SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 93% gewijzigd door Ajacied422 op 06-02-2017 10:27:19 ]
Ik niet. Ik wil de OP in ere herstellen. Daarbij zijn er mensen aan het werk. Dus vrouwelijk schoon is pas gewaardeerd na 18.00.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:03 schreef vincenzo78 het volgende:
Podverdomme Onlo! Ben je erop aan het loeren of zo. Wil podverdriedruppels net een nieuw topic openen...
Ik zou de OP vullen met meer natuurlijker schoon.
Doe maar want die hoer van net bevat meer plastic dan een barbie popquote:Op maandag 6 februari 2017 10:03 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik zou de OP vullen met meer natuurlijker schoon.
Niet geheel onlogisch. ha-haquote:Op maandag 6 februari 2017 10:05 schreef kapiteintje het volgende:
Goedemorgen.
PVV tweede partij onder Surinaamse Nederlanders.
http://www.ad.nl/binnenla(...)derlanders~ac241389/
Die naar de wiki is achterhaaldquote:Op maandag 6 februari 2017 10:05 schreef GGMM het volgende:
Waarom moeten de mods de OP terugzetten, terwijl je dit makkelijk zelf kan?
Lui varken.
Ik houd het altijd netjes. Mijn kinderen kijken mee. Ik post alleen foto's vergelijkbaar met die van hun moeder die ik op de muur hier heb hangen..quote:Op maandag 6 februari 2017 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik niet. Ik wil de OP in ere herstellen. Daarbij zijn er mensen aan het werk. Dus vrouwelijk schoon is pas gewaardeerd na 18.00.
Pics van je vrouw.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:07 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik houd het altijd netjes. Mijn kinderen kijken mee. Ik post alleen foto's vergelijkbaar met die van hun moeder die ik op de muur hier heb hangen..
Doublepain onderhoudt die pagina toch?quote:Op maandag 6 februari 2017 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die naar de wiki is achterhaald
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/VBL_SC
Als ggmm weet dat hij met een bepaalde actie het merendeel irriteert grijpt hij dit met beide handen aan.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:05 schreef vincenzo78 het volgende:
Is GGMM een verbond aangegaan met Elan en co om de OP nu elke keer te verwijderen?
Zo rolt René.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ggmm weet dat hij met een bepaalde actie het merendeel irriteert grijpt hij dit met beide handen aan.
Dat is apart omdat hij die personen negeert.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:05 schreef vincenzo78 het volgende:
Is GGMM een verbond aangegaan met Elan en co om de OP nu elke keer te verwijderen?
Ben jij een Hindoestaan?quote:Op maandag 6 februari 2017 10:12 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
De simpele verklaring is tweeledig.
Aan de ene kant zijn de Hindoestanen grotendeels hindoes mbt religie en ervaren de islam als een bedreiging. Aan de andere kant ervaren veel Surinamers die procentueel gezien vaker in dezelfde buurten/wijken/plaatsen wonen als Marokkanen/Turken de overlast die zij veroorzaken als frustrerend waar niets tegen gedaan lijkt te worden.
Belachelijk.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:11 schreef napoleonfour het volgende:
De grootste moordenaar van Nederland heeft het weer voor elkaar, Volkert blijft vrij
Nou eens kijken hoe de VVD gaat reageren, was toch een van hun punten dat Volkert weer vervolgd zou wordenquote:
Ik kijk er reikhalzend naar uitquote:Op maandag 6 februari 2017 10:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik heb er eentje dat ze op de wc zit met der slipje halverwege maar die post ik pas na 18:00.
Nee, ik verving de OP altijd al. Persoonlijk vind ik OPs in een SC namelijk gay.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:05 schreef vincenzo78 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |