Nee hoor, dan dragen ze evengoed bij aan de economie en samenleving.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat verhaal houdt wel een keer op als de gene die niks inbrengen wel onderdak moeten hebben en zorg
Werk voor politie en verslavingszorg ?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee hoor, dan dragen ze evengoed bij aan de economie en samenleving.
Tevens voorkomt het dus onrust, overlast, onveiligheid en onzekerheid, en dat is dus goed voor de economie en de hele samenleving.
Dat betaalt zich echt dubbel en dwars uit hoor.
Maar dan moet je er wel pragmatisch naar kijken, en niet op basis van rancune en onderbuikgevoelens.
Ook dat.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Werk voor politie en verslavingszorg ?
Leg je verhaal even uit aan deze mensen dan ?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee hoor, dan dragen ze evengoed bij aan de economie en samenleving.
Tevens voorkomt het dus onrust, overlast, onveiligheid en onzekerheid, en dat is dus goed voor de economie en de hele samenleving.
Dat betaalt zich echt dubbel en dwars uit hoor.
Maar dan moet je er wel pragmatisch naar kijken, en niet op basis van rancune en onderbuikgevoelens.
Waar heb ik het over Somaliërs?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Leg je verhaal even uit aan deze mensen dan ?
http://www.tubantia.nl/re(...)-ontslagen-1.6895063
Die Somaliër maakt zich niet zo druk, of die nou in het park of onder een brug zijn qat kauwt (beetje vlak gezegt )
Ik denk dat PVVers erg conservatief links zijn (met uitzondering op immigratie).quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:23 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Mijn reactie was cynisch. Ook in Nederland houden ze ervan alleen links-extremisten te volgen/tappen ipv rechts-extremisten.
Wat zij beweren wie wat meer doet moeten we dan maar weer aannemen voor waar (ook cynisch bedoeld).
Tevens mist de definitie van wat links of rechts-extremistisch is. Is een PVV-er bijvoorbeeld links of rechts?
Maar die wordt dus niet gegeven, en gaat ten koste aan...quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waar heb ik het over Somaliërs?
Juist voor de mensen uit jouw voorbeeld is het zo belangrijk dat we een goed sociaal vangnet behouden.
Het is inderdaad niet correct om alles en iedereen achter de PVV onder extreem rechts te scharen, die huppelen normaal gesproken niet zo snel achter iemand die zich regelmatig met een keppeltje uitdost aan.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik denk dat PVVers erg conservatief links zijn (met uitzondering op immigratie).
Ik ben zelf vroeger wel eens omgegaan met rechtsextremisten/neonazis/reichsburgers. Ik denk dat die niet zo'n fan zijn van Geertje de jodenvriend.![]()
Die neonazis waren trouwens echt doorgedraaide idioten. Zelden zo'n agressieve mensen meegemaakt
Als je een quote steelt, zet er dan even achter van wie het is. Dit is van Churchill.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:37 schreef DrDentz het volgende:
Als je niet links bent wanneer je jong bent heb je geen hart.
Als je nog steeds links bent wanneer je oud bent heb je geen hersenen.
Maar je bent nog geen 40, dus je hebt nog kans om hersenen te ontwikkelen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als je een quote steelt, zet er dan even achter van wie het is. Dit is van Churchill.
Trouwens, hoe ouder ik word, hoe linkser ik word. Sorry Winston.
Dat klopt. Maar rechts (liberaal) is een echte nachtmerrie voor mij. Dan maar geen hersens.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar je bent nog geen 40, dus je hebt nog kans om hersenen te ontwikkelen.
Ik ben oud genoeg om nu al te weten dat links stemmen niet goed is.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar je bent nog geen 40, dus je hebt nog kans om hersenen te ontwikkelen.
Jij hebt geen hart, je bent een slecht mens.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ben oud genoeg om nu al te weten dat links stemmen niet goed is.
Ook al is links stemmen als je jong bent beter.
Dank u !quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jij hebt geen hart, je bent een slecht mens.
Maar als je jong bent moet je toch wel een beetje idealistisch zijn tegen het kapitalisme je moet voor wereldvrede zijn en alles delen en liefde en de natuur en tegen vervuiling industrie geld.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dank u !
Je moet eerst zorgen dat je het zelf goed hebt voordat je een ander wat gunt anders hebben 2 man niks
Maar je maakt je wel zorgen over die ontslagen mensen uit jouw voorbeeld.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ben oud genoeg om nu al te weten dat links stemmen niet goed is.
Ook al is links stemmen als je jong bent beter.
Oke als jij het zegtquote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar als je jong bent moet je toch wel een beetje idealistisch zijn tegen het kapitalisme je moet voor wereldvrede zijn en alles delen en liefde en de natuur en tegen vervuiling industrie geld.
DIT.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar je maakt je wel zorgen over die ontslagen mensen uit jouw voorbeeld.
Iemand moet voor die mensen opkomen.
Hint: rechts doet het niet.
Ga ergens anders trollenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar als je jong bent moet je toch wel een beetje idealistisch zijn tegen het kapitalisme je moet voor wereldvrede zijn en alles delen en liefde en de natuur en tegen vervuiling industrie geld.
Mijn ervaring is juist hoe meer levenservaring, hoe linkser.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:37 schreef DrDentz het volgende:
Als je niet links bent wanneer je jong bent heb je geen hart.
Als je nog steeds links bent wanneer je oud bent heb je geen hersenen.
Nu graag een inhoudelijk weerwoord, als het kan.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ben overtuigd !!
Het wordt Jesse Klaver !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |