Nee, als een nep Marokkaan.quote:Op zondag 5 februari 2017 15:52 schreef truedestiny het volgende:
Praat die Berghuis nou als een nep Marrokaan?
Hij is de broer van Ramselaar..quote:Op zondag 5 februari 2017 15:52 schreef truedestiny het volgende:
toch te conservatief op een gelijkspelletje ingezet daar.quote:
Marrokaanquote:Op zondag 5 februari 2017 15:52 schreef truedestiny het volgende:
Mja heb je wel een punt, al gebeurde er toen nog wel watquote:Op zondag 5 februari 2017 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De eerste helft was net zo matig
Gezelligquote:Op zondag 5 februari 2017 15:53 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie dat Feyenoord nog niet voorstaat, dus ik kijk even mee
Wat ontzettend gezellig.quote:Op zondag 5 februari 2017 15:53 schreef Doublepain het volgende:
Veel gevlag ja.quote:Op zondag 5 februari 2017 15:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja heb je wel een punt, al gebeurde er toen nog wel wat
Psv is weer de lachende derde dit weekend.quote:Op zondag 5 februari 2017 15:53 schreef Doublepain het volgende:
Natuurlijk kan het, niets wat je tegenhoudt.quote:Op zondag 5 februari 2017 15:54 schreef Bugno het volgende:
Benieuwd of we zo OP NAAR HET FEYENOORD-TOPIC kunnen
Waarom is ajax dat niet?quote:Op zondag 5 februari 2017 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Psv is weer de lachende derde dit weekend.
Misschien helpt datquote:Op zondag 5 februari 2017 15:53 schreef Doublepain het volgende:
Omdat hun doek is gejatquote:Op zondag 5 februari 2017 15:55 schreef hafcfan het volgende:
Waarom zit er tegenwoordig bij Groningen niemand meer? Lijkt wel een spookstadion
Nou, dan kan de beheerder van deze website toch nog wat jaartjes genieten.quote:Op zondag 5 februari 2017 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Feyenoord dit jaar kampioen wordt heeft deze website geen bestaansrecht meer.
Gelukkig wordt Feyenoord geen kampioen.quote:Op zondag 5 februari 2017 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Feyenoord dit jaar kampioen wordt heeft deze website geen bestaansrecht meer.
Het einde van de Groningen Fanaticsquote:Op zondag 5 februari 2017 15:55 schreef hafcfan het volgende:
Waarom zit er tegenwoordig bij Groningen niemand meer? Lijkt wel een spookstadion
We weten allemaal dat die volgend jaar nog bestaatquote:Op zondag 5 februari 2017 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |