Hoezo?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 23:51 schreef Crack_ het volgende:
ik draai wel altijd beetje door als ik Italiaanse windhond zie of denk te zien
zeeer zeldzaam in Nederland, heb er pas één gezienquote:
Mijn buurvrouw heeft er een, al vraag ik me af in hoeverre het een Italiaanse betreftquote:Op dinsdag 7 februari 2017 23:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zeeer zeldzaam in Nederland, heb er pas één gezien![]()
En vind ze zoooo lief
Heeft ze wel vaker hoorquote:
onze oude hond was half poedelquote:
Italiaanse windhonden zijn zo groot als een kat en eigenlijk niet te vergelijken met de normale windhondenquote:Op dinsdag 7 februari 2017 23:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw heeft er een, al vraag ik me af in hoeverre het een Italiaanse betreft
Nee joh ben je gek. Lijkt me oprecht wel lachen om keer te zienquote:Op dinsdag 7 februari 2017 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Met Fok-it naar een kattenshow lijkt me legendarisch
Die zou zich echt opwinden daar
hahaahahquote:Op dinsdag 7 februari 2017 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft ze wel vaker hoorEn die kater was nog chemisch gecastreerd maar toch kon hij blijkbaar al wippen
wat was de andere helft? of kwam die toch niet echt naar vorenquote:Op dinsdag 7 februari 2017 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
onze oude hond was half poedel
wel helemaal poedelkarakter en vacht
gvd dat was een lieve hond
Ik hield het ook bij die ene keer, moest daar ook nog de hele dag blijvenquote:Op dinsdag 7 februari 2017 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh ben je gek. Lijkt me oprecht wel lachen om keer te zien
goldenquote:Op dinsdag 7 februari 2017 23:57 schreef Crack_ het volgende:
wat was de andere helft? of kwam die toch niet echt naar voren
Ik zit me af te vragen nu op welke evenementen ik me wel zou ergerenquote:Op dinsdag 7 februari 2017 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hield het ook bij die ene keer, moest daar ook nog de hele dag blijven
Daar heb ik het toch wel even een paar maandjes moeilijk mee gehad toen ze dood was gegaan.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2017 23:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zeeer zeldzaam in Nederland, heb er pas één gezien![]()
En vind ze zoooo lief
huishoudbeurs is nog wel leuk denk, nog veel gratis shitquote:Op dinsdag 7 februari 2017 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen nu op welke evenementen ik me wel zou ergeren
Denk dan nog eerder de huishoudbeurs ofzo
hmhm, dat is echt zo kut altijd hequote:Op dinsdag 7 februari 2017 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch wel even een paar maandjes moeilijk mee gehad toen ze dood was gegaan.
Zo lief en slim.
Maar ook diep gehandicapt.
quote:Op dinsdag 7 februari 2017 23:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier in de buurt loopt een pup rond geen idee wat voor ras maar mijn hart smelt. Iedere keer tegen mijn hond (ook erg lief) opspringen en met 2 pootjes proberen te knuffelen.
Dan loopt mijn hond van links naar rechts om uit de buurt td blijven.
Met Inso naar zo'n Kamasutrabeursquote:Op dinsdag 7 februari 2017 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen nu op welke evenementen ik me wel zou ergeren
Denk dan nog eerder de huishoudbeurs ofzo
nouquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:00 schreef Crack_ het volgende:
hmhm, dat is echt zo kut altijd he
waarom gehandicapt dan?
Daar zitten echt mensen die in real life daar seks hebben hequote:Op woensdag 8 februari 2017 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Inso naar zo'n Kamasutrabeurs
ook wel sneu voor een hond als je niet kan rennenquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nou
eigenlijk was ze gefokt voor blindegeleidehond
en ze had ook training tot 20 weken ofzo
maar toen had ze epilepsie en kon ze dat niet meer worden
dus kwam ze bij ons
en toen heb ik haar opgevoed elke dag alles mee gedaan, mee naar school genomen enzo
alleen door epilepsie had ze hersenschade gekregen en kon ze niet rennen, slecht lopen en had ze geen motoriek
Jaaa en echt nog niet groter dan een stoeptegel.quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
zie dit tafereel ook echt al helemaal voor me, zo'n veels te blije puppy![]()
in mijn hoofd is echt alles daar ranzigquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zitten echt mensen die in real life daar seks hebben heGewoon op zo'n beurs. Kan je een of andere kamer in gaan, en dan ben je net een aap die bekeken wordt
Komen zo dom overquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:02 schreef Elan het volgende:
mastino napoletano is goede familie hond Inso
100% loyaal
100% toegewijd
100% killer als iemand vinger uitsteekt naar je loved ones
Echt bizar.quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zitten echt mensen die in real life daar seks hebben heGewoon op zo'n beurs. Kan je een of andere kamer in gaan, en dan ben je net een aap die bekeken wordt
moet wel beetje vechtershond hebben jaquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:02 schreef Elan het volgende:
mastino napoletano is goede familie hond Inso
100% loyaal
100% toegewijd
100% killer als iemand vinger uitsteekt naar je loved ones
Ik had jou daar al wel keer verwacht eigenlijkquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in mijn hoofd is echt alles daar ranzig
kaneel gaat daar wel heenquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Inso naar zo'n Kamasutrabeurs
haha hoezoquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had jou daar al wel keer verwacht eigenlijk
Ben je gekquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben je gek
Zijn kk slimme dieren. Echt elite onder de hondenrassen, zeer stabiel en intelligent. Geen domme gevechten of agressie zoals met terriërs
Zo'n hond zou ik wel willen hebben, die zijn wel echt mooi.quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn oma in Polen heeft zo een.
Dat zijn echt kleine beren
En 20kg zwaarder dan mn oma is
Ja naja, beetje kinky ben je welquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha hoezo
zou echt niks voor mij zijn
Baasquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn oma in Polen heeft zo een.
Dat zijn echt kleine beren
En 20kg zwaarder dan mn oma is
Moet je echt grote erf hebben.quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n hond zou ik wel willen hebben, die zijn wel echt mooi.
tot in het diepst, klinkt spannend zo hoorquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
en die honden gaan zwangere vrouwen echt tot in het diepst beschermen
ja.quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tot in het diepst, klinkt spannend zo hoor
quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
duurt 3 jaar om die volwassen te krijgen
en ze kunnen niet lang binnen zitten want ze lopen zo 40-45 rondjes om het erf per dag (ik loop alleen maar rondjes)
Beetje Mastino weegt meer dan je vriendin. Zijn erg protectionistischquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet wel beetje vechtershond hebben ja
hoeweel weegt mastinoquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje Mastino weegt meer dan je vriendin. Zijn erg protectionistisch
hehe nicequote:Op woensdag 8 februari 2017 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja.
toen mijn moeder zwanger was, kon je gewoon niet in de buurt komen met die hond in de buurt
quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:10 schreef Crack_ het volgende:
mijn hond ging wel eens aanvallen als iemand overdreven knuffel gaf
hahah ja is leuk hequote:Op woensdag 8 februari 2017 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onze hond ging vechten tegen mij als mn vriendin en ik beetje nepvechtte/stoeide
Klopt.quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Best fijn als je een boerderij hebt en dan een hond hebt die dat goed kan. Scheelt een hoop.
Ik zou ook alleen een hond willen hebben met een groot erf waar hij vrij rond kan lopen verder.quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet je echt grote erf hebben.
Is wel super lief, maar alleen naar roedel.
Collega vertelde mij laatst een verhaal over hond die iemand hij kende had, ook heel beschermend. Die liet iedereen binnen in huis, maar als ze er eenmaal uit wilden liet hij ze met geen goud van de wereld gaan zonder toestemming van de baas. En die baas lag te slapen dus op dat moment dat er een inbreker binnen kwam, was dus heel eenvoudig naar binnen gegaan, maar toen hij naar beneden kwam sochtends zat die inbreker daar dus ingeslotenquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:10 schreef Crack_ het volgende:
of noja aanvallenbeschermen, even blaffen
Over moeilijk opvoeden gesprokenquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:11 schreef Elan het volgende:
Zo'n Japanse hond lijkt me ook tof net als Hatchiko
hahahhaha wat kut voor die inbrekerquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Collega vertelde mij laatst een verhaal over hond die iemand hij kende had, ook heel beschermend. Die liet iedereen binnen in huis, maar als ze er eenmaal uit wilden liet hij ze met geen goud van de wereld gaan zonder toestemming van de baas. En die baas lag te slapen dus op dat moment dat er een inbreker binnen kwam, was dus heel eenvoudig naar binnen gegaan, maar toen hij naar beneden kwam sochtends zat die inbreker daar dus ingesloten![]()
Wtfquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Collega vertelde mij laatst een verhaal over hond die iemand hij kende had, ook heel beschermend. Die liet iedereen binnen in huis, maar als ze er eenmaal uit wilden liet hij ze met geen goud van de wereld gaan zonder toestemming van de baas. En die baas lag te slapen dus op dat moment dat er een inbreker binnen kwam, was dus heel eenvoudig naar binnen gegaan, maar toen hij naar beneden kwam sochtends zat die inbreker daar dus ingesloten![]()
Ja, echt prachtigquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahhaha wat kut voor die inbreker
heeele nacht stressen![]()
nice nice
en wtf als je wakker wordt
Kleine hond kan wel tochquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:18 schreef Fok-it het volgende:
Mis ook wel weer een huisdier. Zit er voorlopig nog niet in
Dikke boete als ik hier dieren laatquote:
mag helemaal nietquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dikke boete als ik hier dieren laat
quote:
Tsja, staat in m'n contract. Maar die eigenaar spoort verder ook niet. Het is dat ik niks anders kan vinden qua woningquote:
Ligt eraan hoe je met honden kanquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dalmatiërs zijn toch lastige honden?
wel als je er bontjassen van wil makenquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dalmatiërs zijn toch lastige honden?
dat het in je contract staat maakt het niet rechtsgeldigquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, staat in m'n contract. Maar die eigenaar spoort verder ook niet. Het is dat ik niks anders kan vinden qua woning
Ik vind het wel mooie beestenquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je met honden kan
Dat is waar inderdaadquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wel als je er bontjassen van wil maken
[..]
dat het in je contract staat maakt het niet rechtsgeldig
Kutzooi manquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dikke boete als ik hier dieren laat
quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wel als je er bontjassen van wil maken
inwonen is wat anders he. Hij heeft max aantal mensen dat hij er mag laten wonen. Maar zo'n huisdierenbepaling hoef je je niet aan te houdenquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is waar inderdaad
Maar geen idee hoe die regels zijn.
Zelfde boete overigens als dat ik mensen hier laat inwonen
Succes als kleine huurder iets tegen een huurbaas te doenquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
inwonen is wat anders he. Hij heeft max aantal mensen dat hij er mag laten wonen. Maar zo'n huisdierenbepaling hoef je je niet aan te houden
Dat ja, dan word je er gewoon uit gebonjourd.quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Succes als kleine huurder iets tegen een huurbaas te doen
Nee is waarschijnlijk het gedoe niet waardquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Succes als kleine huurder iets tegen een huurbaas te doen
quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
vroeger makkelijk 10 topics per dag
merk je in VBL ook soms laatste tijdquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook topic in 1 minuut vol toch.
Met bullshit.
Kwaliteit over kwantiteit. Anders kun je net zo goed in KLB meeposten.
Een hoop users daar zijn wel echt het toppunt van treurigheid inderdaadquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook topic in 1 minuut vol toch.
Met bullshit.
Kwaliteit over kwantiteit. Anders kun je net zo goed in KLB meeposten.
vind het opzich wel primaquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een hoop users daar zijn wel echt het toppunt van treurigheid inderdaad
Meh daar is meer zieke haat over en weer constant. Doe ik overigens ook aan mee. Niveau moeder grap.quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
merk je in VBL ook soms laatste tijd
Ik snap niet dat mensen iemand haten op een internetforumpiequote:Op woensdag 8 februari 2017 00:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh daar is meer zieke haat over en weer constant. Doe ik overigens ook aan mee. Niveau moeder grap.
Inso!quote:
Sof schijnt daar nu sletje te zijnquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks mis mee.quote:
Dit is correct.quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die komt wel weer terugquote:
Is (hopelijk) allemaal gespeeld. Maar dan nog.quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen iemand haten op een internetforumpie
Ik hoop serieus dat al die haat gespeeld is.quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Is (hopelijk) allemaal gespeeld. Maar dan nog.
Sommige users daar zijn dan ook wanstaltig ellendige mongolen.quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat al die haat gespeeld is.
Maar sommige mensen nemen het behoorlijk serieus.
Oh maakt me verder ook niet uit, maar allemaal zo oppervlakkig en/of kinderachtig, dan nog beter vbl-sc.quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vind het opzich wel prima
interesseert me alleen niet zo daar
VBL-sc heeft dan ook een wat ouder publiekquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh maakt me verder ook niet uit, maar allemaal zo oppervlakkig en/of kinderachtig, dan nog beter vbl-sc.
Zitten ook wel stuk intelligentere mensen volgens mij
Die zijn gewoon psychotisch verderquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:48 schreef JimmyDean het volgende:
Maar niet zo debiel als die possetje en tong80 dat is echt gewoon zielig. Of die maagd uit R&P
Geloofde eerst niet dat dat hem echt is.quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zijn gewoon psychotisch verder
Vooral die Possetje, als je die filmpjes van hem ziet
Klopt.quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Die gewoon universitair geschoold zijn en wat van het leven maken.
En af en toe een beetje ruzie maken op een internet forumpie.
regel dan een nieuwe ui voor mequote:Op woensdag 8 februari 2017 00:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mortaxx vind ik dan wel weer een leuke user. Jammer van de UI.
Hoe oud zijn ze daar gem? 25/40?quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
VBL-sc heeft dan ook een wat ouder publiek
Dat is wel een verschil jaquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zoiets ja.
Met huis, baan en kinderen
Merendeel student hoor. Wie heeft huis en baan daar? Tarado, Jojoortje...quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zoiets ja.
Met huis, baan en kinderen
Onlogisch, Haagsquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Merendeel student hoor. Wie heeft huis en baan daar? Tarado, Jojoortje...
donquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Merendeel student hoor. Wie heeft huis en baan daar? Tarado, Jojoortje...
Niet.quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Jeetje. Toto, sinds wanneer ben jij 420?
Joden ava en ondertitel danquote:
Waarom die UI?quote:
Haha.quote:
Ja okéquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
don
lange_lans
onlogisch
haags_kwartiertje
Oke. En je smookt niet?quote:
en 50/50 van studenten ook wel aardig niveauquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja oké
Zal ongeveer 50/50 zijn. Niveau is over het algemeen wel beter. Op een goede dag.
wat nou weerquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik het niet door heb, rat.
PM gestuurd naar FA deze keer.
Nu is de vraag aan welke kant van het hek ik mij bevindt.quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en 50/50 van studenten ook wel aardig niveau
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Dat is best wel sneu.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nu is de vraag aan welke kant van het hek ik mij bevindt.de verkeerde kantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
blowen maakt je geheugen kapotquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik ben vergeten thee te zetten. Godver.
Saind en kapo zijn redelijk slim ja. Stinho voor de feitjes.quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent daar wel echt heel stellig in he, ook met drank. Grappig wel. Weet nou nog steeds de reden nietquote:
Ik om af en toe een discussie aan te jagenquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Saind en kapo zijn redelijk slim ja. Stinho voor de feitjes.
Bob Marley luisteren zonder stoned te zijn.quote:
Wiet is ook totaal niet de moeite waard.quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent daar wel echt heel stellig in he, ook met drank. Grappig wel. Weet nou nog steeds de reden niet
Dus elke keer als jij EDM luistert heb je een pilletje op?quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Bob Marley luisteren zonder stoned te zijn.
Niks aan idd.quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wiet is ook totaal niet de moeite waard.
Voor EDM is dat wel nodig ja.quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus elke keer als jij EDM luistert heb je een pilletje op?
Net als alle andere drugsquote:
Waarom niet dan?quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wiet is ook totaal niet de moeite waard.
quote:
Het is niet zo dat Tiesto of Martin Garrix een soort van pillen icon is, wat Bob Marley wel is.quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus elke keer als jij EDM luistert heb je een pilletje op?
De reden is ook iets wat echt niet op een forum hoort. Eigenlijk ook iets wat niemand weet.quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent daar wel echt heel stellig in he, ook met drank. Grappig wel. Weet nou nog steeds de reden niet
Hahahaha.quote:
quote:
Ingeburgerd bedoel je.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:00 schreef Fok-it het volgende:
En ingespijkerd is geloof ik geen Nederlands woord
Keihard een oma geneukt met wiet op?quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De reden is ook iets wat echt niet op een forum hoort. Eigenlijk ook iets wat niemand weet.
Gadverdamme.quote:
De hele dancescene is een pillen iconquote:Op woensdag 8 februari 2017 01:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het is niet zo dat Tiesto of Martin Garrix een soort van pillen icon is, wat Bob Marley wel is.
Wiet is het godsgeschenk.quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wiet is ook niet de moeite waard, maar kan me wel voorstellen dat je nieuwsgierig bent naar iets wat je nooit gebruikt hebt. Zeker met iets zo maatschappelijk ingespijkerd als alcohol of wiet
Dat valt ook wel mee.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De hele dancescene is een pillen icon![]()
Had het over drank en nee.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Keihard een oma geneukt met wiet op?
Fair enough.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De reden is ook iets wat echt niet op een forum hoort. Eigenlijk ook iets wat niemand weet.
Daten wat is dat?quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet vast nee. Dates gaan ook slecht.
Ga jij maar naar zo'n festival als Tomorrowland of ADE. Denk je dat meerderheid nuchter is?quote:
Dat er doorgaans gebruik wordt gemaakt door velen is niet hetzelfde als Martin Garrix kapot zien gaan van de pillen.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De hele dancescene is een pillen icon![]()
Al lang niet meer zoveel als vroeger.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga jij maar naar zo'n festival als Tomorrowland of ADE. Denk je dat meerderheid nuchter is?
<quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
EDM zit vol met tutjes die nooit iets gebruikt hebben tegenwoordig.
Moet ze wel echt leuk zijnquote:Op woensdag 8 februari 2017 01:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wil je ook geen chick ofzo dan?
En af en toe wat werkloos tuig zoals ik erbijquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als in, geen matches?quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet ze wel echt leuk zijnmja tinder werkt voor mij niet.
quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En af en toe wat werkloos tuig zoals ik erbij
Zo zijn vrouwen.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zelden matches, vervolgens reageren ze dan niet of heel ongeïnteresseerd
Ik ken buiten FOK! ook nauwelijks iemand die dat als serieus dating spul zietquote:Op woensdag 8 februari 2017 01:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zelden matches, vervolgens reageren ze dan niet of heel ongeïnteresseerd
Dit is wel echt een beetje de uitspraak geworden die eens per week/maand voorbij komt hierquote:Op woensdag 8 februari 2017 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken buiten FOK! ook nauwelijks iemand die dat als serieus dating spul ziet
Ik ook niet echt.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik pas ook wel in dat rijtje.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Daar heb je ook weer verschil in. Zoals de Mikeys en de Ama's die over 10 jaar nog in precies hetzelfde schuitje zitten
Tis natuurlijk ook geen app om iets serieus mee te beginnenquote:Op woensdag 8 februari 2017 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is wel echt een beetje de uitspraak geworden die eens per week/maand voorbij komt hier
Ik wel.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Chicks doen het meestal voor de aandacht. Maar het is wel een makkelijke manier om wat te daten.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het fascinerend dat Mikey zichzelf nog steeds als een raketgeleerde ziet die niet begrepen wordt door de maatschappijquote:Op woensdag 8 februari 2017 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik pas ook wel in dat rijtje.
Althans volgens Mikey, die herkent mij in zichzelf.
Inso herhaalt zichzelf sowieso steeds.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is wel echt een beetje de uitspraak geworden die eens per week/maand voorbij komt hier
Omdat onderwerpen zichzelf hier tot in de pruimentijd herhalenquote:Op woensdag 8 februari 2017 01:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Inso herhaalt zichzelf sowieso steeds.
Doe je zelf aan mee.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat onderwerpen zichzelf hier tot in de pruimentijd herhalen
Fantastisch ja haha.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het fascinerend dat Mikey zichzelf nog steeds als een raketgeleerde ziet die niet begrepen wordt door de maatschappij
Dat is overal zo.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat onderwerpen zichzelf hier tot in de pruimentijd herhalen
Is sowieso gewoon wat doder geworden op dit forum, merk ik wel in alle topics.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroeger had je af en toe nog een trolletje als nieuw bloed voor een paar weken
Lelijk ziet dat eruit vanuit de trein. Wel leuk die grote koeien.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is overal zo.
Elk beetje boeiend onderwerp is al besproken hier dusja.
We kunnen het ook wel over de flora en fauna van de oostvaarderse plassen gaan hebben, dat is nog niet voorbij gekomen
Postte hier vooral voor sof eerst, maar nu niet meer sinds ze niet mee naar de film durfde op het laatste moment.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Tis gewoon wel op die SC's allemaal.
Ik ben er nog nooit geweest. Ik vind al die landmarks in Nederland sowieso niet je van het.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lelijk ziet dat eruit vanuit de trein. Wel leuk die grote koeien.
Keertje de trein van Amsterdam naar Lelystad nemen.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest. Ik vind al die landmarks in Nederland sowieso niet je van het.
Of niet.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien kunnen we allemaal een Stuartje doen en over 2 jaar weer verder gaan hier.
quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien kunnen we allemaal een Stuartje doen en over 2 jaar weer verder gaan hier.
Als ik nu een maandje door omstandigheden niet zou posten kom ik ook niet meer terug ben ik bangquote:Op woensdag 8 februari 2017 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat zou wel baas zijn
Vooraf even wat voorspellinkjes doen
Ik had 4 maanden ban en post nu af en toe weer mee.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik nu een maandje door omstandigheden niet zou posten kom ik ook niet meer terug ben ik bang
is ook nietquote:Op woensdag 8 februari 2017 01:14 schreef JimmyDean het volgende:
Niks mis mee als je even niks te doen hebt
Matig grapjequote:Op woensdag 8 februari 2017 01:13 schreef Fok-it het volgende:
Inso al aan zijn tweede kind.
JR aan zijn 200ste matras
quote:
Nee, jij hebt over twee jaar wel een vriendin denk ik. Je bent iig ontmaagd. Je bent nog wel actief met Tinder en shit, af en toe beetje ouwehoeren, soms uitgaan. Dat komt wel goedquote:
Ik denk dat mijn leven over 2 jaar echt goed bugerlijk is.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Nee, jij hebt over twee jaar wel een vriendin denk ik. Je bent iig ontmaagd. Je bent nog wel actief met Tinder en shit, af en toe beetje ouwehoeren, soms uitgaan. Dat komt wel goed
Beetje op het punt waar ik nu ben dus. Niet niks maar ook niet echt wat.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Nee, jij hebt over twee jaar wel een vriendin denk ik. Je bent iig ontmaagd. Je bent nog wel actief met Tinder en shit, af en toe beetje ouwehoeren, soms uitgaan. Dat komt wel goed
Maar dit kan je juist appenquote:Op woensdag 8 februari 2017 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Zoals dat het walgelijk is dat Sanogo niet voor het nationale elftal wordt opgeroepen
Ben jij actief op zoek naar de vrouw dan?quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beetje op het punt waar ik nu ben dus. Niet niks maar ook niet echt wat.
Niks mis meequote:Op woensdag 8 februari 2017 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Paar landjes erbij op het kaartje an bezocht.
Huisje gekocht.
Kindje.
Iets serieuzere carriere.
Nee hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij actief op zoek naar de vrouw dan?
Dat zal er heel erg aan liggen hoe ik er dan zelf in sta, is voor mij nog niet eens het grootste doel wat ik wil bereiken.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Wat is dat doel dan?quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal er heel erg aan liggen hoe ik er dan zelf in sta, is voor mij nog niet eens het grootste doel wat ik wil bereiken.
Zal dan in ieder geval niet door genotsmiddelen komenquote:Op woensdag 8 februari 2017 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar voor het zelfde geld tussen 6 plankies.
deo volente
Kom je hier binnenkort zuipen?quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ik wat zelfstandiger kan leven en meer dingen durf te ondernemen alleen
je weet nooitquote:Op woensdag 8 februari 2017 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal dan in ieder geval niet door genotsmiddelen komen
Denk wel, dat als het een keer fout gaat dat het dan ook gelijk goed fout gaat tbhquote:
Hoe wil je dat gaan bewerkstelligen?quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ik wat zelfstandiger kan leven en meer dingen durf te ondernemen alleen
Ik denk zo door wat meer zelfstandiger te gaan leven en wat meer dingen te ondernemen alleen.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe wil je dat gaan bewerkstelligen?
Als het op zo'n korte termijn is, dan heb ik of een boom gekopt met de auto of ben ik geschoten.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk wel, dat als het een keer fout gaat dat het dan ook gelijk goed fout gaat tbh
Ik ben wel echt benieuwd hoe jij eruit zietquote:
Vaker buiten mijn comfortzone te treden.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe wil je dat gaan bewerkstelligen?
Verkeerd visje gegetenquote:Op woensdag 8 februari 2017 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het op zo'n korte termijn is, dan heb ik of een boom gekopt met de auto of ben ik geschoten.
Of opeens ziek, kan altijd natuurlijk.
Ik zou het hem afraden te laten zien aan mensen op FOK!quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben wel echt benieuwd hoe jij eruit ziet
Mes steek pijn ditquote:Op woensdag 8 februari 2017 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Voor je het weet word je gekleineerd door je beste vrienden.
Je mag langskomen hoor, als je een sixpack meebrengt.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben wel echt benieuwd hoe jij eruit ziet
Ik heb welwaartsbuikje dus dat word lastigquote:Op woensdag 8 februari 2017 01:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je mag langskomen hoor, als je een sixpack meebrengt.
Heb een paar mensen een foto gestuurd. Denk niet dat ik dat nog ga doen.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou het hem afraden te laten zien aan mensen op FOK!
Nahquote:Op woensdag 8 februari 2017 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Voor je het weet word je gekleineerd door je beste vrienden.
Aan KLB lui zeker?quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb een paar mensen een foto gestuurd. Denk niet dat ik dat nog ga doen.
Blikjes, blikjes bier.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb welwaartsbuikje dus dat word lastig
En opskeer toch?quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig heb ik een erg doorsnee hoofd.
quote:
Wie weetquote:
Ik ben docent hè. Zou niet willen dat mijn leerlingen wisten wat ik hier allemaal uitkraam.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Genoeg FOK!kers die mijn foto hebben gezien, moet kunnen allemaal. Ik vind het wel grappig om te weten wie er achter die accounts zitten.
Je hoeft bij mij niet bang te zijn dat ik een leerling van je benquote:Op woensdag 8 februari 2017 01:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben docent hè. Zou niet willen dat mijn leerlingen wisten wat ik hier allemaal uitkraam.
quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Wie weet
Vergelijk je uiterlijk eens met een bekend iemand?
Not badquote:Op woensdag 8 februari 2017 01:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel het lelijkere broertje dan.
Mijn pohi is zo gevonden.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hoeft bij mij niet bang te zijn dat ik een leerling van je ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |