Het is algemeen bekend, dat meisje dat stempel al veel eerder krijgen, dan jongens... een jongen is een 'player'.. als ie twee meisjes zoent in een weekend en een bikkel als ze ook nog mee naar bed krijgt..
Maar het meisje dat meegaat naar bed, is een slet..
Wanneer ben je het? Wat vinden jullie?
Ik persoonlijk ben vrij impulsief, op allerlei gebieden en zo ook op sexueel gebied. Ik volg heel erg mn gevoel en mjah, dan doe je soms iets wat, als je er over nadenkt, misschien niet zo slim was..
Nou niet denken dat ik tientallen jongens heb gehad, zo is het helemaal niet.. maar vroeg het me gewoon af. Wat vinden jullie? ..
Zelfde geld overigens voor jongens (players)
Als ze het doet uit vrije wil is er niks mis mee toch? Seks is het mooiste wat je in een lichaam kan doen, dus geniet er zoveel mogelijk van
[Dit bericht is gewijzigd door UltraBrain op 09-06-2003 19:36]
quote:
Op maandag 9 juni 2003 19:33 schreef Frenkie het volgende:
De jongens waar jij niet mee wilt zoenen, zullen je een slet noemen. Vraag het daarom maar aan hunnie.
quote:Verbaas je je over jezelf
Op maandag 9 juni 2003 19:34 schreef Martijn23 het volgende:[..]
hahaha meen je dat nou
quote:Als zelfs ik je zou kunnen versieren dan ben je een slet
Op maandag 9 juni 2003 19:29 schreef diannetjhu het volgende:
.. Wanneer ben je als meisje een 'slet'...Het is algemeen bekend, dat meisje dat stempel al veel eerder krijgen, dan jongens... een jongen is een 'player'.. als ie twee meisjes zoent in een weekend en een bikkel als ze ook nog mee naar bed krijgt..
Maar het meisje dat meegaat naar bed, is een slet..Wanneer ben je het? Wat vinden jullie?
Ik persoonlijk ben vrij impulsief, op allerlei gebieden en zo ook op sexueel gebied. Ik volg heel erg mn gevoel en mjah, dan doe je soms iets wat, als je er over nadenkt, misschien niet zo slim was..
Nou niet denken dat ik tientallen jongens heb gehad, zo is het helemaal niet.. maar vroeg het me gewoon af. Wat vinden jullie? ..
quote:search --> slet --> onderwerp.
Op maandag 9 juni 2003 19:33 schreef Frenkie het volgende:
De jongens waar jij niet mee wilt zoenen, zullen je een slet noemen. Vraag het daarom maar aan hunnie.
quote:nee dat wordt ze pas als het jou niet lukt
Op maandag 9 juni 2003 19:36 schreef Fliepke het volgende:[..]
Als zelfs ik je zou kunnen versieren dan ben je een slet
quote:Nee hoor, ik ben niet zo'n zieligerd wat dat betreft
Op maandag 9 juni 2003 19:37 schreef Frenkie het volgende:[..]
nee dat wordt ze pas als het jou niet lukt
quote:ieuwh.
Op maandag 9 juni 2003 19:38 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Als je een meisje beft, en je hebt opeens het witte sap van de voorganger in je muil hangen.
quote:Helemaal mee eens
Op maandag 9 juni 2003 19:34 schreef merino het volgende:
voor mij is een meisje een slet als het niet meer om de jongen gaat maar om het zoenen/sex. Als het haar niet meer uitmaakt met wie ze gaat zolang het maar een jongen is.Zelfde geld overigens voor jongens (players)
quote:Ik denk dat je eigenlijk wel gelijk hebt, daarom was mijn opmerking eerder in dit topic ook correct
Op maandag 9 juni 2003 19:41 schreef Sinaasappel het volgende:
een echte slet wijst niemand af vind ik.
Wanneer je je door iedereen laat naaien en het kan je niks schelen ben je voor mij part gekwalificeerd voor de term slet.
Vrouwen zullen elkaar namelijk sneller zo noemen dan mannen dat bij vrouwen doen..
Als je elke week een ander wil neuken heb je mijn zegen, zolang je het maar veilig doet.
quote:ik vind van niet hoor
Op maandag 9 juni 2003 19:40 schreef diannetjhu het volgende:
Dus sex zonder wat met de jongen te hebben maakt je geen slet?
moet je gewoon zelf weten, maar houdt het wel zo, dat niet iedereen het weet, je hebt altijd van die figuren die je wel direct voor slet uitmaken
die mensen moeten ze gewoon doodschoppen
quote:nee hoor, maak je geen zorgen.
quote:Maar zo bedoelde ik het niet
Op maandag 9 juni 2003 19:42 schreef Fliepke het volgende:[..]
Ik denk dat je eigenlijk wel gelijk hebt, daarom was mijn opmerking eerder in dit topic ook correct
Maar deze zin kun je op twee manieren lezen, en ik denk dat als je hem anders leest het ook wel klopt
quote:
Op maandag 9 juni 2003 19:44 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
Maar zo bedoelde ik het niet
quote:ik vind van niet, maar als meisje heb je altijd het risico een naam te krijgen
quote:is dit een doodverwensing naar mij toe?
Op maandag 9 juni 2003 19:43 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
ik vind van niet hoor
moet je gewoon zelf weten, maar houdt het wel zo, dat niet iedereen het weet, je hebt altijd van die figuren die je wel direct voor slet uitmaken
die mensen moeten ze gewoon doodschoppen
quote:ik wel, sommige jongens zoenen juist met een meisje omdat iemand anders haar een slet noemt.
Op maandag 9 juni 2003 19:46 schreef merino het volgende:
begrijp zowieso niet waarom mensen zoveel waarde hechten aan zo'n generaliserend kut woordje...
dus die jongen denkt: dat meisje is lekker makkelijk, ik denk dat geen 1 meisje wil dat er zo over haar gedacht word.
quote:waarschijnlijk wel
Op maandag 9 juni 2003 19:46 schreef boebiedoe het volgende:[..]
is dit een doodverwensing naar mij toe?
.
quote:Dat weet ik wel zeker, meisjes verdienen respect.
Op maandag 9 juni 2003 19:47 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
ik wel, sommige jongens zoenen juist met een meisje omdat iemand anders haar een slet noemt.
dus die jongen denkt: dat meisje is lekker makkelijk, ik denk dat geen 1 meisje wil dat er zo over haar gedacht word.
quote:ook Breezahmeisjes
Op maandag 9 juni 2003 19:48 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Dat weet ik wel zeker, meisjes verdienen respect.
quote:die term hoort niet in R&P
Op maandag 9 juni 2003 19:50 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
ook Breezahmeisjes
[Dit bericht is gewijzigd door PECR op 09-06-2003 19:54]
quote:Die naam ontstaat meestal omdat bep. mannen een mening over je hebben..
Op maandag 9 juni 2003 19:46 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
ik vind van niet, maar als meisje heb je altijd het risico een naam te krijgen
quote:of vrouwen, maar dan is het omdat de slet in kwestie wel de man zoende die de ander graag wilde.
Op maandag 9 juni 2003 19:54 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Die naam ontstaat meestal omdat bep. mannen een mening over je hebben..
quote:jah, en die mannen zijn vaak lelijk, dat is een feit
Op maandag 9 juni 2003 19:54 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Die naam ontstaat meestal omdat bep. mannen een mening over je hebben..
quote:Volgens mij creeren anderen dat beeld van je, gedeeltelijk uit jaloezie.
Op maandag 9 juni 2003 19:56 schreef Frenkie het volgende:[..]
of vrouwen, maar dan is het omdat de slet in kwestie wel de man zoende die de ander graag wilde.
quote:Je ijlt
Op maandag 9 juni 2003 19:47 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
ik wel, sommige jongens zoenen juist met een meisje omdat iemand anders haar een slet noemt.
Individu ruleerd .
quote:met jou kun je praten
Op maandag 9 juni 2003 19:58 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Volgens mij creeren anderen dat beeld van je, gedeeltelijk uit jaloezie.
Die zien zo'n meisje spontaan en vrijelijk met veel mensen omgaan en zijn jaloers omdat zij zelf aan de kant blijven als muurbloempje, denk ik...
quote:mwa, ik denk dat je hier toch een beetje te ver doordraaft.
Die zien zo'n meisje spontaan en vrijelijk met veel mensen omgaan en zijn jaloers omdat zij zelf aan de kant blijven als muurbloempje, denk ik...
Ze wist toen niet meer wat ze moest zeggen
quote:Precies; jaloezie dus. Dat kutkarakter heeft nl. niets met haar sexuele gedrag te maken, ze wordt er niet een grotere slet van.
Op maandag 9 juni 2003 20:02 schreef Fliepke het volgende:[..]
mwa, ik denk dat je hier toch een beetje te ver doordraaft.
Vaak hebben "sletten" ook een ontzettend kutkarakter, en dan zien ze dat kutwijf met een paar jongens zoenen, of wat dan ook en wordt dat kutwijf omgezet in slet.
quote:de term slet staat dus niet altijd voor een meisje dat het met iedereen, maar ook vaker voor meiden die er gewoon ordinair uitzien, oftewel sletterig.
Op maandag 9 juni 2003 20:03 schreef Sinaasappel het volgende:
er was een keer een meisje in een discotheek die wees zon meisje aan, met leuke best wel blote kleren aan, zegt ze: moet je zien wat een slet
Ikke: ow? neukt ze met iedereen dan?
zei: nee kijk dan naar die kleren
ikke: ze ziet er gewoon beter uit dan jou, kun je niet hebben he?Ze wist toen niet meer wat ze moest zeggen
quote:Nee maar de term slet valt nogal snel. en heeft dus niet altijd met het sexuele gedrag te maken, dat bedoelde misschien meer
Op maandag 9 juni 2003 20:03 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Precies; jaloezie dus. Dat kutkarakter heeft nl. niets met haar sexuele gedrag te maken, ze wordt er niet een grotere slet van.
quote:het wordt te vaak onterecht gebruikt door mensen die zich in het nauw gedreven voelen..
Op maandag 9 juni 2003 20:04 schreef Fliepke het volgende:[..]
Nee maar de term slet valt nogal snel. en heeft dus niet altijd met het sexuele gedrag te maken, dat bedoelde misschien meer
quote:ik vind dat vaak wel mooi hoor, meisjes die er sletterig uitzien, die hebben tenminste lef
Op maandag 9 juni 2003 20:04 schreef Fliepke het volgende:[..]
de term slet staat dus niet altijd voor een meisje dat het met iedereen, maar ook vaker voor meiden die er gewoon ordinair uitzien, oftewel sletterig.
quote:Och wat boeit het nu eigenlijk of je iemand een kutwijf, een slet, een hoer, snol, sloerie, trut, of tering wijf noemt.
Op maandag 9 juni 2003 20:05 schreef SEMTEX het volgende:[..]
het wordt te vaak onterecht gebruikt door mensen die zich in het nauw gedreven voelen..
quote:Ik vind dat weinig met lef te maken hebben eigenlijk.
Op maandag 9 juni 2003 20:05 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
ik vind dat vaak wel mooi hoor, meisjes die er sletterig uitzien, die hebben tenminste lef
quote:Niet mee eens... dat recht op respect kan ook verspeeld worden.
Op maandag 9 juni 2003 20:06 schreef ArmaniMania het volgende:
Iedere vrouw, meisje verdient respect ook al wordt ze betiteld als een slet.
quote:Niet met jou eens. Of een meisje zich in jouw ogen als slet gedraagd of niet, respect moet je hebben en houden.
Op maandag 9 juni 2003 20:07 schreef Bombie het volgende:[..]
Niet mee eens... dat recht op respect kan ook verspeeld worden.
quote:
Op maandag 9 juni 2003 20:08 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
Niet met jou eens. Of een meisje zich in jouw ogen als slet gedraagd of niet, respect moet je hebben en houden.
quote:Different people make the world go round...
Op maandag 9 juni 2003 20:08 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
Niet met jou eens. Of een meisje zich in jouw ogen als slet gedraagd of niet, respect moet je hebben en houden.
Heel veel meisjes willen wel graag impulsief hun seksuele karakter beleven en genieten van heerlijke lustgevoelens, maar door de maatschappelijke kritiek en druk van vriendinnen (deels jaloezie dat ook) durven ze niet, bang om slet genoemd te worden. Terwijl maar heel weinig meisjes echt daadwerkelijk een slet zijn. Een echte slet heeft namelijk geen gevoel voor eigenwaarde en pakt wat haar pakken wilt, terwijl een sexueel ontwikkelde dame pakt wat zij pakken wilt! Het is alleen zo jammer dat sexueel ontwikkelde dames idd zo snel dat stempel krijgen.
maar jah that's just my ¤ 0,02
Pure jaloezie dus
quote:Als je de achtergrond weet wel..... anders ?
Op maandag 9 juni 2003 20:07 schreef Bombie het volgende:[..]
Niet mee eens... dat recht op respect kan ook verspeeld worden.
quote:Nee.. precies... niet omdat anderen zeggen dat ze een slet is natuurlijk. Alleen als zij zelf dingen heeft gedaan waarvan jij vindt dat ze daarmee haar recht op respect heeft verspeeld.
Op maandag 9 juni 2003 20:18 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Als je de achtergrond weet wel..... anders ?
quote:precies
quote:jij laat je door kritiek tegenhouden..??
Op maandag 9 juni 2003 20:24 schreef Sinaasappel het volgende:
als er nou niet zoveel kritiek zou zijn, zouden meisjes meer sex hebben denk ik
quote:Jah
Op maandag 9 juni 2003 20:29 schreef Frenkie het volgende:[..]
jij laat je door kritiek tegenhouden..??
[Dit bericht is gewijzigd door Sinaasappel op 09-06-2003 21:31]
quote:
Op maandag 9 juni 2003 19:34 schreef merino het volgende:
voor mij is een meisje een slet als het niet meer om de jongen gaat maar om het zoenen/sex. Als het haar niet meer uitmaakt met wie ze gaat zolang het maar een jongen is.Zelfde geld overigens voor jongens (players)
quote:van die jongen kan ik me dat nog wel voorstellen, maar de mening van buitenstaanders zou mij mijn reet roesten eerlijk gezegd.
Op maandag 9 juni 2003 21:16 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
Jah
Ik wil niet dat anderen, en zeker de jongen waarmee je het doet raar over je denken
quote:Inderdaad...
Op maandag 9 juni 2003 21:16 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
Jah
Ik wil niet dat anderen, en zeker de jongen waarmee je het doet raar over je denken
quote:Nee, vrouwen die er bedekt uitzien, maar toch ontzettend goed/lekker, dat is veel mooier om na te kijken (dat is kunst)
Op maandag 9 juni 2003 20:05 schreef Sinaasappel het volgende:
ik vind dat vaak wel mooi hoor, meisjes die er sletterig uitzien, die hebben tenminste lef
Als je meent om er goed uit te zien half bloot rond loopt dan ben je een slet (op kleding-gebied dan).
(beetje een BHFH-topic)
quote:trieste visie...
Op maandag 9 juni 2003 22:21 schreef Heron_Ymus het volgende:Als je meent om er goed uit te zien half bloot rond loopt dan ben je een slet (op kleding-gebied dan).
quote:Ik proef hier enige frustratie over vroegere ervaringen?
Op maandag 9 juni 2003 22:25 schreef SEMTEX het volgende:
trieste visie...
Zeik niet gelijk de mening van een ander af, dat doe ik ook niet met de jouwe!
[Dit bericht is gewijzigd door Heron_Ymus op 09-06-2003 22:35]
quote:Jammer van die generalisatie, want nee, ik heb mijn gehele puberteit tot mijn 1e relatie celibatair geleefd
Op maandag 9 juni 2003 22:31 schreef Heron_Ymus het volgende:[..]
Ik proef hier enige frustratie over vroegere ervaringen?
quote:Fijn dat je dan mijn mening loopt af te zeiken, terwijl je niet weet of ik al dan niet afwijzingsfrustraties heb, want dat is minstens een net zo grote generalisatie.
Op maandag 9 juni 2003 22:34 schreef SEMTEX het volgende:
Jammer van die generalisatie, want nee, ik heb mijn gehele puberteit tot mijn 1e relatie celibatair geleefd![]()
Ik vind het alleen grote onzin dat er zo ongelofelijk veel mannen rondlopen die hun afwijzingsfrustratie uitleven op meisjes die hen niet zien zitten.
quote:Dat doe ik ook niet, ik heb jouw naam nl. nergens genoemd, dus hoef je je ook zeker niet aangesproken te voelen
Op maandag 9 juni 2003 22:36 schreef Heron_Ymus het volgende:[..]
Fijn dat je dan mijn mening loopt af te zeiken, terwijl je niet weet of ik al dan niet afwijzingsfrustraties heb, want dat is minstens een net zo grote generalisatie.
Ik denk dat het dus vaak wel meisjes zijn die 'moeten compenseren'
Edit: Grammaticale fout
In principe is iedere vrouw een slet behalve mijn moeder en mijn vriendin.Maar ja, dat is MIJN probleem niet.
groot verschil.
quote:nou lekkere instelling is dat. NOT
Op dinsdag 10 juni 2003 08:50 schreef Tranceptor het volgende:
Als je all the way gaat met veel te veel personen in veel te weinig tijd. Deze vuistregel dient echter door betrokkenen te worden ingevuld en is altijd subjectief en relatief aan wat men normaal acht.In principe is iedere vrouw een slet behalve mijn moeder en mijn vriendin.Maar ja, dat is MIJN probleem niet.
hoe zou jij het vinden dat ze zeggen "je moeder is een slet" eerste wat je dan zegt "ey hou je bek over me moeder"
maar zelf zeg je wel van iedereen is een slet behalve hun.
vind ik niet kunnen
Als je om de verkeerde reden de één na de ander neukt.
Wat dat betreft kunnen mannen ook sletten zijn! (hetro of homo..)
Verkeerde reden zijn teveel om op te noemen.
Wanneer je veel wissellende sex partners hebt en je doet het safe en daarbij zijn zowel jij als al je partners er blij mee, dan ben je dus volgens mij geen slet.
Ook mensen die zeg maar elke week op een ander verliefd zijn vind ik wel erg sletterig...of mensen die na een relatie binnen 2/3 weken weer een nieuw slachtoffer hebben...
Te veel mensen maken zich te druk over dit soort zaken.
Leef je leven en láát andere mensen hun vooroordeel geven.
Je hoeft je er toch niks van aan te trekken.
In feite geloof ik niet zo in het "slet" zijn, iedereen doet toch waar hij/zij zich lekker bij voelt. Als iemand het fijn vindt om met 20 mensen te neuken op een avond is dat toch zijn/haar eigen zaak. Dat jij niet zo bent, okay! Ik vind het ook smerig.
Maar dit vind ik nou typisch zo'n geval van: Het beestje moet een naam hebben.
Ik zit echt vaag te lullen....ik zit net te denken:
Een nymfomaan is een slet.
Niet zonder seks kunnen.
Je hebt ook meisjes die met andere slapen omdat ze geen "nee" kunnen zeggen. Grrr, begrijpt iemand eigenlijk wel wat ik bedoel?
quote:ja ik snap wat je bedoeld...een vriendin van me is nymphomaan in spé...ze is vorige week ontmaagd en sindsdien heeft ze sextekort
Op dinsdag 10 juni 2003 11:27 schreef -Mellowdy- het volgende:
Boeie, de naam slet of niet, jij weet toch wat goed voelt en wat jezelf doet.Te veel mensen maken zich te druk over dit soort zaken.
Leef je leven en láát andere mensen hun vooroordeel geven.
Je hoeft je er toch niks van aan te trekken.In feite geloof ik niet zo in het "slet" zijn, iedereen doet toch waar hij/zij zich lekker bij voelt. Als iemand het fijn vindt om met 20 mensen te neuken op een avond is dat toch zijn/haar eigen zaak. Dat jij niet zo bent, okay! Ik vind het ook smerig.
Maar dit vind ik nou typisch zo'n geval van: Het beestje moet een naam hebben.Ik zit echt vaag te lullen....ik zit net te denken:
Een nymfomaan is een slet.
Niet zonder seks kunnen.Je hebt ook meisjes die met andere slapen omdat ze geen "nee" kunnen zeggen. Grrr, begrijpt iemand eigenlijk wel wat ik bedoel?
Maar soms lijkt het er ook dat sommige meisjes het juist doet om stoer te zijn...net als jongens...(de players dan)
M.A.W. Je kunt als vrouw rustig chronisch geil zijn en je suf neuken met verschillende mannen, zolang je ze zelf uitkiest, erop af gaat en selecteert op geilheid/stoerheid/ogen/whatever ben je in mijn ogen geen slet.
Echte sletten doen niks en wachten alleen maar af tot er kerels op hen afkomen. Als er dan aan het minumum requirement wbt. BMW's, lulverhalen en hoeveelheid goud om de nek voldaan is mag men 'erop'.
Niet dat ik daar wat op tegen heb, ze moeten vooral doen waar ze zin in hebben. Alleen liever niet al te dicht bij mij in de buurt.
quote:Zulke reacties zak nou net om te springen. Ooit gehoord van cynisme?
Op dinsdag 10 juni 2003 09:46 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
nou lekkere instelling is dat. NOT
zo krijg je idd wat boze mensen achter je aan.
als jij iedereen een slet vind behalve hun.hoe zou jij het vinden dat ze zeggen "je moeder is een slet" eerste wat je dan zegt "ey hou je bek over me moeder"
maar zelf zeg je wel van iedereen is een slet behalve hun.vind ik niet kunnen
quote:Nee dat zijn types die denken dat als je sex met 1`persoon hebt gehad dat je dan alles weet van sex. Zulke meisjes zijn dan wel weer snel tevreden hehe
Op dinsdag 10 juni 2003 11:54 schreef CasB het volgende:[..]
ja ik snap wat je bedoeld...een vriendin van me is nymphomaan in spé...ze is vorige week ontmaagd en sindsdien heeft ze sextekort
naja het zal wel...sommige mensen zijn gewoon ziek in hun hoofd...
en ze durft wel nee te zeggen, maar doet dat niet...Maar soms lijkt het er ook dat sommige meisjes het juist doet om stoer te zijn...net als jongens...(de players dan)
quote:Wat een geouwehoer. Vrouwen die op mannen afgaan hoeven niet per se sletten te wezen. Ik wou dat meer vrouwen het initiatief durfden nemen. Over het algemeen hebben ze een grote bek over jongens die het verkeerd doen, maar zijn ze zelf zo passief als wat. Hoog op een ivoren torentje zitten en wachten tot ze aandacht krijgen, blegh...
Op dinsdag 10 juni 2003 12:23 schreef Mirion het volgende:Echte sletten doen niks en wachten alleen maar af tot er kerels op hen afkomen. Als er dan aan het minumum requirement wbt. BMW's, lulverhalen en hoeveelheid goud om de nek voldaan is mag men 'erop'.
Niet dat ik daar wat op tegen heb, ze moeten vooral doen waar ze zin in hebben. Alleen liever niet al te dicht bij mij in de buurt.
quote:Er is maar 1 slet en dat is ZeroSletje
Op maandag 9 juni 2003 19:29 schreef diannetjhu het volgende:
.. Wanneer ben je als meisje een 'slet'...Bla
quote:Lees mijn post nog eens....
Op dinsdag 10 juni 2003 12:46 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Wat een geouwehoer. Vrouwen die op mannen afgaan hoeven niet per se sletten te wezen. Ik wou dat meer vrouwen het initiatief durfden nemen. Over het algemeen hebben ze een grote bek over jongens die het verkeerd doen, maar zijn ze zelf zo passief als wat. Hoog op een ivoren torentje zitten en wachten tot ze aandacht krijgen, blegh...
quote:Nogmaals gelezen.
Op dinsdag 10 juni 2003 14:13 schreef Mirion het volgende:[..]
Lees mijn post nog eens....
wat ik zeg is een toevoeging daaraan.
Je noemt impliciet alle vrouwen eigenlijk sletten of hoe wilde je anders onderscheid maken tussen passieve vrouwen; sletten en niet-sletten
* Tranceptor is benieuwd
quote:Dat noem ik geen slet, maar een lekker wij
Op maandag 9 juni 2003 19:31 schreef spookie het volgende:
Als je iedere keer vreemdgaat en ieder weekend weer met een andere neukt
quote:'t was;
Op dinsdag 10 juni 2003 13:21 schreef thumper het volgende:
Elke man wil toch dat zijn vriendin een slet is
in bed
en een prinses in de keuken?
's Nachts een hoer en overdag een prinses.
quote:Nope, ik noem vrouwen die alleen een passieve keuze maken uit wat er op hen afkomt sletten, vrouwen die zelf kiezen en erop af gaan en/of actief hun keuze maken zijn geen sletten, evenals (duhhh) vrouwen die alle kerels die op hun afkomen afpoeieren.
Op dinsdag 10 juni 2003 14:47 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Nogmaals gelezen.
wat ik zeg is een toevoeging daaraan.
Je noemt impliciet alle vrouwen eigenlijk sletten of hoe wilde je anders onderscheid maken tussen passieve vrouwen; sletten en niet-sletten
* Tranceptor is benieuwd
Ook vind ik een meisje een sl@ als ze bij elke jongen binnen hetzelfde vriendengroepje zn gehemelte gaat verkennen
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 20:56 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Je bent een slet als je op een avond met meer dan 1 jongen zoentWaarom? Omdat het als meisje 10x makkelijker is om met iemand te zoenen dan voor een jongen. Daarom is het voor een jongen een 'prestatie' en voor een meisje, ja, niet dus
![]()
Ook vind ik een meisje een sl@ als ze bij elke jongen binnen hetzelfde vriendengroepje zn gehemelte gaat verkennen
Oh oh maar snel mijn tongpiercing met de tekst slut eruit halen, grinnik!!!!
quote:Hoe denk jij dat verschil te kunnen maken tussen actief en passief een keuze maken.Ooit gehoord van onderbewuste? Ooit gehoord van stemmingswisselingen?
Op dinsdag 10 juni 2003 17:04 schreef Mirion het volgende:[..]
Nope, ik noem vrouwen die alleen een passieve keuze maken uit wat er op hen afkomt sletten, vrouwen die zelf kiezen en erop af gaan en/of actief hun keuze maken zijn geen sletten, evenals (duhhh) vrouwen die alle kerels die op hun afkomen afpoeieren.
Om de vraag van TS te beantwoorden trouwens; Je bent wat mij betreft als meisje een slet wanneer je dat als jongen ook geweest zou zijn, want ik heb nu eenmaal een grondige hekel aan die dubbele moraal. Om preciezer te zijn, je bent een slet (m/v) imo als je niet eerlijk bent over WAAROM je sex wilt met juist die persoon en over wat je voor die persoon voelt, omdat je denkt dat hij/zij anders geen sex met je zal willen. Maar dan is het weer meer het leugenachtige waar ik een hekel aan heb. 'Ik hou van je' zeggen om iemand zover te krijgen dat hij/zij sex met je heeft...
quote:Dat zie jij volgens mij prima: Het maakt toch ook geen ruk uit of jij wel of niet 'sletterig' danst als je dat leuk vindt? Zolang je daar maar niemand mee kwetst.
Op vrijdag 13 juni 2003 21:31 schreef PoisonGirl het volgende:
Wat vinden jullie hier dan van: Ik hou namelijk ontzettend van dansen, gewoon, vind het heerlijk om op muziek te bewegen .. en als ik dan uitga, dans ik ook gewoon met veel verschillende jongens, best dicht tegen elkaar aan, niet omdat ik iets voor die jongen voel of hij iets voor mij, maar vind het gewoon heerlijk !! Puur voor mezelf ... en nu begon ik een beetje een slechte reputatie te krijgen .... zo van " dat meisje dat altijd zo sletterig danst" ... en toen ben ik er mee gekapt ... hoewel volledig tegen mn gevoel in .. ik vind dat best jammer, want iedereen heeft dan toch een fijne avond ????? Ik snap soms niet waarom mensen je altijd zo beoordelen in wat je doet en hoe je je gedraagt en kleedt ... zolang jij je dr zelf goed in voelt en andere mensen niet (bewust) kwetst ?? Of zie ik dat nou fout ?
Dat geldt ook voor De Slet. De Slet m/v is zoals eerder gezegd, iemand die sex heeft onder valse voorwendselen: Ik hou van je *mag ik er nou op?* i.p.v. bijvoorbeeld ik heb gewoon zin om te neukeh, ik voel niks voor je maar laten wij toch een fijne avond hebben.
Bij het tweede doe je niemand kwaad, je hebt een fijne avond, swàh. En dan ben je, vind ik, ook geen slet. Tis maar sex hoor, tis maar wat gepor en geprik op plaatsen die daar best tegenkunnen...!!
Het eerste geval echter is gevoelloos en egoistisch over iemands hartje heenwalsen. En dat is veel kwalijker. Hartjes zijn daar niet op gebouwd. Dus dán ben je wel een slet. Howg.
Maar je laat je fijne dansen je toch niet uit je hoofd praten door een stelletje nono's, Poisongirl?!
[Dit bericht is gewijzigd door Baka_neko op 13-06-2003 22:06]
quote:Op wat manier moet men je dan beoordelen? Op wat voor fiets je rijdt ofzo?
Op vrijdag 13 juni 2003 21:31 schreef PoisonGirl het volgende:
Wat vinden jullie hier dan van: Ik hou namelijk ontzettend van dansen, gewoon, vind het heerlijk om op muziek te bewegen .. en als ik dan uitga, dans ik ook gewoon met veel verschillende jongens, best dicht tegen elkaar aan, niet omdat ik iets voor die jongen voel of hij iets voor mij, maar vind het gewoon heerlijk !! Puur voor mezelf ... en nu begon ik een beetje een slechte reputatie te krijgen .... zo van " dat meisje dat altijd zo sletterig danst" ... en toen ben ik er mee gekapt ... hoewel volledig tegen mn gevoel in .. ik vind dat best jammer, want iedereen heeft dan toch een fijne avond ????? Ik snap soms niet waarom mensen je altijd zo beoordelen in wat je doet en hoe je je gedraagt en kleedt ... zolang jij je dr zelf goed in voelt en andere mensen niet (bewust) kwetst ?? Of zie ik dat nou fout ?
quote:Nee, op wie je bent. En als je iemand niet kent, sta dan ook niet zo snel met je oordeel klaar. (kijkt naar sig)
Op vrijdag 13 juni 2003 22:05 schreef blubikbeneenknoop het volgende:[..]
Op wat manier moet men je dan beoordelen? Op wat voor fiets je rijdt ofzo?
quote:Nee, het is ook vrij ingewikkeld om naar iemands innerlijk te kijken tijdens het uitgaan
Op vrijdag 13 juni 2003 22:09 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Volgens mij maken die 3 dingen die je net opnoemt dat wat je bent of niet? Natuurlijk is er ook nog een innerlijk ja, maar tijdens het uitgaan, waar men het nu overheeft, geef ik daar geen hol om eik
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 08:24 schreef ecc-O het volgende:
Als je een typfout in je username hebt
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 09:05 schreef ChOas het volgende:[..]
Nee, geef mij maar een moeilijke arrogante NOG niet afgelikte boterham.. :-)
vaak hangen die twee dingen wel samen, volgens mij..quote:Op maandag 9 juni 2003 20:03 schreef Sinaasappel het volgende:
er was een keer een meisje in een discotheek die wees zon meisje aan, met leuke best wel blote kleren aan, zegt ze: moet je zien wat een slet
Ikke: ow? neukt ze met iedereen dan?
zei: nee kijk dan naar die kleren
ikke: ze ziet er gewoon beter uit dan jou, kun je niet hebben he?
Ze wist toen niet meer wat ze moest zeggen
quote:Op maandag 9 juni 2003 19:34 schreef merino het volgende:
voor mij is een meisje een slet als het niet meer om de jongen gaat maar om het zoenen/sex. Als het haar niet meer uitmaakt met wie ze gaat zolang het maar een jongen is.
Zelfde geld overigens voor jongens (players)
Sletten is een woord dat gebruikt wordt door jongentjes die er van balen dat zij de dame in kwestie niet mee gekregen hebben......quote:Op maandag 9 juni 2003 19:29 schreef diannetjhu het volgende:
Dat is ook te snel zo jah.quote:Op zondag 4 april 2004 22:18 schreef Pulsemaster het volgende:
[..]
Sletten is een woord dat gebruikt wordt door jongentjes die er van balen dat zij de dame in kwestie niet mee gekregen hebben......
Ghehehe er was eens een meisje dat zei toen ik (na 10 minuten) met haar in de wc stond en haar broek naar beneden trok. "Nee, ik ben geen hoer".quote:Op zondag 4 april 2004 23:20 schreef TheDon18 het volgende:
Meisjes zijn pas sletten op het moment dat ze hun diensten aanbieden voor geld, vindt ik![]()
Nee, dan worden het hoeren.quote:Op zondag 4 april 2004 23:20 schreef TheDon18 het volgende:
Meisjes zijn pas sletten op het moment dat ze hun diensten aanbieden voor geld, vindt ik![]()
Hoe zat was je ?quote:Op maandag 5 april 2004 01:08 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ghehehe er was eens een meisje dat zei toen ik (na 10 minuten) met haar in de wc stond en haar broek naar beneden trok. "Nee, ik ben geen hoer".
Toen ik zei, dat ik ook niet van plan was om te betalen, stond ik zo weer buiten
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 4 april 2004 22:18 schreef Pulsemaster het volgende:
[..]
Sletten is een woord dat gebruikt wordt door jongentjes die er van balen dat zij de dame in kwestie niet mee gekregen hebben......
LOLquote:Op maandag 5 april 2004 09:26 schreef Jikpunth het volgende:
Als je allerlei zooi over je vriend vertelt terwijl hij ook op hetzelfde feestje is. (Dat heb ik van vrouwen dus ook nooit gesnapt dat ze hun vriend helemaal de grond in boren, net zoiets als "Heb je mijn nieuwe tv al gechecked, zit geen teletekst op, de uit knop blijft hangen, de kabels zitten los en hij reset zichzelf na 10 minuten aangestaan te hebben.)
Dit staaft mijn theoriequote:Op zondag 4 april 2004 22:23 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat is ook te snel zo jah.
Als ik iedereen een slet moet noemen die mij niet ziet zitten ben als ik in me kist lig nog niet klaar.
quote:Op maandag 5 april 2004 19:19 schreef FuifDuif het volgende:
In mijn ogen is een meisje een slet zo gauw ze al plat gaat bij een eerste ontmoeting. Zo gauw er sprake is van een liefdesrelatie dan vind ik het wel normaal. Maar gewoon zo van huppa met die en dan met die, zonder bij wijze van spreken de naam van de jongen te kennen, komt mij erg sletterig over.
quote:Op maandag 5 april 2004 21:12 schreef Jorgos het volgende:
ik ken geen een meisje, dat geen slet is![]()
Kom haar hopelijk wel nog tegen
quote:Op maandag 5 april 2004 20:17 schreef Pulsemaster het volgende:Boeie, tis toch voor spaß.... Ik snap niet wat er een ophef gemaakt wordt over alleen maar sex....
helemaal mee eens!!!!quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:57 schreef Noorderlicht het volgende:
Wanneer ik een meisje een slet vind...
Ik zou haar zo vinden wanneer ze echt met heel veel verschillende mannen het bed deelt en dit zou ik ook van mannen vinden die met elk meisje het bed induiken ( erg goedkoop in mijn ogen).
Ik begrijp dat je gevoelens hebt e.d.maar soms vind ik dat je die in bedwang moet houden, het gaat namelijk om respect hebben om jezelf, je lichaam als een waardevol bezit zien.
Voor mij is mijn lichaam mijn tempel en ik ben er dan ook zuinig op.
Het idee alleen al dat zo veel jongens aan mij zouden zitten of wat dan ook vind ik verschrikkelijk.
Gewoon omdat ik dat niet wil aangezien ik vind dat ik mijn lichaam in ere moet houden.
Ik vind dat je zuinig moet zijn op je lichaam, ik vind het dan ook helemaal verkeerd wat sommige vrouwen/mannen doen!!!!!!!!!!!!!!!
Maar da's mijn mening he
Voor jongens geld zelfde hoor.quote:Op maandag 9 juni 2003 19:29 schreef diannetjhu het volgende:
.. Wanneer ben je als meisje een 'slet'...
Het is algemeen bekend, dat meisje dat stempel al veel eerder krijgen, dan jongens... een jongen is een 'player'.. als ie twee meisjes zoent in een weekend en een bikkel als ze ook nog mee naar bed krijgt..
Hou toch op.....quote:Op dinsdag 6 april 2004 08:43 schreef FuifDuif het volgende:
[..]Wat een weinig respect voor de coïtus. Natuurlijk is het wel iets speciaals.
Hehe dies wel goedquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:28 schreef MrMoon het volgende:
als je nickname boterbloembloempje is, zie vriendje heeft vriendin
nee dan is ze juist een hoer!!quote:Op zondag 4 april 2004 23:20 schreef TheDon18 het volgende:
Sletten zijn vies...quote:Op maandag 12 april 2004 00:47 schreef Ymke het volgende:
Wat is er mis met een slet?
Mee eens. Sletten zouden eigenlijk verplicht gesteriliseerd moeten worden. Neuken wat je wil, maar kinderen krijgen is verboden. We willen natuurlijk wel dat kinderen worden opgevoed door fatsoenlijke ouders.quote:Op maandag 12 april 2004 10:58 schreef draaijer het volgende:
[..]
Sletten zijn vies...
Nu denk je misschien dat dat tof is ofzo, maar als je straks met haar getrouwd bent en je hebt kinderen en er zijn LOADS & LOADS overheen geweest.. PUKE
Krijg je kinderen.. Alleen het idee al dat de moeder van die kinderen er zoveel heeft genomen.. PUKE![]()
Niet zo heel veel, behalve:quote:Op maandag 12 april 2004 00:47 schreef Ymke het volgende:
Wat is er mis met een slet?
laat me raden, je heet Ferry IRL?quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:41 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ze heeft trouwens een heel leuk hondje, hij luistert naar de naam Ferry.
Wat is het verschil dan?quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:11 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee joh, ik niet. Haar hondje!![]()
Pfoee geluukig dat ik geen dame benquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:30 schreef Slabberdewatski het volgende:
En als je als dame meer dan 25 bedpartners hebt gehad
* Tranceptor sluit zich voor één keer bij Frenkie aanquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:31 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Pfoee geluukig dat ik geen dame ben
Qua leeftijd kun je misschien gelijk hebben...quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:35 schreef Slabberdewatski het volgende:
nee serieus wij mannen zijn pas man als we de 25 passeren maar een vrouw hoort daar ver onder te blijven
als ik het dus goed begrijp is er dus een aantal vrouwen dat wij mannen gebruiken om de 25 te halen (de sletten) en is er een aantal dat de 25 nooit mag halen, de niet-sletten...quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:35 schreef Slabberdewatski het volgende:
nee serieus wij mannen zijn pas man als we de 25 passeren maar een vrouw hoort daar ver onder te blijven
En dat zou bijna alle dames sletten maken.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:43 schreef Frenkie het volgende:
[..]
als ik het dus goed begrijp is er dus een aantal vrouwen dat wij mannen gebruiken om de 25 te halen (de sletten) en is er een aantal dat de 25 nooit mag halen, de niet-sletten...
aha..
dat betekend rekentechnisch ook dat die eerste groep ver over de 25 moet gaan om aan de wensen van ons mannen te voldoen
Ik ben van mening dat alle vrouwen tot slet te maken zijn als je maar aandacht van een hoop jongens krijgen....quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:53 schreef nummer9 het volgende:
[..]
En dat zou bijna alle dames sletten maken.
Ik ben van mening dat de term slet meer een vorm van jaloezie is.
denk ook wel dat het meer een vorm van jaloezie is.. ik heb ook slet achter mijn naam staan, maar ik ben juist een meisje van de principe's, nog maagd etc.. maar krijg altijd wel aandacht. En daar ga ik nieteens op in.. dus ik denk dat het vaak niet aan het gedrag van meisjes ligt maar het gedrag van de "omstanders"quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:53 schreef nummer9 het volgende:
[..]
En dat zou bijna alle dames sletten maken.
Ik ben van mening dat de term slet meer een vorm van jaloezie is.
hee does nie zo moeilijk... SLET!quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:43 schreef Frenkie het volgende:
[..]
als ik het dus goed begrijp is er dus een aantal vrouwen dat wij mannen gebruiken om de 25 te halen (de sletten) en is er een aantal dat de 25 nooit mag halen, de niet-sletten...
aha..
dat betekend rekentechnisch ook dat die eerste groep ver over de 25 moet gaan om aan de wensen van ons mannen te voldoen
jah, vraag ik me ook af eigenlijk... laat iedereen lekker doen waar ze zelf zin in hebben..quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:01 schreef Frenkie het volgende:
Wat is er trouwens mis met "sletten"..??
Ik hou niet zo van de gedachte dat ik in 16 lagen verschillend zaad loop te soppen..quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:01 schreef Frenkie het volgende:
Wat is er trouwens mis met "sletten"..??
maar je vind het vast geil als je ooit 16 vrouwen geneukt zou hebben. Daar droom je vast van.quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van de gedachte dat ik in 16 lagen verschillend zaad loop te soppen..
Maar Frenkie, jij bent toch helemaal geen meisje?! Want als ik de topictitel zo eens lees... Je bent toch niet sinds je verblijf in de bergen ineens een 'kleine jodeljongen' geworden, hè?!?!quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:19 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Volgens de "normen" die hier staan ben ik een slet. Who cares..?? En ik heb het vast ook wel eens gedaan met meisjes die als slet betiteld zijn. (ik vraag nooit of ze slet zijn). Dat was best lekker
For the sake of fun, fun, fun is er helemaal niks mis mee. Als je je daar lekker bij voelt hoef je je zeker geen schuldgevoel aan te laten praten door anderen. Het is alleen wel zo dat er een goede mogelijkheid is dat net die leuke jongen waar je wat verder mee wilt dan alleen maar 'sportfucking' niet zo into 'afgelikte boterhammen' is. Wat dat betreft moet je het misschien meer zoeken bij het mannelijke deel van de afgelikte boterhammen. Nogmaals... geen enkel punt zolang je daar zelf tevreden mee bent, toch?quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:51 schreef Ymke het volgende:
Er is niks mee als meisje zijnde , om een beetje in het rond te neuken,als je daar nu zin in hebt.
Waarom zou je het niet doen? je leeft maar een keer hoor
Dat ga je hem dan toch niet vertellen????????/quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:04 schreef Bombie het volgende:
[..]
[. Het is alleen wel zo dat er een goede mogelijkheid is dat net die leuke jongen waar je wat verder mee wilt dan alleen maar 'sportfucking' niet zo into 'afgelikte boterhammen' is.
preciesquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:14 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dat ga je hem dan toch niet vertellen????????/![]()
Er was toch niks mis met 'sletten'?quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:14 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dat zou me dus echt niets kunnen boeien. I don't care what they did in their life. Zolang als ze bij mij zijn maar alleen met mij het bed delen dan vind ik het allemaal best. Ik ben zelf geen heilig boontje geweest en verwacht dat van mijn vriendin dus ook niet.quote:Op maandag 12 april 2004 10:58 schreef draaijer het volgende:
[..]
Sletten zijn vies...
Nu denk je misschien dat dat tof is ofzo, maar als je straks met haar getrouwd bent en je hebt kinderen en er zijn LOADS & LOADS overheen geweest.. PUKE
Krijg je kinderen.. Alleen het idee al dat de moeder van die kinderen er zoveel heeft genomen.. PUKE![]()
Als je je waardigheid wilt houden en respect wilt verdienen is dat geen goed idee. Zo'n meisje zie ik al snel niet meer als een waardig medeburger, maar simpelweg een slet.quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:51 schreef Ymke het volgende:
Er is niks mee als meisje zijnde , om een beetje in het rond te neuken,als je daar nu zin in hebt.
Hoe weet je dat je maar één keer leeft? Geef daar eens een bewijs voor.quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:51 schreef Ymke het volgende:
Waarom zou je het niet doen? je leeft maar een keer hoor
Ja precies. Alsof je een meisje afwijst op basis van verhalen die je hoort in de kroeg of bij de supermarkt.quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:14 schreef Ymke het volgende:
[..]
WAT EEN VROOMHEID...quote:Op woensdag 14 april 2004 00:26 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Als je je waardigheid wilt houden en respect wilt verdienen is dat geen goed idee. Zo'n meisje zie ik al snel niet meer als een waardig medeburger, maar simpelweg een slet.
[..]
Hoe weet je dat je maar één keer leeft? Geef daar eens een bewijs voor.
Ja was een beetje flauw...quote:Op woensdag 14 april 2004 00:36 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het blijft een man met humor. Zucht.![]()
Nou, oke, niet echt minder. Het blijft ook een mens. Maar ik hoef niet echt contact met zo iemand. En dan bedoel ik niet iemand die vaker met iemand naar bed gaat. Maar is een verschil tussen zo iemand en iemand die er een sport van maakt. Daar hoef ik echt niet mee om te gaan. En hoezo opdringen van moraal? Ik zeg gewoon hoe ik erover denk. Alsof zo iemand zich iets laat opdringen.quote:Op woensdag 14 april 2004 00:40 schreef heiden6 het volgende:
Maar meen je dat serieus, dat je een meid die zich 'sletterig' gedraagt als mindere burger beschouwt? Dat vind ik wat ver gaan. Persoonljike smaak moet ieder voor zich weten, maar dit komt nogal over als het opdringen van een moraal. Of bedoelde je het niet zo?
Dus als een meisje waar al 40 man overheen is geweest tegen jou zegt dat je pas de 2e bent dan is het wel oke?quote:Op woensdag 14 april 2004 00:43 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nou, oke, niet echt minder. Het blijft ook een mens. Maar ik hoef niet echt contact met zo iemand. En dan bedoel ik niet iemand die vaker met iemand naar bed gaat. Maar is een verschil tussen zo iemand en iemand die er een sport van maakt. Daar hoef ik echt niet mee om te gaan. En hoezo opdringen van moraal? Ik zeg gewoon hoe ik erover denk. Alsof zo iemand zich iets laat opdringen.
Nee, maar hoe zou ik dan moeten weten dat er al 40 overheen gegaan zijn?quote:Op woensdag 14 april 2004 00:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dus als een meisje waar al 40 man overheen is geweest tegen jou zegt dat je pas de 2e bent dan is het wel oke?
hoezo zou je dat willen wetenquote:Op woensdag 14 april 2004 00:47 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, maar hoe zou ik dan moeten weten dat er al 40 overheen gegaan zijn?
Precies mijn punt. Dat kan je niet weten, dus gaat men meestal maar af op verhalen die men heeft gehoord in de kroeg. Nou dat doe ik dus niet. Ik vraag er niet naar, roddels nemen ik met een korrel zout en verder interesseert het me niet.quote:Op woensdag 14 april 2004 00:47 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, maar hoe zou ik dan moeten weten dat er al 40 overheen gegaan zijn?
Opdringen is niet het juiste woord, ik bedoelde meer dat je nogal gauw een oordeel hebt over de persoonlijke zaken van anderen (lijkt het). Mij maakt het geen barst uit wat iemand wel en niet doet, dat zijn mijn zaken niet. Ik vind het ook geen reden om iemand af te keuren als hij of zij zich anders gedraagt dan ik. En jij blijkbaar wel, maak ik op uit jouw post.quote:Op woensdag 14 april 2004 00:43 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nou, oke, niet echt minder. Het blijft ook een mens. Maar ik hoef niet echt contact met zo iemand. En dan bedoel ik niet iemand die vaker met iemand naar bed gaat. Maar is een verschil tussen zo iemand en iemand die er een sport van maakt. Daar hoef ik echt niet mee om te gaan. En hoezo opdringen van moraal? Ik zeg gewoon hoe ik erover denk. Alsof zo iemand zich iets laat opdringen.
Maar dat doen heel veel meiden wel. Niet allemaal mooi, dat wel.quote:Op woensdag 14 april 2004 01:46 schreef linsjuh het volgende:
met haar tong bevochtigd ze haar lippen als je even naar haar kijkt
een meisje dat constant met haar benen wijd zit,
overduidelijk geen ondergoed aan
mooi geschoren
zowiezo mooi om te zien
sletje? te uitdagend?
De waarheid kan hard en confronterend zijnquote:Op maandag 9 juni 2003 20:03 schreef Sinaasappel het volgende:
Wat een onzin dit, trouwens.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:06 schreef Tranceptor het volgende:
Je weet nooit wat en met wie een vrouw neukt als je haar niet met je eigen ogen ziet. Als ze niet voor een relatie rondneukt, doet ze dat tijdens een relatie wel. Hetzelfde geld voor mannen overigens. En dan kan je haar wel een slet vinden en naar alle waarschijnlijkheid is ze dat ook, maar wat niet weet wat niet deert. Als je serieus van alle vrouwen zou weten met wie en hoeveel ze neukten en wiens zaad je aan het soppen was bij je vaste vriendin dan werd je spontaan monnik.
Wat is daar nu weer mis mee? (Behalve dat je zelf waarschijnlijk te bang voor bent om te doen......)quote:Op woensdag 14 april 2004 01:46 schreef linsjuh het volgende:
met haar tong bevochtigd ze haar lippen als je even naar haar kijkt
een meisje dat constant met haar benen wijd zit,
overduidelijk geen ondergoed aan
mooi geschoren
zowiezo mooi om te zien
sletje? te uitdagend?
Hoezo onzin? Je beweert zelf hetzelfde. Een slet pakt wat ze pakken kan en iedere vrouw heeft in haar leven weleens behoefte de slet uit te hangen om welke reden dan ook. Dus roeren in iemands anders kwak doe je naar alle waarschijnlijkheid toch, of je nu een 'relatie' hebt of niet. Dus zeggen dat iemand een slet is, je zegt er nix mee...quote:Op woensdag 14 april 2004 19:24 schreef Ventje83 het volgende:
[..]
Wat een onzin dit, trouwens.
Kortom, een slet pakt wat ze pakken kan (en dat is in de meeste gevallen veel), geniet daarvan en dat is haar goed recht in de meeste gevallen, maar er rust nog steeds een soort taboe op seks, in ieder geval nog op seks voor de fun ipv uit liefde, dus vandaar dat slet niet complimenteus bedoeld is
Het is wel onzin, want jij zegt het als iets negatiefs, en plats, en doms, en ranzig. Ik ga het niet eens herhalen. En het is zeker niet waar dat iedere vrouw wel eens de behoefte heeft, de behoefte is er misschien wel, maar heel veel vrouwen weten zich te beheersen juist vanwege het taboe en juist vanwege dat het zo makkelijk voor ze is. Dus die ranzige bedoening door jou beschreven geld absoluut niet voor iedere vrouw, wat wel uit jouw antwoord duidelijk werd.quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hoezo onzin? Je beweert zelf hetzelfde. Een slet pakt wat ze pakken kan en iedere vrouw heeft in haar leven weleens behoefte de slet uit te hangen om welke reden dan ook. Dus roeren in iemands anders kwak doe je naar alle waarschijnlijkheid toch, of je nu een 'relatie' hebt of niet. Dus zeggen dat iemand een slet is, je zegt er nix mee...
Je zal anders maar weeinig maagdelijke vrouwen tegenkomen boven de 20 jaar, dus hoe je het ook wend of keert, in de meeste gevallen is er altijd wel iemand voor je geweest....quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:37 schreef Ventje83 het volgende:
[..]
Het is wel onzin, want jij zegt het als iets negatiefs, en plats, en doms, en ranzig. Ik ga het niet eens herhalen. En het is zeker niet waar dat iedere vrouw wel eens de behoefte heeft, de behoefte is er misschien wel, maar heel veel vrouwen weten zich te beheersen juist vanwege het taboe en juist vanwege dat het zo makkelijk voor ze is. Dus die ranzige bedoening door jou beschreven geld absoluut niet voor iedere vrouw, wat wel uit jouw antwoord duidelijk werd.
Tja, dan moet je maar een vaste relatie aangaan ipv wel de lusten niet de lasten....quote:Op woensdag 21 april 2004 12:35 schreef Fini04 het volgende:
Laatst ook weer iets "leuks" meegemaakt vriendin van me zit me vrolijk te vertellen dat 1 van der vriendjes ff was langsgeweest om ff der uithoudingsvermogen te testen...
Terwijl ik toch ook het 1 en ander al het lopen aanklooien met haar.
En om dan te horen dat je niet de enige bent... da's pas fijn om te weten maarja ach sommige gaan gewoon lekker hun gangetje terwijl die gozer misschien ook weer zo bezig is.
En nee zelf ben ik niet zo.
En dat geef ik dan toch de benaming SLET!
Nou, eh, nieuwsgierigheidquote:Op woensdag 14 april 2004 00:48 schreef Tiemie het volgende:
[..]
hoezo zou je dat willen weten.
Misschien wordt je morgen wel wakker in de echte wereld.quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:37 schreef Ventje83 het volgende:
[..]
Het is wel onzin, want jij zegt het als iets negatiefs, en plats, en doms, en ranzig. Ik ga het niet eens herhalen. En het is zeker niet waar dat iedere vrouw wel eens de behoefte heeft, de behoefte is er misschien wel, maar heel veel vrouwen weten zich te beheersen juist vanwege het taboe en juist vanwege dat het zo makkelijk voor ze is. Dus die ranzige bedoening door jou beschreven geld absoluut niet voor iedere vrouw, wat wel uit jouw antwoord duidelijk werd.
'slet' is een achterhaald concept, niks mis met sletjes namelijkquote:Op maandag 9 juni 2003 19:29 schreef diannetjhu het volgende:
.. Wanneer ben je als meisje een 'slet'...
Ik ben zelf een vrouw die post onder de naam van haar vriend, ik weet niet hoe het met jouw geslacht zit maar ik weet dus echt wel hoe het er 'in de echte wereld' aan toe gaat en dat is dus mooi niet dat IEDERE vrouw een slet is! (dus met jan en alleman doet vanwege haar "behoefte")quote:Op woensdag 21 april 2004 13:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Misschien wordt je morgen wel wakker in de echte wereld.
Duh, tuurlijk is er misschien wel EEN iemand voor je geweest, of twee, of drie.. dan is 't dus geen slet. Jij deed net, met je (ik ga het toch maar herhalen) "in andermans kwakkie roeren" alsof iedere vrouw het dus zonder pauzes met verschillende mannen doet, en ik wou je er even op wijzen dat dat dus echt bullshit is.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:24 schreef erodome het volgende:
[..]
Je zal anders maar weeinig maagdelijke vrouwen tegenkomen boven de 20 jaar, dus hoe je het ook wend of keert, in de meeste gevallen is er altijd wel iemand voor je geweest....
Ik heb ook nergens gezegd dat alle vrouwen altijd sletten zijn, alleen dat iedere vrouw in haar leven wel eens de slet uithangt. Er is dus een kans dat je in andermans kwakkie zit te roeren, ik sta eigenlijk meer aan 'jullie' (walgelijk stellen die als 1 praten) kant dan je denkt. Ik vind dat je daar nie zo moeilijk over moet doen, je weet toch niet wat er buiten je gezichtsveld gebeurd en geloof me dat wil je ook niet weten.quote:Op woensdag 21 april 2004 17:32 schreef Ventje83 het volgende:
[..]
Ik ben zelf een vrouw die post onder de naam van haar vriend, ik weet niet hoe het met jouw geslacht zit maar ik weet dus echt wel hoe het er 'in de echte wereld' aan toe gaat en dat is dus mooi niet dat IEDERE vrouw een slet is! (dus met jan en alleman doet vanwege haar "behoefte")
Dank je!
Nee maar dat bedoel ik, dat "geloof me, dat wil je ook niet weten"-idee van jou. Ik weet dat allang! tenminste, ik ben het er niet mee eens want het is niet zo, maar als het zo was, dan wist ik dat natuurlijk net zo goed als jij. Alsof jij zo goed weet dat iedere vrouw van alles paktquote:Op woensdag 21 april 2004 18:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat alle vrouwen altijd sletten zijn, alleen dat iedere vrouw in haar leven wel eens de slet uithangt. Er is dus een kans dat je in andermans kwakkie zit te roeren, ik sta eigenlijk meer aan 'jullie' (walgelijk stellen die als 1 praten) kant dan je denkt. Ik vind dat je daar nie zo moeilijk over moet doen, je weet toch niet wat er buiten je gezichtsveld gebeurd en geloof me dat wil je ook niet weten.
Mannen overigens ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |