quote:Op woensdag 8 februari 2017 18:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Is dit het voorstel om een meta-manager op te starten waarbij je 5 teams van medespelers mag opstellen?
koop ik Sagan voor ¤ 2 miljoenquote:Op woensdag 8 februari 2017 18:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd voor mid-season transfers
Dit is 1 van de 3 beste teams.quote:Op woensdag 8 februari 2017 18:35 schreef Van_Poppel het volgende:
16. Groenewegen
17. Colbrelli
36. Dupont
46. Visconti
72. McLay
110. Debusschere
117. Vanspeybroeck
122. Modolo
140. Petit
141. Smith
172. Van Genechten
178. Delaplace
201. Würtz Schmidt
377. Vervaeke
Ik heb juist weer te weinig klimmers. Ook het gebrek aan echte toppers gaat me opbreken.
Welke 2 andere teams zet je daarbij?quote:Op woensdag 8 februari 2017 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is 1 van de 3 beste teams.
Niet die van mijzelf in ieder gevalquote:Op woensdag 8 februari 2017 19:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Welke 2 andere teams zet je daarbij?
Ik die van sporttv en Johannes
Ik denk dat bijna iedereen nog kans heeft op top 10 nu het speelschema en de kalenders van de renners nog nauwelijks bekend zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2017 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet die van mijzelf in ieder geval![]()
Ik ga voor het midden van de lijst en dat is wel een beetje ambitieus.
Zelf ben ik content met een mooie 8e plaatsquote:Op woensdag 8 februari 2017 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet die van mijzelf in ieder geval![]()
Ik ga voor het midden van de lijst en dat is wel een beetje ambitieus.
Johannes en Sporttv inderdaad goed team. Wimderon uiteraard ook.quote:Op woensdag 8 februari 2017 19:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Welke 2 andere teams zet je daarbij?
Ik die van sporttv en Johannes
Die heeft als enige door hoe het puntensysteem precies in elkaar steekt en de slimste keuzes gemaakt inderdaad. Daar heb ik totaal geen inzicht in. Ik heb puur geselecteerd op basis van CQ-score en de natte vinger, maar er is geen enkele garantie dat renners met een hoge CQ-score straks veel punten opleveren.quote:
Dat is ook niet zo gek, want die snapte het systeem het beste. Al heeft die ook wel een paar flinke tegenvallers gehad.quote:
Eerste ronde had ik geeneens door dat er speelrondes waren waarin je tegen 1 ander team geloot werdquote:Op woensdag 8 februari 2017 19:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die heeft als enige door hoe het puntensysteem precies in elkaar steekt en de slimste keuzes gemaakt inderdaad. Daar heb ik totaal geen inzicht in. Ik heb puur geselecteerd op basis van CQ-score en de natte vinger, maar er is geen enkele garantie dat renners met een hoge CQ-score straks veel punten opleveren.
Dat wordt volgend jaar 95 miljoen op één topper bieden en voor de rest rennertjes met een paar ton opschrapen waar verder niet op geboden wordt.quote:Op woensdag 8 februari 2017 19:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snapte het systeem wel, maar stond flink voor paal met mijn lage biedingen. Daar had ik totaal niet op gerekend.
Daar ben ik doodsbang voor ja. Ik ben al aan het nadenken over hoe ik dat het beste kan aanpakkenquote:Op woensdag 8 februari 2017 19:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wordt volgend jaar 95 miljoen op één topper bieden en voor de rest rennertjes met een paar ton opschrapen waar verder niet op geboden wordt.
Iedereen 500 miljoen als budget geven, dan kun je op meerdere renners gewoon 95 miljoen bieden!quote:Op woensdag 8 februari 2017 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar ben ik doodsbang voor ja. Ik ben al aan het nadenken over hoe ik dat het beste kan aanpakken
Een manier om dat te voorkomen is om een grens op te leggen. Dat is niet zo handig want als je een grens van bv 50 mil hebt, biedt iedereen 50 mil op een topper. Leuker is om te zeggen dat de maximale bandbreedte tussen je duurste en goedkoopste renner 10:1 is. Dus als je 50 mil biedt op Sagan moet je op alle andere renners minimaal 5 mil bieden en kun je dus ook maar maximaal 11 renners opstellen.quote:Op woensdag 8 februari 2017 19:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wordt volgend jaar 95 miljoen op één topper bieden en voor de rest rennertjes met een paar ton opschrapen waar verder niet op geboden wordt.
Dat gaat de helft drie keer op rij verkeerd doen. Minstens.quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:01 schreef komrad het volgende:
[..]
Een manier om dat te voorkomen is om een grens op te leggen. Dat is niet zo handig want als je een grens van bv 50 mil hebt, biedt iedereen 50 mil op een topper. Leuker is om te zeggen dat de maximale bandbreedte tussen je duurste en goedkoopste renner 10:1 is. Dus als je 50 mil biedt op Sagan moet je op alle andere renners minimaal 5 mil bieden en kun je dus ook maar maximaal 11 renners opstellen.
Eerste ronde gaan alle renners er uit die aan de onderkant buiten je bandbreedte vallen en daarna geef je per speler het minimal bod aan.quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat gaat de helft drie keer op rij verkeerd doen. Minstens.
Die regel zou ik gewoon negeren. En dan mis je het gelukzalige gevoel om die ene renner voor 0,1 op te halen.quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:01 schreef komrad het volgende:
[..]
Een manier om dat te voorkomen is om een grens op te leggen. Dat is niet zo handig want als je een grens van bv 50 mil hebt, biedt iedereen 50 mil op een topper. Leuker is om te zeggen dat de maximale bandbreedte tussen je duurste en goedkoopste renner 10:1 is. Dus als je 50 mil biedt op Sagan moet je op alle andere renners minimaal 5 mil bieden en kun je dus ook maar maximaal 11 renners opstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |