Ben ik even blij dat ik een witte vrouw ben.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 14:56 schreef Bugno het volgende:
De boze wit man begint het benauwd te krijgen...
En waar baseer jij dat op?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 14:52 schreef Ali_boo het volgende:
- In tegenstelling tot wat Joop.nl beweert zijn het niet alleen de ''alt right nazi's'' die hun afschuw kenbaar maken maar het sentiment word breed gedragen door een groot deel van de bevolking
- Netflix abonnementen worden atm massaal opgezegd
Lange tenen ali?quote:Alsof de spanningen onderling niet groot genoeg zijn gooit netflix nog wat olie op het vuur![]()
Een kleine minderheid zal zich afvragen: wat is het probleem ? Misschien heeft de blanke duivel veel te lange tenen ?
Vervang , dear white ppl, met een willekeurig andere groep, en zie hoe het overkomt
quote:Who signed me up for planned parenthood!?!
Ik denk dat dat prima is maar dan niet janken als mensen massaal hun abonnement opzeggen.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 15:04 schreef Bugno het volgende:
Ik vind het heerlijk om te zien dat Netflix, als Amerikaanse partij, gewoon lekker veel ruimte geeft aan andere perspectieven en niet bang is om wat BLM-achtige producties te tonen. Grote klasse.
Waar zie jij Netflix janken?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 15:06 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik denk dat dat prima is maar dan niet janken als mensen massaal hun abonnement opzeggen.
Komt nog wel.quote:
Ok Nostradamusquote:
Een gigantische kutfilm die ik snel heb afgezet.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 14:59 schreef Jovatov het volgende:
Ach het is gebaseerd op een matige film uit 2014.
Vandaag in het nieuws, overmorgen weer vergeten.
Die paar honderd mensen (max) die hun Netflix-abo opzeggen liggen ze echt niet wakker van.
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 14:52 schreef Ali_boo het volgende:
Blackface – wat we in Nederland als Zwarte Piet kennen – is bijvoorbeeld een overduidelijke don’t.
Ik zou der over gaan janken op een forum...quote:Op vrijdag 10 februari 2017 15:12 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben juist erg gekwetst door deze 'white faces'.
joop is ook gewoon het nederlandse buzzfeedquote:
Like to dislike ratioquote:Op vrijdag 10 februari 2017 15:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En waar baseer jij dat op?
[..]
Je doet zowel de blanke als de donkere medemens geen plezier met deze trailerquote:
Precies het verkeerde voorbeeld, als je Zwarte Piet als voorbeeld van Blackface noemt dat begrijp je duidelijk niet wat Blackface is.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 14:52 schreef Ali_boo het volgende:
Blackface – wat we in Nederland als Zwarte Piet kennen – is bijvoorbeeld een overduidelijke don’t.
Eens.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 15:04 schreef Bugno het volgende:
Ik vind het heerlijk om te zien dat Netflix, als Amerikaanse partij, gewoon lekker veel ruimte geeft aan andere perspectieven en niet bang is om wat BLM-achtige producties te tonen. Grote klasse.
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 15:04 schreef Bugno het volgende:
Ja, prima idd.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 15:04 schreef Bugno het volgende:
En terecht natuurlijk want er is een groot verschil tussen iets wat geen racistische intenties heeft en iets wat wel racistische intenties heeft.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 15:23 schreef Nielsch het volgende:
Degenen die zich het meest butthurt voelen door zo'n serie zijn natuurlijk ook de grootste schreeuwers tijdens de sinterklaastijd: "JE MOET JE NIET ZO AANSTELLUH HET IS TRADITIE EN GEKWETST ZIJN IS EEN KEUZUH!!!!!!!"
Is toch een grappie man. Wat kan mij 't schelen dat iemand zich wit schminkt en een blanke speelt. Voor mijn part houden ze een leuke intocht.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 15:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik zou der over gaan janken op een forum...
Ow wacht
ik zal de rommel in het hoekje even voor je opruimenquote:Op vrijdag 10 februari 2017 15:25 schreef SpecialK het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk want er is een groot verschil tussen iets wat geen racistische intenties heeft en iets wat wel racistische intenties heeft.
Weldenkende mensen snappen dat het belang daar ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 15:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik zal de rommel in het hoekje even voor je opruimenIk hoef nergens om te huilen hoor. Ik weet dat ik aan de juiste kant van de geschiedenis sta. Het is alleen nogal een apart gezicht om al die goed-bedoelende mensen zo de fout in te zien gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe dan ook interessante tijden waarin we leven.Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
Dit dus. Exemplarisch voor superioriteitsdenkenquote:Op vrijdag 10 februari 2017 15:27 schreef NanKing het volgende:
Godverdomme de hypocrisie bij sommige mensen.
Elke bevolkingsgroep Is wel het slachtoffer van satire geweest. Allemaal lekker lachen als life of brian op tv Is of weer een overdreven black gimmick in een comedy getoont wordt maar nu hrz puur 'tegen' blanken Is Dan Kan t niet en Is t dizkriminaaasie
Ik denk dat je een belangrijk element mist in de discussie eigenlijk. Namelijk dat deze serie een activistische ondertoon heeft. Dus op dat niveau mag je best wel iets zeggen over de serie. Het is geen pure satire, er zullen weldegelijk elementen zijn die bedoeld zijn als denkstof voor het publiek.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 15:27 schreef NanKing het volgende:
Godverdomme de hypocrisie bij sommige mensen.
Elke bevolkingsgroep Is wel het slachtoffer van satire geweest. Allemaal lekker lachen als life of brian op tv Is of weer een overdreven black gimmick in een comedy getoont wordt maar nu hrz puur 'tegen' blanken Is Dan Kan t niet en Is t dizkriminaaasie
Ja. Die ze heel snel offline hebben gehaald, daarna hebben ge-re-upload in de hoop dat de ratings beter zouden zijn... daarna weer offline hebben gehaald.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 15:30 schreef hugecooll het volgende:
Deed me trouwens denken aan dat soortgelijke filmpje van MTV pas geleden
Klopt. Ik ben dan ook een blanke boze man, niet wit.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 15:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Precies het verkeerde voorbeeld, als je Zwarte Piet als voorbeeld van Blackface noemt dat begrijp je duidelijk niet wat Blackface is.
Maar goed, ik kan van Joop.nl ook niet verwachten dat ze begrijpen wat Blackface is.
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 15:30 schreef hugecooll het volgende:
Deed me trouwens denken aan dat soortgelijke filmpje van MTV pas geleden
dit dus.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 15:19 schreef richolio het volgende:
Je gaat toch niet janken om wat satire man.
Boze witte man laat zich niet meer in (racistische) hokjes stoppenquote:Op vrijdag 10 februari 2017 14:56 schreef Bugno het volgende:
De boze wit man begint het benauwd te krijgen...
Ach gossie..quote:Op vrijdag 10 februari 2017 15:45 schreef .Alektorophobia. het volgende:
[..]
Boze witte man laat zich niet meer in (racistische) hokjes stoppen
Nuh, ik vraag me nog steeds af wat het probleem is.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 14:52 schreef Ali_boo het volgende:
Een kleine minderheid zal zich afvragen: wat is het probleem ? Misschien heeft de blanke duivel veel te lange tenen ?
Vervang , dear white ppl, met een willekeurig andere groep, en zie hoe het overkomt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |