Heeft wel wat weg van Oscar Sevillaquote:Op donderdag 9 februari 2017 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die babyface heeft hij altijd al gehad hoor, hoewel deze foto wel extra ongelukkig is.
quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Laten ze tegenwoordig kindsoldaten rijden bij Lotto Jumbo?
[ afbeelding ]
Sommigen doen een EPO-kuurtje, Antwan een verjongingskuurtje.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:01 schreef lytsewiete het volgende:
[..]
Die heb ik toch veelvuldig gezien in Zwitserland vorig jaar. Kon mij niet herinneren dat die er zo piepjong uitxag...
Vast wel via een.bequote:Op donderdag 9 februari 2017 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is dit ergens terug te zien?
Lijkt me als renner wel enorm vermoeiend om tijdens de koers en zowat de hele slotfase enkel "Kom aan, kom aan" te horen in je oortje.. Viel mij ook al op bij de documentaire toen over Belkin tijdens de Tour, echt veel variatie zit er niet in die aanmoedigingen..quote:Op vrijdag 10 februari 2017 09:45 schreef Steven184 het volgende:
Net teruggekeken, Bramati zorgt voor fantastische tv. Ik denk dat voor hem die nieuwe regels in de ploegleiderswagen ongeveer zijn uitgevonden.
Hier staan wel wat fragmentenquote:Op donderdag 9 februari 2017 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is dit ergens terug te zien?
Is dat een kind van deze?quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Laten ze tegenwoordig kindsoldaten rijden bij Lotto Jumbo?
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op vrijdag 10 februari 2017 16:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://www.vrt.be/vrtnu/(...)-s2017a1-the-legend/
Hier terug te kijken, profieltje maken. Belgische postcode nodig (1000 voldoet)
quote:Op donderdag 9 februari 2017 19:19 schreef Mani89 het volgende:
We krijgen deze aflevering dus een backstage kijkje bij Quick Step tijdens Parijs Roubaix van vorig jaar. Ik hoop dat wimderon klaar zit met zijn gifjesmachine.
Ik zou die oortjes standaard uit doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 16:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lijkt me als renner wel enorm vermoeiend om tijdens de koers en zowat de hele slotfase enkel "Kom aan, kom aan" te horen in je oortje.. Viel mij ook al op bij de documentaire toen over Belkin tijdens de Tour, echt veel variatie zit er niet in die aanmoedigingen..
#invormvanfebruaritotenmetoktobertwitter:OricaScott twitterde op zaterdag 11-02-2017 om 15:05:37#VueltaCiclistaMurcia2017 Into the last 25km, Valverde (Mov) now over 2:00" ahead of the first chasers. reageer retweet
Niet lang geleden beloofde je nog een feestje bij jou thuis als hij zou stoppenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Valverde wordt nog mijn favoriete renner. Prachtig hoe hij zelfs een flutronde als Murcia zo kan benaderen.
Dat is toch al gauw een jaar geleden, sindsdien ben ik een beetje bijgedraaid in mijn Valverde haat. Niets dan lof voor wat hij jaar in, jaar uit weer presteert. Laffe coureur? Ongetwijfeld. Maar in één jaar top tien rijden in de Giro, Tour en, op een haar na, Vuelta is schitterend. Daar moet je vreselijk goed voor zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet lang geleden beloofde je nog een feestje bij jou thuis als hij zou stoppen
Haha R_R.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:30 schreef showtimer het volgende:
Restrepo is ook een mannetje aan het worden
Zeg, lelijke cocaïneversnijder, jij dacht dat die jongen ritten ging winnen in de Vuelta. Toen heb ik je vierkant uitgelachen en dat bleek achteraf behoorlijk terecht.quote:
Dit heb ik nooit gezegd en verzin je ter plekke. Beetje triest.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
jij dacht dat die jongen ritten ging winnen in de Vuelta.
Aldus de man die aan de lopende band dingen verzint. Waarvan akte.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit heb ik nooit gezegd en verzin je ter plekke. Beetje triest.
Haha, het is niet erg hoor dat je fout zit. Je excuses zijn aanvaard.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aldus de man die aan de lopende band dingen verzint. Waarvan akte.
Je verzint dus inderdaad dingen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Haha, het is niet erg hoor dat je fout zit. Je excuses zijn aanvaard.
Hebben we toch nog iets gemeen, dat is mooi.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je verzint dus inderdaad dingen.
Cavaliers brengt dingen altijd heel erg overtuigend, waardoor het lijkt alsof hij er veel verstand van heeft.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aldus de man die aan de lopende band dingen verzint. Waarvan akte.
En jij f5t iedere dag op Mycroft of hij wat gepost heeft zodat jij weer sneu kunt doen. Ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Cavaliers brengt dingen altijd heel erg overtuigend, waardoor het lijkt alsof hij er veel verstand van heeft.
Dit klopt niet Stijn, maar maakt verder niet uitquote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij f5t iedere dag op Mycroft of hij wat gepost heeft zodat jij weer sneu kunt doen. Ieder zijn ding.
Stijn gaat er met gestrekt been in.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij f5t iedere dag op Mycroft of hij wat gepost heeft zodat jij weer sneu kunt doen. Ieder zijn ding.
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sow! Stijn wint t internetquote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
twitter:ProCyclingStats twitterde op zaterdag 11-02-2017 om 23:23:58Photo of the day @alejanvalverde @Movistar_Team flying in @laVueltaMurcia #VueltaCiclistaMurcia2017 #VueltaMurcia
reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |