quote:Op maandag 5 april 2004 19:36 schreef Swolly het volgende:
Dus jij wilt graag een vriend waarvan je weet dat ie vreemd gaat
precies.. lekker persoontje ben jequote:Op maandag 5 april 2004 19:36 schreef Luuksor het volgende:
En je voelt je niet in het minste opzicht schuldig tegenover die vriendin?!
Ze wilde hem juist OMDAT hij een ander neukt.quote:Op maandag 5 april 2004 19:37 schreef P0RN het volgende:
zeg tegen hem dat je niet wilt dat ie andere vrouwen neukt.
als ie dat wilt blijven doen dan moet je maar afstand nemen.. je gaat er kapot van gaan
d'r staat nog wel een plusje... dus is nog onlinequote:Op maandag 5 april 2004 19:42 schreef TimmyAsd het volgende:
de TS is spoorloos verdwenen..
zal het dus maar niet al te serieus nemen..
Dan waarom doe je het??quote:Op maandag 5 april 2004 19:43 schreef boterbloembloempje het volgende:
Nee, ik wil geen vriendje die vreemd gaat! Maar nu ben ik verliefd aan het worden en dat maakt het er allemaal niet makkelijker op!![]()
Ik voel me niet echt schuldig naar zijn vriendin want ik ken het meisje niet en hij is degene die vreemd gaat!![]()
maar je wist wel dat ze bestond, dat hij een vriendin heeft en dat maakt je evenzo schuldig..quote:Op maandag 5 april 2004 19:43 schreef boterbloembloempje het volgende:
Nee, ik wil geen vriendje die vreemd gaat! Maar nu ben ik verliefd aan het worden en dat maakt het er allemaal niet makkelijker op!![]()
Ik voel me niet echt schuldig naar zijn vriendin want ik ken het meisje niet en hij is degene die vreemd gaat!![]()
Je kent haar niet maar ik denk dat je je wel kan voorstellen dat zij zich er nog al kut onder voelt he?quote:Op maandag 5 april 2004 19:43 schreef boterbloembloempje het volgende:
and she's backquote:Op maandag 5 april 2004 19:43 schreef Jipje het volgende:
[..]
d'r staat nog wel een plusje... dus is nog online
Zo is het wel een beetje begonnen ja, als neukertjequote:Op maandag 5 april 2004 19:42 schreef Angeles het volgende:
Ik zou maar afstand van hem nemen. Nu ben je waarschijnlijk alleen maar een makkelijk neukertje voor hem. Als hij je echt leuk zou vinden, zou hij waarschijnlijk wel anders met je omgaan.
Hebben jullie het er überhaupt wel eens over gehad?
quote:Op maandag 5 april 2004 19:46 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
and she's back
een mens kan veranderen!quote:Op maandag 5 april 2004 19:36 schreef Swolly het volgende:
Dus jij wilt graag een vriend waarvan je weet dat ie vreemd gaat
met de nadruk op KAN...quote:Op maandag 5 april 2004 19:47 schreef tiez het volgende:
[..]
een mens kan veranderen!
mijn vriendin ging ook altijd vreemd en het gaat nu al 5 maanden goed!
denk jijquote:Op maandag 5 april 2004 19:47 schreef tiez het volgende:
[..]
een mens kan veranderen!
mijn vriendin ging ook altijd vreemd en het gaat nu al 5 maanden goed!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |