quote:Op vrijdag 10 februari 2017 14:52 schreef Ali_boo het volgende:
Blackface – wat we in Nederland als Zwarte Piet kennen –
Dat jij joop.nl niet leest blijkt wel.quote:Op zondag 12 februari 2017 00:26 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik zou het eerder populistisch links noemen. Lekker goedkoop scoren bij minderheden en SJW en vooral geen zelfkritiek hebben. Het verbaast me dan ook dat er rechtsmensen zijn die die pagina bezoeken. Als linksmens heb ik totaal niet de beloefte om die troep te lezen.
Voor een extreem-links iemand lijkt vrijwel alles wat niet extreem-links is rechtsquote:Op zondag 12 februari 2017 01:16 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dan had je wellicht gemerkt dat er een grote hoeveelheid rechtsachtige postingen word gedaan.
Ik ben niet extreemlinks hoorquote:Op zondag 12 februari 2017 01:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Voor een extreem-links iemand lijkt vrijwel alles wat niet extreem-links is rechts.
De ironie spat er weer van afquote:Op zondag 12 februari 2017 01:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik ben niet extreemlinks hoor
Voor een extreemrechts of dramagueenrechts iemand lijkt een heleboel wat gematigd rechts is op te links en en wat links is, is het makkelijker kankeren door het tot extreemlinks te verketteren
Fijn dat er ook nog realistische linksmensen bestaanquote:Op zondag 12 februari 2017 00:26 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik zou het eerder populistisch links noemen. Lekker goedkoop scoren bij minderheden en SJW en vooral geen zelfkritiek hebben. Het verbaast me dan ook dat er rechtsmensen zijn die die pagina bezoeken. Als linksmens heb ik totaal niet de behoefte om die troep te lezen.
Ik heb heus wel een paar keer die pagina bezoekt en wat artikelen gelezen. Anders had ik er geen mening over kunnen geven. Het is alleen geen pagina die ik elke dag bezoek. Die denigrerende toon stoort mij enorm. Dat de PVV-kliek dat ook doet, interesseert mij niet. Je gaat toch ook niet in een vulkaan springen als de PVV-aanhang dat doet.quote:Op zondag 12 februari 2017 01:16 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat jij joop.nl niet leest blijkt wel.
Dan had je wellicht gemerkt dat er een grote hoeveelheid rechtsachtige postingen word gedaan.
En als je niet leest, dan kun je ook niet weten dat de auteurs geen zelfkritiek hebben.
Waarom denk je het dan wel te weten.
Als je populistische taal wilt uitslaan dan moet je het vooral over minderheden hebben die niet deugen. De PVV-methode dus.
Dat wordt zeker ook wel gedaan in de reacties... door de rechtse reageerders. Dat weer wel
Van een paar keer wat lezen kun je nooit de tientallen auteurs goed inschatten en concluderen dat ze geen zelfkritiek kennen.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:39 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik heb heus wel een paar keer die pagina bezoekt en wat artikelen gelezen. Anders had ik er geen mening over kunnen geven.
Kan zijn.... de denigrerende tonen op FOK! zijn duizendmaal meer en veel arroganter.quote:Het is alleen geen pagina die ik elke dag bezoek. Die denigrerende toon stoort mij enorm.
De PVV-kliek doet juist de populus naar de mond praten en hen opruien tegen bepaalde etnische minderheden. Joop-auteurs doen dat niet.quote:Dat de PVV-kliek dat ook doet,
Hoeveel zwarte mensen heb je gezien in jouw leven?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 15:06 schreef Lothiriel het volgende:
Wat zijn witte mensen eigenlijk? Nog nooit gezien in mijn omgeving
Je kunt het niet laten hequote:Op zondag 12 februari 2017 15:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De PVV-kliek doet juist de populus naar de maand mond praten en hen opruien tegen bepaalde etnische minderheden. Joop-auteurs doen dat niet.
De PVV-kliek is ook zeer succesvol in populisme. Zij hitsen de dominante meerderheid op tegen mensen met ook een andere afkomst. Vandaar dus 30 kamerzetels... en een partij, die veel aandacht vraagt voor discriminatie door leden van die meerderheid haalt dat nooit.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je kunt het niet laten he.
'Maar hullie zijn ergerrrr!!!!'
De trend is dat blanke mensen verwijten van discriminatie niet accepteren en het wensen te verklaren door zich als slachtoffer van racisme te gaan zien.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:21 schreef hunter2011 het volgende:
Toch wel fascinerend, het is een groeiende trend in de VS: blanke mensen die de "witte mede-mens" haten.
Die eigenlijk zichzelf haten en zich schamen voor hun huidskleur.
Zin om dat toe te lichten? Ik ben benieuwd naar je visie hieropquote:
Als ze dat vinden zijn ze natuurlijk helemaal vrij om op te zeggen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom zou je geld betalen om jezelf voor racist te laten uitschelden? Als dit is wat Netflix z'n kijkers heeft te bieden, snap ik best dat sommige kijkers opzeggen. Gebeurt ook bij krantenabonnees die bagger-artikelen in de krant krijgen voorgeschoteld.
Je word niet geboren als racist, wat je huidkleur ook is, iets anders beweren maakt je tot de grootste racist die er is.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De trend is dat blanke mensen verwijten van discriminatie niet accepteren en het wensen te verklaren door zich als slachtoffer van racisme te gaan zien.
Vandaar dus de fantasie dat kritiek van blanke mensen zelfhaat is van hen.
Gevalletje slachtofferrol dus.
What!! Daarom vluchten alle vervolgde homo's naar het westen...omdat het hier zo slecht is. Onzin natuurlijk. Geen plek op de wereld waar homo's zo veilig zijn en waar homo's zonder voorwaarden worden geaccepteerd. Ze worden hier niet vervolgd of van flatgebouwen gegooid. Wel worden ze af en toe wijken uit gepest of belaagd maar dat gebeurt hoofdzakelijk in de immigratiewijken en asielcentra.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Misschien moet die boze witte man dan eens beginnen om die anderen als eerste niet in hokjes te stoppen? Zelfde als met bijvoorbeeld homoseksualiteit: roept de boze witte man dat homo's apart willen doen als er homokroegen zijn, terwijl juist de negatieve en minderwaardige manier van behandelen ervoor heeft gezorgd dat die groep an sich hun veiligheid en betrouwbaarheid bij elkaar zoekt...
BTW ik denk bij de term boze witte man op één of andere manier altijd aan "angry dad" van The Simpsons...
Nee, de trend is ieder blank persoon die niet de hand in eigen boezem steekt tot 'racist' te bombarderen. De trend is om te beweren dat blanke mensen sowieso de enige mogelijke racisten op Aarde zijn, omdat alleen mensen met een machtspositie racistisch kunnen zijn. En zoals iedereen weet heeft de USA nog nooit een zwarte president gehad.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De trend is dat blanke mensen verwijten van discriminatie niet accepteren en het wensen te verklaren door zich als slachtoffer van racisme te gaan zien.
Vandaar dus de fantasie dat kritiek van blanke mensen zelfhaat is van hen.
Gevalletje slachtofferrol dus.
quote:Op maandag 13 februari 2017 11:58 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Met andere woorden, als 3 zwarten een verstandelijk gehandicapte blanke jongen martelen, dan is dat geen racisme, want de daders zijn zwart en het slachtoffer is wel een racist, want hij is blank.
Wat een sneu bestaan moet je leven als je zo diep je zelf in de slachtofferrol plaatst.quote:Op maandag 13 februari 2017 11:58 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Nee, de trend is ieder blank persoon die niet de hand in eigen boezem steekt tot 'racist' te bombarderen. De trend is om te beweren dat blanke mensen sowieso de enige mogelijke racisten op Aarde zijn, omdat alleen mensen met een machtspositie racistisch kunnen zijn. En zoals iedereen weet heeft de USA nog nooit een zwarte president gehad.
Met andere woorden, als 3 zwarten een verstandelijk gehandicapte blanke jongen martelen, dan is dat geen racisme, want de daders zijn zwart en het slachtoffer is wel een racist, want hij is blank.
quote:Op zondag 12 februari 2017 17:08 schreef LXIV het volgende:
Gaat de hele wereld nu hysterisch worden als er een grapje over hen gemaakt wordt? Wat is er met al die mensen aan de hand? Kunnen ze nu helemaal niks meer hebben dan?
In België worden veel grapjes over 'Hollanders' gemaakt en vice versa. Moet ik me daar dan gekwetst over voelen? Moet ik hierom Belgisch bier gaan boycotten? Vaak doen vrouwelijke cabaretiers een poging om grappig te zijn mbt mannen. Moet ik hier dan boos over worden?
Hou een sop met je meteen gekwetst voelen, blanken, negers, flikkers, joden, wie dan ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |