Ga ik straks wel effe posten als ze klaar zijnquote:Op zondag 5 februari 2017 14:27 schreef Geerd het volgende:
Pics van de gehaktballen !! Half om half eitje er door ? rode ui ?
![]()
![]()
![]()
Eerst in de pan he voor een lekkere korst
GAT-VER-DAMME. Kan het nog saaier ?quote:Op zondag 5 februari 2017 14:23 schreef Fushia2 het volgende:
gehaktballen (...) en gekookte aardappelen.
Gebakken aardappelen.En ja, ik eet soms ook wel eens echte boerenkost.quote:Op zondag 5 februari 2017 14:33 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
GAT-VER-DAMME. Kan het nog saaier ?
Dat zei je moeder vannacht nietquote:Op zondag 5 februari 2017 14:33 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
GAT-VER-DAMME. Kan het nog saaier ?
Ze hadden geen dieplader meer vrij. Morgen komen ze die toko pas brengen.quote:
Heb je ooit een moslim slavink zien eten?quote:Op zondag 5 februari 2017 15:45 schreef Barrah het volgende:
Volgende keer karbonade of slavink kopen. Scheelt een hoop werk.
Als de profeet ooit kennis had gemaakt met de Hollandse keuken dan zouden jullie dat elke avond etenquote:Op zondag 5 februari 2017 15:56 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb je ooit een moslim slavink zien eten?
wtf is dit vriend ;squote:Op zondag 5 februari 2017 16:16 schreef Fushia2 het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukt, was de eerste keer![]()
![]()
kdrick = fushiaquote:
Uitwerpselen van een onbekend soort..quote:Op zondag 5 februari 2017 16:16 schreef Fushia2 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Waarom pas de foto maken nadat je het weer hebt uitgekotst?quote:Op zondag 5 februari 2017 16:16 schreef Fushia2 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Wtf is dit dan?quote:Op zondag 5 februari 2017 16:16 schreef Fushia2 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
ik zou het niet eten, het ziet er niet goed uitquote:Op zondag 5 februari 2017 16:16 schreef Fushia2 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
De eerste heb ik opengesneden, er zit ui en kaas binneninquote:Op zondag 5 februari 2017 16:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik zou het niet eten, het ziet er niet goed uit
ja ik hou ook van mezelf maar ik heb geen tweede account op fok om dit te uitenquote:
Jij verzint topics met ruzies in het ov terwijl iedereen weet dat het nep isquote:Op zondag 5 februari 2017 16:52 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Huilie doen dat je dom overkomt op forum maar wel met kanker posten en dergelijke. Ik doe het ook, daar niet van maar dan moet je niet gaan janken als mensen je dom vinden
Maakt mij het wat uit of je het gelooft of nietquote:Op zondag 5 februari 2017 16:59 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Jij verzint topics met ruzies in het ov terwijl iedereen weet dat het nep is
Ja niemand gelooft het ook weetjequote:Op zondag 5 februari 2017 17:00 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Maakt mij het wat uit of je het gelooft of niet
Interesseert mij dat nou johquote:Op zondag 5 februari 2017 17:00 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja niemand gelooft het ook weetje
Ach, wat jij denkt zal mij een zorg zijn.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik hou ook van mezelf maar ik heb geen tweede account op fok om dit te uiten
Je hebt je online zeker verborgen zodat je niet kan zien dat je switcht tussen fushia en kdrickquote:Op zondag 5 februari 2017 17:00 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja niemand gelooft het ook weetje
Ga jij nog maar relatie advies geven en vertellen hoe je vrouwen moet versieren ALS MAAGDquote:Op zondag 5 februari 2017 17:02 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Je hebt je online zeker verborgen zodat je niet kan zien dat je switcht tussen fushia en kdrick
Ach, wat jij denkt zal mij een zorg zijn.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:02 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ach, wat jij denkt zal mij een zorg zijn.
Je hebt duidelijk toch een zure sloot.
Mis je iets?
quote:Op zondag 5 februari 2017 17:02 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk toch een zure sloot.
Mis je iets?
Hey, jij kan niet eens een gehaktbal makenquote:Op zondag 5 februari 2017 17:03 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ga jij nog maar relatie advies geven en vertellen hoe je vrouwen moet versieren ALS MAAGD
Was mijn eerste keer ja, ik besloot vandaag om te eten als een tattaquote:Op zondag 5 februari 2017 17:04 schreef Barrah het volgende:
[..]
Hey, jij kan niet eens een gehaktbal maken
Komt goed hoor. Sofiequote:Op zondag 5 februari 2017 17:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Heeft je geit dit uit gekotst of gescheten?quote:Op zondag 5 februari 2017 16:16 schreef Fushia2 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Denken stoer te doen terwijl je op fok pretendeert een 17-jarige te neukenquote:Op zondag 5 februari 2017 17:03 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ga jij nog maar relatie advies geven en vertellen hoe je vrouwen moet versieren ALS MAAGD
Te eten als een tatta. Wat een figuur johquote:Op zondag 5 februari 2017 17:10 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Was mijn eerste keer ja, ik besloot vandaag om te eten als een tatta
Maar iedereen commentaar geven terwijl de meeste mensen nog geen ei kunnen bakken
Moest serieus lachenquote:Op zondag 5 februari 2017 17:24 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Heeft je geit dit uit gekotst of gescheten?
Stiekem is ze 15 en ben ik 38.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:27 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Denken stoer te doen terwijl je op fok pretendeert een 17-jarige te neuken
Zo denken al die donkere meisjes over jou hoor. Je bent en blijft een simpele tatta.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:27 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Te eten als een tatta. Wat een figuur joh
Jij denkt zo over mij. Nou niet doen alsof jij zoveel weet over donkere meisjes. Er zijn er genoeg die een blanke guy hebben. Dus ergens klopt jouw redenering niet. Maar dat geeft niet, moslims hebben wel vaker een beperkte visiequote:Op zondag 5 februari 2017 17:30 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zo denken al die donkere meisjes over jou hoor. Je bent en blijft een simpele tatta.
Binnen een paar jaar kan je wel met Kelly gaan die een halfbloedkindje zal hebben. Zo word jij de stiefvader.
En als je goed zoekt, kleeft er ergens wel nog afrikaans DNA. Dichter zal je toch niet komen vrees ik.
Zo leuk hoe je dingen probeert in te vullen aan de hand van de paar posts van mij die je hebt gezien. Doe maar niet meer, want je zit er helemaal naast. Groetjesquote:Op zondag 5 februari 2017 17:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Komt goed hoor. Sofie![]()
![]()
Je bent sws het type om he okselhaar te lateb groeien jij
Hahahh mad. Dit wordt vanavond ik slaap fappen.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:34 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Jij denkt zo over mij. Nou niet doen alsof jij zoveel weet over donkere meisjes. Er zijn er genoeg die een blanke guy hebben. Dus ergens klopt jouw redenering niet. Maar dat geeft niet, moslims hebben wel vaker een beperkte visie
Oke danquote:Op zondag 5 februari 2017 17:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hahahh mad. Dit wordt vanavond ik slaap fappen.
Je kan ook ff op je rechterhand liggen zodat die slaapt en dan lijkt het net alsof een ander het doetquote:
Komt deze mongool ook nog ff posten. Moet niet gekker worden joh. Kloontjes, je wordt ermee doodgegooidquote:Op zondag 5 februari 2017 17:39 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Je kan ook ff op je rechterhand liggen zodat die slaapt en dan lijkt het net alsof een ander het doet
quote:Op zondag 5 februari 2017 17:41 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Komt deze mongool ook nog ff posten. Moet niet gekker worden joh. Kloontjes, je wordt ermee doodgegooid
Heb je twee tabs open zodat je met ctrl tab even snel kan switchen tussen je accountsquote:Op zondag 5 februari 2017 17:41 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Helemaal mad op Kdrick omdat ze niks moet hebben van puisterige blanke boys.
Ik stuur je wel een foot wanneer we getrouwd zijn. Ofnee, dan ga je op Kdrick fappen. Doe maar niet.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:41 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Komt deze mongool ook nog ff posten. Moet niet gekker worden joh. Kloontjes, je wordt ermee doodgegooid
Weet je nog toen we examens hadden en we daarover dmden altijdquote:Op zondag 5 februari 2017 17:42 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Heb je twee tabs open zodat je met ctrl tab even snel kan switchen tussen je accounts
quote:Op zondag 5 februari 2017 17:43 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een foot wanneer we getrouwd zijn. Ofnee, dan ga je op Kdrick fappen. Doe maar niet.
Ik wil voor altijd uitloggen wtf doe ik hierquote:Op zondag 5 februari 2017 17:43 schreef Geerd het volgende:
Het begon met gehaktballen en nog geen 50 reacties verder een grote tering bende!
Heerlijk daarom blijf je op fok
Totzo !quote:Op zondag 5 februari 2017 17:44 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik wil voor altijd uitloggen wtf doe ik hier
Doei
Ja hoor als ze gewoon gaar zijn van binnenquote:Op zondag 5 februari 2017 17:44 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar Geerd, eerlijk, jou zij toch proeven van die gehaktballen? Toch?
Waarschijnlijk is er tegenwoordig lekkerder beeldmateriaal beschikbaar al dan niet een eigen vriendinquote:Op zondag 5 februari 2017 17:43 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een foot wanneer we getrouwd zijn. Ofnee, dan ga je op Kdrick fappen. Doe maar niet.
Ja maar dat zou ik ook wel doenquote:Op zondag 5 februari 2017 17:44 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar Geerd, eerlijk, jou zij toch proeven van die gehaktballen? Toch?
Dit waren zequote:Op zondag 5 februari 2017 17:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja hoor als ze gewoon gaar zijn van binnen
Kun je mij ook helpen =quote:Op zondag 5 februari 2017 17:48 schreef kdricklamar het volgende:
Fatoeman ik wil je serieus helpen aan een vriendin wnnr word je 18
Ik ben echt bloedaerieus
Heb wel vaker mensen geholpen aan relaties
Al sinds de basisschool ik ben soort van liefdesdokter
Je pijpt zielige jongetjes voor geld? Syndroom wil zich meteen in schrijven.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:48 schreef kdricklamar het volgende:
Fatoeman ik wil je serieus helpen aan een vriendin wnnr word je 18
Ik ben echt bloedaerieus
Heb wel vaker mensen geholpen aan relaties
Al sinds de basisschool ik ben soort van liefdesdokter
Haal die spekjes weg en zou ook proevenquote:Op zondag 5 februari 2017 17:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nice !!
Ik heb rundertartaartjes spekkie sjampjons ui en platte patat
Ik help ze aan sletje die onzeker is en lieve jongen nodig heeftquote:Op zondag 5 februari 2017 17:49 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Je pijpt zielige jongetjes voor geld? Syndroom wil zich meteen in schrijven.
Turk of bontkraagje ?quote:Op zondag 5 februari 2017 17:49 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Haal die spekjes weg en zou ook proeven
SOOOquote:Op zondag 5 februari 2017 17:51 schreef kdricklamar het volgende:
Fatoe we kunnen wel in de stad op jacht gaan naar sletjes (no homo)
Ik bedoel voor hemquote:
Ik las beftquote:Op zondag 5 februari 2017 17:53 schreef kdricklamar het volgende:
Iemand als fatoe beeft nog wel hoop
Hij is normaal geen rare gebreken
En ik ken echt kk debielen met relaties dus moet goedkomen
Jij werkt als conducteur, je komt sowieso enkel on contact met stereotype moslims zonder kaartjequote:
Hahaha valt best wel mee, die kakkers zijn nog erger eigenlijk,quote:Op zondag 5 februari 2017 18:06 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Jij werkt als conducteur, je komt sowieso enkel on contact met stereotype moslims zonder kaartje
Vertel eens watquote:Op zondag 5 februari 2017 18:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hahaha valt best wel mee, die kakkers zijn nog erger eigenlijk,
Wat is de beste manier om de conducteur te ontlopen?quote:Op zondag 5 februari 2017 18:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hahaha valt best wel mee, die kakkers zijn nog erger eigenlijk,
Op je zolderkamer blijven fappenquote:Op zondag 5 februari 2017 18:11 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Wat is de beste manier om de conducteur te ontlopen?
Ik zit ook te leren, debielquote:Op zondag 5 februari 2017 18:07 schreef Fushia2 het volgende:
Fatoeman is gone btw. Je zou maar 1 minuut te laat eten. 17u45 is heilig!
Denken dat ik een lieve jongen ben. Vergeet het maar. Ben egoïstisch as fuckquote:Op zondag 5 februari 2017 17:50 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik help ze aan sletje die onzeker is en lieve jongen nodig heeft
het zure broertje van syndroom gespotquote:Op zondag 5 februari 2017 18:13 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Denken dat ik een lieve jongen ben. Vergeet het maar. Ben egoïstisch as fuck
Waarom zou ik zuur zijnquote:Op zondag 5 februari 2017 18:16 schreef sexygirl14 het volgende:
[..]
het zure broertje van syndroom gespot
quote:Op zondag 5 februari 2017 18:13 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Je bedoelt naar de bovenste verdieping gaan en snel naar een coupé gaan? Bedankt voor de tip.
Je bent een lief jongetje hoorquote:Op zondag 5 februari 2017 18:13 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nee ik weet nog toen we dmden je bent een hele aardige jongen je hoeft je daar echt niet voor te schamenquote:Op zondag 5 februari 2017 18:13 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 februari 2017 20:03 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nee ik weet nog toen we dmden je bent een hele aardige jongen je hoeft je daar echt niet voor te schamen
Niemand wilt een jerk
Laat ik het zo zeggen. Ik kan aardig zijn. Maar als ik je niet mag ben ik lang nuet altijd aardigquote:Op zondag 5 februari 2017 20:03 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nee ik weet nog toen we dmden je bent een hele aardige jongen je hoeft je daar echt niet voor te schamen
Niemand wilt een jerk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |