Volgens de overlevering wel, maar ja wie weet was het 7 dollar en is er bij elke keer dat het verhaal werd verteld een nulletje bij gekomen.quote:
quote:So please--before you think about hurting someone over this trifle of a film, remember: even God has a sense of humor. Just look at the platypus. Thank you and enjoy the show.
P.S. We sincerely apologize to all platypus enthusiasts out there who are offended by that thoughtless comment about the platypi. We at View Askew respect the noble platypus, and it is not our intention to slight these stupid creatures in anyway.
Thank you again and enjoy the show."
Den Haagquote:Op donderdag 9 februari 2017 02:23 schreef Mark het volgende:
In welke stad vinden we het Panorama Mesdag?
quote:verwijst onder meer naar de gewoonte die in Europa is ontstaan in de loop van de twaalfde eeuw, om wapenuitrustingen van ridders te versieren met symbolische voorstellingen, zogenoemde emblemen waaruit later de wapens zijn ontstaan
Welke film?quote:Het is het jaar 2022 en New York is met 40 miljoen inwoners zwaar overbevolkt. Voedsel als groente, vlees en fruit zijn schaars en extreem duur, evenals luxe producten zoals zeep en schoon warm water. Het overgrote deel van de bevolking is arm en eet alleen in fabrieken gemaakte, gemaakt door '
Incorporated'.
bestaat in de vormen rood, geel en - het zeldzame want kwalitatief beste - groen. Het is smaak- en geurloos, in oplopende mate voedzaam en wordt verkocht als kleine vierkante wafeltjes.
Escape from new York ?quote:Op donderdag 9 februari 2017 13:11 schreef Berkery het volgende:
[..]
Welke film?is een deel van de titel.
Dat had ik ook inderdaad. Nog maar eens kijken.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 09:20 schreef Mark het volgende:
Opgezocht, ken hem niet. Klinkt wel als een interessante film
quote:is a 2006 novel by American writer Cormac McCarthy. It is a post-apocalyptic tale of a journey of a father and his young son over a period of several months, across a landscape blasted by an unspecified cataclysm that has destroyed most of civilization and, in the intervening years, almost all life on Earth.
quote:
De golden gate bridge danquote:
Quoten wil wel eens helpen.quote:
Wat isquote:was een actualiteitenprogramma van de NCRV dat tussen 1967 en 1996 op de Nederlandse televisie was te zien.
Het zond reportages en interviews uit over binnen- en buitenlandse onderwerpen.liet zich daarbij leiden door de wensen van de protestants-christelijke achterban van de NCRV. Dat betekende bijvoorbeeld dat er veel aandacht werd geschonken aan ethische thema's, zoals abortus en euthanasie.
Yep.quote:
woefdram?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 15:34 schreef tong80 het volgende:
Wie was de assistent van Juffrouw ooievaar ?
Nee. Althans, volgens mij niet. Ik twijfel.quote:
ik weet t ook niet zeker,quote:Op vrijdag 10 februari 2017 15:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee. Althans, volgens mij niet. Ik twijfel.
STAND AKQ #3302:quote:Op vrijdag 10 februari 2017 16:37 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ik weet t ook niet zeker,
anders zoef de haas misschien
Angstschreeuw...quote:Op vrijdag 10 februari 2017 17:13 schreef slaveloos het volgende:
noem een Nederlands woord met 8 medeklinkers achter elkaar
yes!!!quote:
Koeieuier mag niet meerquote:
soepquote:Op vrijdag 10 februari 2017 17:24 schreef MadMaster het volgende:
Die ken ik nog van een raadselboekje uit mijn jeugd...
Wat krijg je geserveerd als je in Luxemburg 'gromperenzopp' besteld?
Nee, hoewel 'zopp' wel 'soep' is.quote:
That's it...quote:
Bergsma ?quote:Op zondag 12 februari 2017 10:48 schreef lubje25 het volgende:
Wie won de 1500meter bij de dames wk afstanden lange baan schaatsen zojuist?
STAND AKQ #3302:quote:
Ype.quote:
Bohemen?quote:Op zondag 12 februari 2017 12:13 schreef BeamofLight het volgende:
X is een historische regio in Tsjechië. Het beslaat zo'n twee derde van het Tsjechische grondgebied.
X=
Heat ?quote:Op zondag 12 februari 2017 12:34 schreef slaveloos het volgende:
Just when I thought I was out, they pulled me back in
Quote uit welke film?
Goede genre andere filmquote:
Leagal Weapon ?quote:
Geen humor.. Uitgesproken door Al Pacinoquote:
Scarface ?quote:Op zondag 12 februari 2017 13:01 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Geen humor.. Uitgesproken door Al Pacino
Ook niet... Wel heel bekendquote:
The Godfather ?quote:
Jajaquote:
O ja quote Yvonne keeleyquote:
Naked Gun ?quote:Op zondag 12 februari 2017 13:37 schreef slaveloos het volgende:
Volgens mij klopt t dus
in welke filmtrilogie speelde OJ Simson?
Jajaquote:
BoL?quote:
ook vaker gezienquote:Op maandag 13 februari 2017 11:15 schreef Mark het volgende:
Jules Deelder
Willibrord Frequin
Samson
Ab Normaal
Martin Gaus
Dominee Gremdaat
Jos Brink
Piet Paulusma
STAND AKQ #3302:quote:
quote:
quote:
nu nog nietquote:Op dinsdag 14 februari 2017 10:39 schreef Mark het volgende:
Stand aangepast, klopte niet meer door die oude stand van tong tussendoor
Ancilla vd Leestquote:Op dinsdag 14 februari 2017 11:14 schreef pipster het volgende:
Shit die was gister bij Radio2, Ancilla nogwat?
Welk genre gaat dat over dan? M'n eerste en enige associatie met Seattle is Boeingquote:Op dinsdag 14 februari 2017 11:49 schreef Mark het volgende:
Het heeft met Detroit gemeen dat het bekend is vanwege een muziekgenre dat exclusief aan deze stad wordt toegeschreven
Grunge: Pearl Jam, Alice in Chains, Soundgardenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 11:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Welk genre gaat dat over dan? M'n eerste en enige associatie met Seattle is Boeing
Jupquote:
Nee joh allerlei huishoudelijke apparaten en ook topsegment keukenapparatuur. Leuk detail, samen met Claas en Dr Oetker zijn ze vlak bij elkaar gelegen. Alle drie miljardenondernemingen die nog volledig familiebezit zijn.quote:
Stand AKQ #3302:quote:
Die hebben acht elektronen in de buitenste schil, halogenen zevenquote:
Die laatste hoort bij het rijtje van Mark, uiterste rechts in het systeem. De andere twee zijn (half)metalen geloof ikquote:Op dinsdag 14 februari 2017 13:27 schreef pipster het volgende:
Einsteinium, Darmstadtium en Krypton.
Ik ook, met een jaar scheikunde / natuurkunde op mavoniveau kan je mij van alles wijs maken.quote:
Dat is een cryptische manier om te zeggen: "een kolom naar links".quote:
En dan is mijn niet-cryptische reactie "oh"quote:Op dinsdag 14 februari 2017 13:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat is een cryptische manier om te zeggen: "een kolom naar links".
Ontsmetten van wonden, de tandarts, schoonmaken en onderdeel van zwartwitfilmquote:Op dinsdag 14 februari 2017 13:31 schreef Mark het volgende:
[..]
En dan is mijn niet-cryptische reactie "oh"
Jodium is goed.quote:
Vind de rest Economie wel een echte Nobelprijs. Ik niet namelijkquote:
Vooruitquote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:10 schreef Berkery het volgende:
Ik wil ook nog wel Van 't Hof roepen. Stop de tijd
Wie?quote:Sir(Chesterfield, 22 januari 1940 – Londen, 25 januari 2017) was een Engels acteur. Hij werd voor zijn bijrol in Midnight Express in 1979 genomineerd voor een Academy Award en twee jaar later opnieuw voor zijn hoofdrol in The Elephant Man. Meer dan twintig andere acteerprijzen werden hem daadwerkelijk toegekend, waaronder een Golden Globe voor Midnight Express en BAFTA Awards voor zowel The Naked Civil Servant, Midnight Express als The Elephant Man.
quote:Deze Poolse ontdekkingsreiziger was ook de naamgever: de berg werd, naar de Grafheuvel van Kosciuszko, vernoemd naar de Poolse vrijheidsstrijder Tadeusz Kosciuszko.
Stand AKQ #3302:quote:De Mount Kosciuszko bevindt zich in Nieuw-Zuid-Wales en is met 2228 m de hoogste berg van het Australische vasteland.
quote:Sport aan tafel was een praatprogramma over sport van RTL 5 en werd gepresenteerd door. Wisselende gasten bespraken de actualiteiten uit de sportwereld. Vaste gasten waren Johan Derksen, Hugo Camps en Jan Mulder. Het werd geproduceerd door Endemol. RTL 5 bracht in navolging van het succes ook Nieuws aan tafel.
HMG/RTL besloot in 2001 om het programma vanwege financiële redenen zelf te gaan produceren. RTL mocht van Endemol de naam van het programma niet blijven gebruiken. RTL kwam daarop met Sunday United. Dit programma leek erg op Sport aan tafel en na een kort geding dat door Endemol werd aangespannen moest RTL 5 hier mee stoppen. Het programma werd opgevolgd door Voetbal Insite.
Wilfred Genee?quote:
Jup.quote:
quote:was een Franse rockband die van 1983 tot 2010 actief was. Hun bekendste album is Des visages des figures uit 2001 met daarop onder meer het nummer Le vent nous portera, met gitaarspel van Manu Chao.
Les Negrettes Verte ?quote:
Geen slechte gok, maar het zijn die andere.quote:
Noire Desire ?quote:Op woensdag 15 februari 2017 11:48 schreef pipster het volgende:
Het antwoord van de vorige vraag helpt je ook niet verder??? Is namelijk weer een schaamteloze vervolgvraag.
Oui, Ouiquote:
Plastic Bertrandquote:Op woensdag 15 februari 2017 12:26 schreef tong80 het volgende:
Welk tuig kwam ook uit Frankrijk, qua rockband ?
Dat was een Belg en geen band.quote:
Dat is Plutoquote:Op woensdag 15 februari 2017 12:30 schreef derLudolf het volgende:
Ca Plane pour moi klinkt wel Frans. Of is dat ook slechts een illusie
Ik heb geen idee. Het bleef nog lang rustig.quote:Op woensdag 15 februari 2017 12:37 schreef pipster het volgende:
Ben wel even bikken, dus speelt gerust verder.
Liboton ?quote:Op woensdag 15 februari 2017 17:15 schreef Mark het volgende:
Moet weg:
Welke Belg was jarenlang de tegenstrever van Hennie Stamsnijder in het veldrijden?
Andere wintersportquote:
yoquote:Op donderdag 16 februari 2017 12:30 schreef Mark het volgende:
Vergiet, Genootschap van het Vliegende Spaghettimonster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |