Kees van der Staaij is het hier helemaal mee eens!quote:Op maandag 6 februari 2017 11:44 schreef jatochneetoch het volgende:
Als je seks hebt voor het huwelijk
En iemand in een monogame langdurige relatie zit en die nog nooit rondgewipt heeft die datzelfde wil, alleen dan met dildo's erbij? Is dat ook een slet?quote:Op maandag 6 februari 2017 19:47 schreef Dawnbreaker het volgende:
Een echte slet heeft twee pikken in de kut maar wil er graag een derde bij.
Ja, mits drakendildoquote:Op maandag 6 februari 2017 19:59 schreef erodome het volgende:
[..]
En iemand in een monogame langdurige relatie zit en die nog nooit rondgewipt heeft die datzelfde wil, alleen dan met dildo's erbij? Is dat ook een slet?
Jim Jefferies.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:47 schreef Dawnbreaker het volgende:
Een echte slet heeft twee pikken in de kut maar wil er graag een derde bij.
*zwaait terugquote:Op maandag 6 februari 2017 12:28 schreef erodome het volgende:
![]()
Maar meestal zijn sletten meisjes die jongens afwijzen, waarop die jongens dan boos zijn dat ze hun niet doen en een ander wel. Of het zijn andere meisjes/vrouwen die een oogje hebben op een jongen/man en de meid waarop hij een oogje heeft een slet noemen.
Dit. Als je morele standaarden hebt, dan ga je mensen niet voor slet uitmaken, omdat ze volgens jouw regels immoreel zijn. Want, dat is niet wat een wijze mens zou doen.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:28 schreef erodome het volgende:
![]()
Maar meestal zijn sletten meisjes die jongens afwijzen, waarop die jongens dan boos zijn dat ze hun niet doen en een ander wel. Of het zijn andere meisjes/vrouwen die een oogje hebben op een jongen/man en de meid waarop hij een oogje heeft een slet noemen.
Kan me niet herinneren dat hij vrouwen ooit zo heeft genoemd.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kees van der Staaij is het hier helemaal mee eens!
Scheldwoord is een scheldwoord.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:21 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Mag van mij wel. Ik typte net ook dat ik 'slet' niet per definitie als iets vreselijks beschouw.
Tegenwoordig noemen we mannelijke sletten fuckboys. Niet zo'n stoere naam he :p en best belachelijk na een bepaalde leeftijd...quote:Op dinsdag 7 februari 2017 11:26 schreef ludovico het volgende:
Als een vrouw weet wat ze wilt en iedereen afneukt toch.
Soort van vrouwelijke player.
Verder aan de slet zelf om er trots op te zijn of niet, player heeft een positieve bijklank en "slet" juist weer niet, leg dat eens uit? Is dat niet gewoon omdat de sletten in kwestie niet trots zijn op hun gedrag? Of dat andere vrouwen jaloers als de neten zijn?
Fuckboy, dan denk ik aan een onoprecht stuk vreten dat vrouwen manipulatief bespeelt zonder om te kijken naar haar gevoel en mening.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 12:36 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Tegenwoordig noemen we mannelijke sletten fuckboys. Niet zo'n stoere naam he :p en best belachelijk na een bepaalde leeftijd...
Ook dan ben je een fuckboy in mijn visie :pquote:Op dinsdag 7 februari 2017 13:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Fuckboy, dan denk ik aan een onoprecht stuk vreten dat vrouwen manipulatief bespeelt zonder om te kijken naar haar gevoel en mening.
Ik ben voor meer seks, maar zonder gezeik... Ik denk dat het egoïstische van "niet vertellen dat je toch alleen seks wilt" best wel werkt bij veel vrouwen, maar het is zo lelijk om zo te zijn.
Pff,quote:Op dinsdag 7 februari 2017 14:09 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ook dan ben je een fuckboy in mijn visie :p
Hij draagt make-up en heeft een vervelend hoofd,quote:Op dinsdag 7 februari 2017 14:13 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Echt een dikke afknapper die fuckboys, gewoon de politie bellen
Nee, sletten en fuckboys (dat is de benaming voor jullie in deze generatie)quote:Op dinsdag 7 februari 2017 14:21 schreef Bananenpap het volgende:
Je hebt sletten en je hebt players.
Mensen die fuckboy gebruiken als de mannelijke versie van een slet verliezen direct al hun geloofwaardigheid als persoon.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 12:36 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Tegenwoordig noemen we mannelijke sletten fuckboys. Niet zo'n stoere naam he :p en best belachelijk na een bepaalde leeftijd...
Schaar je friends with benefits onder dezelfde noemer?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 15:28 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Nee, sletten en fuckboys (dat is de benaming voor jullie in deze generatie)heerlijk denigrerend ook haha totaal niet mannelijk, een fuckboy
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |