Websitequote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Toch ben je onbewust verleid om te kijken, net als naar een auto-ongelukquote:Op donderdag 9 februari 2017 23:46 schreef tralalala het volgende:
Ik heb iets gemist blijkbaar? Is dit van tig jaar geleden? Anders wil je zoiets toch niet zien?
Fascistische rechtsche haatsite.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:47 schreef Zelfscanner het volgende:
Maar Geenstijl was niet de 1e die het poste. Het ging eerder al rond op twitter.
Dus weer jammer om geenstijl zwart te maken
Gespreid betalen?quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:48 schreef Zelfscanner het volgende:
Ze had ook gewoon netjes kunnen betalen
Dat moet je allemaal met een korreltje zout nemen.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:49 schreef bombmannl het volgende:
Paay voelt zich in de zeik genomen
Is niet waar wat je zegt.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:50 schreef Onnoman het volgende:
Geenstijl heeft schijt aan alles.. daar ben ik mee eens..
laatst iemand zelfmoord gepleegd waar Geenstijl ook medeplichtig is wat mij betreft.
Ethiek is voor geenstijl een term waar ze hun reet mee afvegen
zeker welquote:
Het dumpertpubliek lacht hierom.quote:
hij heeft wel gelijkquote:
neequote:Op donderdag 9 februari 2017 23:52 schreef monkyyy het volgende:
Als ik hier een tweet plaats waar het filmpje in staat, krijg ik dan een ban?
oh, maar dan is het goed!quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Was filmpje van Opsporing Verzocht.
Nee.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:52 schreef monkyyy het volgende:
Daar ben ik het mee eens.quote:
Ik wacht tot een mod me groen licht geeft.quote:
Nee. Je valt onder 1 van de 200.000 delersquote:Op donderdag 9 februari 2017 23:52 schreef monkyyy het volgende:
Nee hoor, niet nodig.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:52 schreef Zelfscanner het volgende:
Binnenkort dus geenstijl/dumpert onder de vlag van thepiratebay met de server op timboektoe
ik ben het 99% van de gevallen niet eens met peter oetlul.. maar hij heeft nu zeker een punt..quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:52 schreef hafcfan het volgende:
Heel NL lacht Peter uit. Dumpert is de populairste site van NL
Het treitervlog argument was vrij zwak.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Peter is hypocriet, maar een punt heeft ie wel
Hij zei toch zoute douche?quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:53 schreef Martinello het volgende:
Zo koud zal die douche niet geweest zijn.
Nee echt niet.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:53 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik ben het 99% van de gevallen niet eens met peter oetlul.. maar hij heeft nu zeker een punt..
Ja dat sloeg nergens op, beide gewoon niet wenselijk.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het treitervlog argument was vrij zwak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |