Als het op zo'n korte termijn is, dan heb ik of een boom gekopt met de auto of ben ik geschoten.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk wel, dat als het een keer fout gaat dat het dan ook gelijk goed fout gaat tbh
Ik ben wel echt benieuwd hoe jij eruit zietquote:
Vaker buiten mijn comfortzone te treden.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe wil je dat gaan bewerkstelligen?
Verkeerd visje gegetenquote:Op woensdag 8 februari 2017 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het op zo'n korte termijn is, dan heb ik of een boom gekopt met de auto of ben ik geschoten.
Of opeens ziek, kan altijd natuurlijk.
Ik zou het hem afraden te laten zien aan mensen op FOK!quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben wel echt benieuwd hoe jij eruit ziet
Mes steek pijn ditquote:Op woensdag 8 februari 2017 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Voor je het weet word je gekleineerd door je beste vrienden.
Je mag langskomen hoor, als je een sixpack meebrengt.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben wel echt benieuwd hoe jij eruit ziet
Ik heb welwaartsbuikje dus dat word lastigquote:Op woensdag 8 februari 2017 01:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je mag langskomen hoor, als je een sixpack meebrengt.
Heb een paar mensen een foto gestuurd. Denk niet dat ik dat nog ga doen.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou het hem afraden te laten zien aan mensen op FOK!
Nahquote:Op woensdag 8 februari 2017 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Voor je het weet word je gekleineerd door je beste vrienden.
Aan KLB lui zeker?quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb een paar mensen een foto gestuurd. Denk niet dat ik dat nog ga doen.
Blikjes, blikjes bier.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb welwaartsbuikje dus dat word lastig
En opskeer toch?quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig heb ik een erg doorsnee hoofd.
quote:
Wie weetquote:
Ik ben docent hè. Zou niet willen dat mijn leerlingen wisten wat ik hier allemaal uitkraam.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Genoeg FOK!kers die mijn foto hebben gezien, moet kunnen allemaal. Ik vind het wel grappig om te weten wie er achter die accounts zitten.
Je hoeft bij mij niet bang te zijn dat ik een leerling van je benquote:Op woensdag 8 februari 2017 01:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben docent hè. Zou niet willen dat mijn leerlingen wisten wat ik hier allemaal uitkraam.
quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Wie weet
Vergelijk je uiterlijk eens met een bekend iemand?
Not badquote:Op woensdag 8 februari 2017 01:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel het lelijkere broertje dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |