Wat ik eruit kan afleiden is dat het gaat over het gebruik van groene/alternatieve/wind energie door de Nederlandse spoorwegen, vinden ze in Oekrane blijkbaar nogal boeiend. Ze spreken overigens Russisch, geen Oekraensquote:Op donderdag 16 februari 2017 14:50 schreef Peterselieman het volgende:
Staat de NS tegenwoordig voor Oekraense spoorwegen?
http://nieuws.ns.nl/trein(...)eldwijd-de-aandacht/
Het NS-personeel en reizigers in het filmpje praten in ieder geval vloeiend Oekraens
De ironietwitter:rikusspithorst twitterde op donderdag 16-02-2017 om 13:31:11 Ik snap niet waarom @ROVER_online meewerkt aan een treiterfilmpje van hufterwebsite GeenStijl. https://t.co/CIYsBbzeRd reageer retweet
Zoiets hadden ze in Zweden ook, toen was die man luidkeels aan het scheldenquote:Op donderdag 16 februari 2017 16:03 schreef Cultuur058 het volgende:
filmpje begint super met een student die de trein niet meer in mag... vooral mooi dat die trein dan nog een poosje blijft staan met gesloten deuren
Zag het gisteren, beste moment van het filmpje!quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:03 schreef Cultuur058 het volgende:
filmpje begint super met een student die de trein niet meer in mag... vooral mooi dat die trein dan nog een poosje blijft staan met gesloten deuren
Dat zou dan gaan om een vliegtuig dat vertraging heeft.quote:Op donderdag 16 februari 2017 23:03 schreef b2py het volgende:
Dat hangt volgens mij sowieso af van de reden waarom je hem gemist hebt..
Dan is de vliegtuigmaatschappij degene waar je bij zou moeten aankloppen. De spoorwegonderrneming kan natuurlijk coulant zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2017 23:11 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dat zou dan gaan om een vliegtuig dat vertraging heeft.
quote:Tussen Sauwerd en Groningen-Noord werd een faunapassage aangelegd, maar daar ging iets mis. Het spoor is omhoog gekomen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2017 09:36 schreef Flodder450 het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)eer-ligt-plat-update
[..]
quote:treinverkeer ligt plat
Wat is het nouquote:door de werkzaamheden is het spoor wat omhoog gekomen
Mag die trein via een goederenroute? In NL mogen ze toch niet op de Betuwelijn komen?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 02:50 schreef dennistd het volgende:
Iemand enig idee wat ICE 122 op 4 maart gaat doen? De vertrektijd uit Frankfurt Hbf en Flughafen zijn normaal, de tijden in Arnhem, Utrecht en Amsterdam ook, maar hij stopt verder nergens onderweg
[ afbeelding ]
Enige dat ik me kan bedenken is al bij Troisdorf de goederenlijn op, en dan via Kln-Gremberg - Kln-Kalk - Opladen - Hilden - Dsseldorf-Eiler - Dsseldorf-Rath - Duisburg-Wedau - Oberhausen-West. Dat is de enige manier om alle stations te ontlopen maar wel via Arnhem te gaan
Zolang er geen tunnels zijn of tunnels zijn met alle voorzieningen dan mag het toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 09:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mag die trein via een goederenroute? In NL mogen ze toch niet op de Betuwelijn komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |