Haha R_R.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:30 schreef showtimer het volgende:
Restrepo is ook een mannetje aan het worden
Zeg, lelijke cocaïneversnijder, jij dacht dat die jongen ritten ging winnen in de Vuelta. Toen heb ik je vierkant uitgelachen en dat bleek achteraf behoorlijk terecht.quote:
Dit heb ik nooit gezegd en verzin je ter plekke. Beetje triest.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
jij dacht dat die jongen ritten ging winnen in de Vuelta.
Aldus de man die aan de lopende band dingen verzint. Waarvan akte.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit heb ik nooit gezegd en verzin je ter plekke. Beetje triest.
Haha, het is niet erg hoor dat je fout zit. Je excuses zijn aanvaard.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aldus de man die aan de lopende band dingen verzint. Waarvan akte.
Je verzint dus inderdaad dingen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Haha, het is niet erg hoor dat je fout zit. Je excuses zijn aanvaard.
Hebben we toch nog iets gemeen, dat is mooi.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je verzint dus inderdaad dingen.
Cavaliers brengt dingen altijd heel erg overtuigend, waardoor het lijkt alsof hij er veel verstand van heeft.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aldus de man die aan de lopende band dingen verzint. Waarvan akte.
En jij f5t iedere dag op Mycroft of hij wat gepost heeft zodat jij weer sneu kunt doen. Ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Cavaliers brengt dingen altijd heel erg overtuigend, waardoor het lijkt alsof hij er veel verstand van heeft.
Dit klopt niet Stijn, maar maakt verder niet uitquote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij f5t iedere dag op Mycroft of hij wat gepost heeft zodat jij weer sneu kunt doen. Ieder zijn ding.
Stijn gaat er met gestrekt been in.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij f5t iedere dag op Mycroft of hij wat gepost heeft zodat jij weer sneu kunt doen. Ieder zijn ding.
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sow! Stijn wint t internetquote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
twitter:ProCyclingStats twitterde op zaterdag 11-02-2017 om 23:23:58Photo of the day @alejanvalverde @Movistar_Team flying in @laVueltaMurcia #VueltaCiclistaMurcia2017 #VueltaMurcia
reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op zaterdag 11-02-2017 om 23:30:17Especially for @realDonaldTrump It’s not fake! @alejanvalverde @Movistar_Team #VueltaCiclistaMurcia2017 https://t.co/xayKQaHqDO reageer retweet
Hahahaquote:Op zondag 12 februari 2017 19:41 schreef Columbiafan het volgende:
Ik verwacht wel iets van Herklotz in de Algarve. Uitstekende start van het seizoen gehad.
Gisteren in Murcia Konrad 3e en Buchmann 10e. De mannen van Hans Grohe gaan schroeien dit seizoen.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:52 schreef Mani89 het volgende:
Ja sorry Columbiafan, ik waardeer je tomeloze optimisme, maar soms moet je je gewoon ergens bij neerleggen.
Klopt, Herklotz ook in de top 15. https://www.instagram.com/p/BQYelryluR6/?taken-by=silvioherklotzquote:Op zondag 12 februari 2017 20:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gisteren in Murcia Konrad 3e en Buchmann 10e. De mannen van Hans Grohe gaan schroeien dit seizoen.
Sow, die komt hard langsvliegenquote:Op zondag 12 februari 2017 13:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Bijbehorende filmpje:twitter:ProCyclingStats twitterde op zaterdag 11-02-2017 om 23:30:17Especially for @realDonaldTrump It’s not fake! @alejanvalverde @Movistar_Team #VueltaCiclistaMurcia2017 https://t.co/xayKQaHqDO reageer retweet
Lekker aan 't trainen in de zon?quote:Op maandag 13 februari 2017 20:33 schreef Wombcat het volgende:
Hej, woensdag begint de Ruta del Sol. Nu zit ik toevallig in Nerja en gaat de 1e etappe hier niet zo heel ver langs. Misschien kan ik wel gaan kijken op de 1e klim van de dag.
Die van de voorjaarsklassiekers?quote:Op maandag 13 februari 2017 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
En doen jullie allemaal mee aan de nieuwe SCORITO pool jongens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |