en dan de stoptrein/RE/ICE naar Dortmund te nemen?
online bij DB niet handiger? anders loop je weer te kutten met automatenquote:Op vrijdag 17 februari 2017 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
treinkaartjes naar Dortmund kun je in Enschede op het perron kopen of anders in de trein naar Dortmund (!) Moet je wel bij instappen meteen naar de automaat lopen, anders denken ze dat je een zwartrijder bent. Is trouwens ook echt zo in dat geval
Neem wel voor de zekerheid cash euro's mee. Duitse automaten slikken prima papiergeld, maar vaak geen NLse pinpas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |