quote:
Nee, jij hebt over twee jaar wel een vriendin denk ik. Je bent iig ontmaagd. Je bent nog wel actief met Tinder en shit, af en toe beetje ouwehoeren, soms uitgaan. Dat komt wel goedquote:
Ik denk dat mijn leven over 2 jaar echt goed bugerlijk is.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Nee, jij hebt over twee jaar wel een vriendin denk ik. Je bent iig ontmaagd. Je bent nog wel actief met Tinder en shit, af en toe beetje ouwehoeren, soms uitgaan. Dat komt wel goed
Beetje op het punt waar ik nu ben dus. Niet niks maar ook niet echt wat.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Nee, jij hebt over twee jaar wel een vriendin denk ik. Je bent iig ontmaagd. Je bent nog wel actief met Tinder en shit, af en toe beetje ouwehoeren, soms uitgaan. Dat komt wel goed
Maar dit kan je juist appenquote:Op woensdag 8 februari 2017 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Zoals dat het walgelijk is dat Sanogo niet voor het nationale elftal wordt opgeroepen
Ben jij actief op zoek naar de vrouw dan?quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beetje op het punt waar ik nu ben dus. Niet niks maar ook niet echt wat.
Niks mis meequote:Op woensdag 8 februari 2017 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Paar landjes erbij op het kaartje an bezocht.
Huisje gekocht.
Kindje.
Iets serieuzere carriere.
Nee hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij actief op zoek naar de vrouw dan?
Dat zal er heel erg aan liggen hoe ik er dan zelf in sta, is voor mij nog niet eens het grootste doel wat ik wil bereiken.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Wat is dat doel dan?quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal er heel erg aan liggen hoe ik er dan zelf in sta, is voor mij nog niet eens het grootste doel wat ik wil bereiken.
Zal dan in ieder geval niet door genotsmiddelen komenquote:Op woensdag 8 februari 2017 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar voor het zelfde geld tussen 6 plankies.
deo volente
Kom je hier binnenkort zuipen?quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ik wat zelfstandiger kan leven en meer dingen durf te ondernemen alleen
je weet nooitquote:Op woensdag 8 februari 2017 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal dan in ieder geval niet door genotsmiddelen komen
Denk wel, dat als het een keer fout gaat dat het dan ook gelijk goed fout gaat tbhquote:
Hoe wil je dat gaan bewerkstelligen?quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ik wat zelfstandiger kan leven en meer dingen durf te ondernemen alleen
Ik denk zo door wat meer zelfstandiger te gaan leven en wat meer dingen te ondernemen alleen.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe wil je dat gaan bewerkstelligen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |