Als de profeet ooit kennis had gemaakt met de Hollandse keuken dan zouden jullie dat elke avond etenquote:Op zondag 5 februari 2017 15:56 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb je ooit een moslim slavink zien eten?
wtf is dit vriend ;squote:Op zondag 5 februari 2017 16:16 schreef Fushia2 het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukt, was de eerste keer![]()
![]()
kdrick = fushiaquote:
Uitwerpselen van een onbekend soort..quote:Op zondag 5 februari 2017 16:16 schreef Fushia2 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Waarom pas de foto maken nadat je het weer hebt uitgekotst?quote:Op zondag 5 februari 2017 16:16 schreef Fushia2 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Wtf is dit dan?quote:Op zondag 5 februari 2017 16:16 schreef Fushia2 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
ik zou het niet eten, het ziet er niet goed uitquote:Op zondag 5 februari 2017 16:16 schreef Fushia2 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
De eerste heb ik opengesneden, er zit ui en kaas binneninquote:Op zondag 5 februari 2017 16:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik zou het niet eten, het ziet er niet goed uit
ja ik hou ook van mezelf maar ik heb geen tweede account op fok om dit te uitenquote:
Jij verzint topics met ruzies in het ov terwijl iedereen weet dat het nep isquote:Op zondag 5 februari 2017 16:52 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Huilie doen dat je dom overkomt op forum maar wel met kanker posten en dergelijke. Ik doe het ook, daar niet van maar dan moet je niet gaan janken als mensen je dom vinden
Maakt mij het wat uit of je het gelooft of nietquote:Op zondag 5 februari 2017 16:59 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Jij verzint topics met ruzies in het ov terwijl iedereen weet dat het nep is
Ja niemand gelooft het ook weetjequote:Op zondag 5 februari 2017 17:00 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Maakt mij het wat uit of je het gelooft of niet
Interesseert mij dat nou johquote:Op zondag 5 februari 2017 17:00 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja niemand gelooft het ook weetje
Ach, wat jij denkt zal mij een zorg zijn.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik hou ook van mezelf maar ik heb geen tweede account op fok om dit te uiten
Je hebt je online zeker verborgen zodat je niet kan zien dat je switcht tussen fushia en kdrickquote:Op zondag 5 februari 2017 17:00 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja niemand gelooft het ook weetje
Ga jij nog maar relatie advies geven en vertellen hoe je vrouwen moet versieren ALS MAAGDquote:Op zondag 5 februari 2017 17:02 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Je hebt je online zeker verborgen zodat je niet kan zien dat je switcht tussen fushia en kdrick
Ach, wat jij denkt zal mij een zorg zijn.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:02 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ach, wat jij denkt zal mij een zorg zijn.
Je hebt duidelijk toch een zure sloot.
Mis je iets?
quote:Op zondag 5 februari 2017 17:02 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ach, wat jij denkt zal mij een zorg zijn.
Je hebt duidelijk toch een zure sloot.
Mis je iets?
Hey, jij kan niet eens een gehaktbal makenquote:Op zondag 5 februari 2017 17:03 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ga jij nog maar relatie advies geven en vertellen hoe je vrouwen moet versieren ALS MAAGD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |