Jij werkt als conducteur, je komt sowieso enkel on contact met stereotype moslims zonder kaartjequote:
Hahaha valt best wel mee, die kakkers zijn nog erger eigenlijk,quote:Op zondag 5 februari 2017 18:06 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Jij werkt als conducteur, je komt sowieso enkel on contact met stereotype moslims zonder kaartje
Vertel eens watquote:Op zondag 5 februari 2017 18:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hahaha valt best wel mee, die kakkers zijn nog erger eigenlijk,
Wat is de beste manier om de conducteur te ontlopen?quote:Op zondag 5 februari 2017 18:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hahaha valt best wel mee, die kakkers zijn nog erger eigenlijk,
Op je zolderkamer blijven fappenquote:Op zondag 5 februari 2017 18:11 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Wat is de beste manier om de conducteur te ontlopen?
Ik zit ook te leren, debielquote:Op zondag 5 februari 2017 18:07 schreef Fushia2 het volgende:
Fatoeman is gone btw. Je zou maar 1 minuut te laat eten. 17u45 is heilig!
Denken dat ik een lieve jongen ben. Vergeet het maar. Ben egoïstisch as fuckquote:Op zondag 5 februari 2017 17:50 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik help ze aan sletje die onzeker is en lieve jongen nodig heeft
het zure broertje van syndroom gespotquote:Op zondag 5 februari 2017 18:13 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Denken dat ik een lieve jongen ben. Vergeet het maar. Ben egoïstisch as fuck
Waarom zou ik zuur zijnquote:Op zondag 5 februari 2017 18:16 schreef sexygirl14 het volgende:
[..]
het zure broertje van syndroom gespot
quote:Op zondag 5 februari 2017 18:13 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Je bedoelt naar de bovenste verdieping gaan en snel naar een coupé gaan? Bedankt voor de tip.
Je bent een lief jongetje hoorquote:Op zondag 5 februari 2017 18:13 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nee ik weet nog toen we dmden je bent een hele aardige jongen je hoeft je daar echt niet voor te schamenquote:Op zondag 5 februari 2017 18:13 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 februari 2017 20:03 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nee ik weet nog toen we dmden je bent een hele aardige jongen je hoeft je daar echt niet voor te schamen
Niemand wilt een jerk
Laat ik het zo zeggen. Ik kan aardig zijn. Maar als ik je niet mag ben ik lang nuet altijd aardigquote:Op zondag 5 februari 2017 20:03 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nee ik weet nog toen we dmden je bent een hele aardige jongen je hoeft je daar echt niet voor te schamen
Niemand wilt een jerk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |