Hoe heb je een andere IP gekregen? Het gaat niet om je lokale IP adres hè. Het gaat om de IP adres die je van je provider hebt gekregen. Die kun jij niet zomaar veranderen. Je kan aan je provider vragen of ze het willen doen of je kan overstappen naar een andere provider. Of je kan via een proxy de website bezoeken.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:19 schreef dennisenkim het volgende:
Een tijdje geleden heb ik zonder waarschuwing vooraf een ip ban gekregen op een ander forum waar ik graag kom, ik ging er vanuit dat ik met een ander ip adres wel weer op dat forum zou kunnen maar dat werkt dus niet helaas. Iemand nog een idee wat ik nog kan doen?
Een mailtje sturen waarin je aangeeft je vanaf nu wel normaal te gaan gedragen.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:19 schreef dennisenkim het volgende:
Iemand nog een idee wat ik nog kan doen?
Ik heb geen andere ip gekregen, maar was ergens waar ze gratis wifi hadden en toen wilde ik op dat forum gaan alleen kreeg ik dezelfde melding als thuis.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:29 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Hoe heb je een andere IP gekregen? Het gaat niet om je lokale IP adres hè. Het gaat om de IP adres die je van je provider hebt gekregen. Die kun jij niet zomaar veranderen. Je kan aan je provider vragen of ze het willen doen of je kan overstappen naar een andere provider. Of je kan via een proxy de website bezoeken.
Dan heeft waarschijnlijk ook je account een ban? Probeer het eens met een nieuw account.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:34 schreef dennisenkim het volgende:
[..]
Ik heb geen andere ip gekregen, maar was ergens waar ze gratis wifi hadden en toen wilde ik op dat forum gaan alleen kreeg ik dezelfde melding als thuis.
Heeft het dan überhaupt zin om naar een andere provider te gaan? De moderator heb ik gemaild maar ik denk niet dat ik zomaar terug mag komen.
quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:37 schreef Leandra het volgende:
Je hebt een IP-ban maar je denkt dat je met een ander IP-adres wel met je reguliere account kunt inloggen?
Ik had er twee.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:37 schreef Leandra het volgende:
Je hebt een IP-ban maar je denkt dat je met een ander IP-adres wel met je reguliere account kunt inloggen?
Doe eens niet zo denigrerend. Niet iedereen heeft zoveel ervaring met gebanned worden als jij.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee okay, en die konden ze vast niet aan elkaar koppelen.
Ik heb daar idd geen ervaring meequote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:43 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Doe eens niet zo denigrerend. Niet iedereen heeft zoveel ervaring met gebanned worden als jij.
Laat me raden: Dennis en Kim?quote:
Ja klopt.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:42 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op beide ingelogd met zelfde IP?
Je hebt een compleet nieuw account nodig. Ga er vanuit dat al je oude accounts geband zijn en dat elke keer dat je met één van die accounts inlogt via een ander netwerk die IP ook geband wordt. Niet doen dus.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:46 schreef dennisenkim het volgende:
[..]
Ja klopt.
Hoe komt het dat als ik de wifi van een ander gebruik ook niet op dat forum kan komen?
Als je een IP ban krijgt dan worden alle account waarmee je ingelogd bent op dat IP ook gebanned. Dus als je via een andere IP maar zepfde account inlogt, dan weten ze nog via je account dat je een ban hebt. Sterker nog, op het moment dat je met een gebanned account inlogt op een nieuwe IP, dan kan je nieuwe IP ook een ban krijgen. Kan is dus groot dat je vriend nu ook een IP ban heeft.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:46 schreef dennisenkim het volgende:
[..]
Ja klopt.
Hoe komt het dat als ik de wifi van een ander gebruik ook niet op dat forum kan komen?
Dat zou inhouden dat als een collega van me gek doet dat ik niet meer kan inloggen. Op een school zou dat al helemaal vlot uit de hand lopen. Lijkt me dat met zo'n constructie een forum snel leeg loopt.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:50 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Als je een IP ban krijgt dan worden alle account waarmee je ingelogd bent op dat IP ook gebanned.
Valt wel mee, het grootste gedeelte van forumgebruikers wordt nooit geband. Voor een IPban moet je het vaak helemaal bont maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:54 schreef nanuk het volgende:
[..]
Dat zou inhouden dat als een collega van me gek doet dat ik niet meer kan inloggen. Op een school zou dat al helemaal vlot uit de hand lopen. Lijkt me dat met zo'n constructie een forum snel leeg loopt.
Mja gevangenissen zitten vol met onschuldige mensen als je de gevangenen moet geloven. Buiten dat. Hun forum, hun regels. Het is geen basisrecht ofzo.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:01 schreef dennisenkim het volgende:
Maar dat is het nou net, ik heb het niet bont gemaakt, ik kon er niks aan doen dat die dames zo sterk op mij reageerden.
De ban was omdat de moderator vond dat ik niet positief forumde
En dat deed je met apparaat met een browser waarop je ook op het forum was geweest en ingelogd was?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:52 schreef dennisenkim het volgende:
Nee, ik heb niet ingelogd maar gewoon alleen gezocht met Google maar toen
kreeg ik dezelfde mededeling als thuis.
Heb ik nu een ziekenhuis ook een ipban bezorgt?
"Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?"quote:
Ja duh, daarom is het m'n sig.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:24 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
"Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?"
Hier heb jij als doorgewinterde bitch tenminste wel ervaring mee!![]()
Klopt, ligt het daaraan?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat deed je met apparaat met een browser waarop je ook op het forum was geweest en ingelogd was?
Je hebt dus hoogstwaarschijnlijk een IP-ban op je (beide) account(s) en dat staat ook weer in combinatie met E-mailadres waarmee je de accounts hebt aangemaakt!quote:
niet voor het account(s) dat gebanned is.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:18 schreef dennisenkim het volgende:
Dus een nieuwe provider nemen gaat niet helpen dus?
Nee twee verschillende e-mailadresen.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:32 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Je hebt dus hoogstwaarschijnlijk een IP-ban op je (beide) account(s) en dat staat ook weer in combinatie met E-mailadres waarmee je de accounts hebt aangemaakt!
Dat heb ik gedaan maar nog niks terug gehad.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet voor het account(s) dat gebanned is.
maar wat al eerder is gezegd: neem eerst eens contact op met de mods aldaar. Praat het uit enzo. Dan is het probleem wsch sneller opgelost dan je denkt.
Lijkt me toch het beste als je een reactie afwacht. Je kan wel een nieuw account gaan aanmaken op een ander IP adres maar op het moment dat men er achter is dat jij het bent zal dat account ook geband worden.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:37 schreef dennisenkim het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan maar nog niks terug gehad.
Die allebei middels beide accounts gekoppelt zijn aan je IP-adres, maar via één van die E-mailadressen kun je wel gewoon contact opnemen met de moderator, succes ermee!quote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:36 schreef dennisenkim het volgende:
[..]
Nee twee verschillende e-mailadresen.
En dan gaan die bans er ook niet meer vanaf door een emailtje te sturen.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:43 schreef opgebaarde het volgende:
Lijkt me toch het beste als je een reactie afwacht. Je kan wel een nieuw account gaan aanmaken op een ander IP adres maar op het moment dat men er achter is dat jij het bent zal dat account ook geband worden.
Als jij nog steeds ingelogd bent met het account dat een ban heeft, dan kun je naar de wifi van de tante van de broer van je buurman gaan, maar zodra je het forum daar benadert weten ze ook dat jij het bent.quote:
Een andere provider nemen om weer op een of ander forum te komen?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:18 schreef dennisenkim het volgende:
Dus een nieuwe provider nemen gaat niet helpen dus?
Het is voor sommige mensen heel moeilijk om te accepteren dat ze niet overal welkom zijn...quote:Op dinsdag 7 februari 2017 13:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Een andere provider nemen om weer op een of ander forum te komen?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:01 schreef dennisenkim het volgende:
Maar dat is het nou net, ik heb het niet bont gemaakt, ik kon er niks aan doen dat die dames zo sterk op mij reageerden.
De ban was omdat de moderator vond dat ik niet positief forumde
Als ze alle providers in Nederland gehad hebben, gaan ze emigreren, want ja, je wilt wel op dat forum, natuurlijk!quote:Op dinsdag 7 februari 2017 14:09 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Het is voor sommige mensen heel moeilijk om te accepteren dat ze niet overal welkom zijn...
Ach een shared IP bannen is vooral grappig bij landen waar hele dorpen op 1 IP zitten.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:54 schreef nanuk het volgende:
[..]
Dat zou inhouden dat als een collega van me gek doet dat ik niet meer kan inloggen. Op een school zou dat al helemaal vlot uit de hand lopen. Lijkt me dat met zo'n constructie een forum snel leeg loopt.
Nee het zit me gewoon dwars.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 14:09 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Het is voor sommige mensen heel moeilijk om te accepteren dat ze niet overal welkom zijn...
Wat puxarnl zegt en anders eerst ff in incognito modus erheen surfen via een ander adres. kijken wat het doet.quote:
Wat betekent jogy? Dacht dat het djin betekent in Hindi ofzo.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 17:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat puxarnl zegt en anders eerst ff in incognito modus erheen surfen via een ander adres. kijken wat het doet.
Geen idee. Verbastering van mijn echte naam iig. Beetje offtopic verder.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 18:03 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Wat betekent jogy? Dacht dat het djin betekent in Hindi ofzo.
Raar zeg.quote:Op woensdag 8 februari 2017 13:48 schreef dennisenkim het volgende:
Nou antwoord gehad en die teringhoeren laten me niet terug komen.
Goh...quote:Op woensdag 8 februari 2017 13:48 schreef dennisenkim het volgende:
Verrassend.quote:Op woensdag 8 februari 2017 13:48 schreef dennisenkim het volgende:
Vreemd dat ze een respectvolle user als jou weigeren. Nooit een onvertogen woord.quote:Op woensdag 8 februari 2017 13:48 schreef dennisenkim het volgende:
Gewoon een nieuwe computer kopenquote:Op woensdag 8 februari 2017 14:42 schreef jogy het volgende:
een heel andere browser proberen of de huidige browser in incognitomodus gebruiken of de hele history/offline bestanden/temp files/cookies wegdonderen
Liever niet, misschien wil TS het via de DM/PM met je delen.quote:Op woensdag 8 februari 2017 14:49 schreef karr-1 het volgende:
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd welk forum het dan is/was? Viva? Libelle?
Verhuizen én een nieuwe pc kopen lijkt me nog de beste optie.quote:Op woensdag 8 februari 2017 14:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe computer kopen
Hmm ja we zullen zienquote:Op woensdag 8 februari 2017 14:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Liever niet, misschien wil TS het via de DM/PM met je delen.
Hey maar je bent er nu wel pik..quote:Op woensdag 8 februari 2017 13:48 schreef dennisenkim het volgende:
Ja zou kunnen maar Dennis is om een hele achterlijke domme reden geband daar..quote:Op woensdag 8 februari 2017 15:33 schreef spijkerbroek het volgende:
TS kan ook gewoon een eigen forum opzetten, waarbij zijn eigen regels gelden.
Als dat de regels van het forum zijn, dan heb je pech.quote:Op woensdag 8 februari 2017 15:43 schreef wolkentoetje het volgende:
Ja zou kunnen maar Dennis is om een hele achterlijke domme reden geband daar..
Ja natuurlijk maar daarom is het wel lullig dat hij geband is omdat een paar bitches de pik op hem hadden en hem die ban aangesmeerd hebben..quote:Op woensdag 8 februari 2017 16:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als dat de regels van het forum zijn, dan heb je pech.
Ga ff lekker bij de FA's van dat forum huilen.quote:Op woensdag 8 februari 2017 16:20 schreef wolkentoetje het volgende:
Ja natuurlijk maar daarom is het wel lullig dat hij geband is omdat een paar bitches de pik op hem hadden en hem die ban aangesmeerd hebben..
En dan is de reden van de ban er ook nog eentje die niet klopt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |