Hoe heb je een andere IP gekregen? Het gaat niet om je lokale IP adres hè. Het gaat om de IP adres die je van je provider hebt gekregen. Die kun jij niet zomaar veranderen. Je kan aan je provider vragen of ze het willen doen of je kan overstappen naar een andere provider. Of je kan via een proxy de website bezoeken.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:19 schreef dennisenkim het volgende:
Een tijdje geleden heb ik zonder waarschuwing vooraf een ip ban gekregen op een ander forum waar ik graag kom, ik ging er vanuit dat ik met een ander ip adres wel weer op dat forum zou kunnen maar dat werkt dus niet helaas. Iemand nog een idee wat ik nog kan doen?
Een mailtje sturen waarin je aangeeft je vanaf nu wel normaal te gaan gedragen.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:19 schreef dennisenkim het volgende:
Iemand nog een idee wat ik nog kan doen?
Ik heb geen andere ip gekregen, maar was ergens waar ze gratis wifi hadden en toen wilde ik op dat forum gaan alleen kreeg ik dezelfde melding als thuis.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:29 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Hoe heb je een andere IP gekregen? Het gaat niet om je lokale IP adres hè. Het gaat om de IP adres die je van je provider hebt gekregen. Die kun jij niet zomaar veranderen. Je kan aan je provider vragen of ze het willen doen of je kan overstappen naar een andere provider. Of je kan via een proxy de website bezoeken.
Dan heeft waarschijnlijk ook je account een ban? Probeer het eens met een nieuw account.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:34 schreef dennisenkim het volgende:
[..]
Ik heb geen andere ip gekregen, maar was ergens waar ze gratis wifi hadden en toen wilde ik op dat forum gaan alleen kreeg ik dezelfde melding als thuis.
Heeft het dan überhaupt zin om naar een andere provider te gaan? De moderator heb ik gemaild maar ik denk niet dat ik zomaar terug mag komen.
quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:37 schreef Leandra het volgende:
Je hebt een IP-ban maar je denkt dat je met een ander IP-adres wel met je reguliere account kunt inloggen?
Ik had er twee.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:37 schreef Leandra het volgende:
Je hebt een IP-ban maar je denkt dat je met een ander IP-adres wel met je reguliere account kunt inloggen?
Doe eens niet zo denigrerend. Niet iedereen heeft zoveel ervaring met gebanned worden als jij.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee okay, en die konden ze vast niet aan elkaar koppelen.
Ik heb daar idd geen ervaring meequote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:43 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Doe eens niet zo denigrerend. Niet iedereen heeft zoveel ervaring met gebanned worden als jij.
Laat me raden: Dennis en Kim?quote:
Ja klopt.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:42 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op beide ingelogd met zelfde IP?
Je hebt een compleet nieuw account nodig. Ga er vanuit dat al je oude accounts geband zijn en dat elke keer dat je met één van die accounts inlogt via een ander netwerk die IP ook geband wordt. Niet doen dus.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:46 schreef dennisenkim het volgende:
[..]
Ja klopt.
Hoe komt het dat als ik de wifi van een ander gebruik ook niet op dat forum kan komen?
Als je een IP ban krijgt dan worden alle account waarmee je ingelogd bent op dat IP ook gebanned. Dus als je via een andere IP maar zepfde account inlogt, dan weten ze nog via je account dat je een ban hebt. Sterker nog, op het moment dat je met een gebanned account inlogt op een nieuwe IP, dan kan je nieuwe IP ook een ban krijgen. Kan is dus groot dat je vriend nu ook een IP ban heeft.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:46 schreef dennisenkim het volgende:
[..]
Ja klopt.
Hoe komt het dat als ik de wifi van een ander gebruik ook niet op dat forum kan komen?
Dat zou inhouden dat als een collega van me gek doet dat ik niet meer kan inloggen. Op een school zou dat al helemaal vlot uit de hand lopen. Lijkt me dat met zo'n constructie een forum snel leeg loopt.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:50 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Als je een IP ban krijgt dan worden alle account waarmee je ingelogd bent op dat IP ook gebanned.
Valt wel mee, het grootste gedeelte van forumgebruikers wordt nooit geband. Voor een IPban moet je het vaak helemaal bont maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:54 schreef nanuk het volgende:
[..]
Dat zou inhouden dat als een collega van me gek doet dat ik niet meer kan inloggen. Op een school zou dat al helemaal vlot uit de hand lopen. Lijkt me dat met zo'n constructie een forum snel leeg loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |