wat zei je ?quote:
Maar spijkerbroek, vertel eens..... waar ga je naar toe?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Let eens een keer op, muts. Dat heb je al 2 keer gevraagd en heb ik al 2 keer beantwoord
Campingtrip van 2 maanden door Europa
Ik ga proberen het te onthouden en anders helpt Diaan me welquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Let eens een keer op, muts. Dat heb je al 2 keer gevraagd en heb ik al 2 keer beantwoord
Campingtrip van 2 maanden door Europa
uitzending gemistquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga proberen het te onthouden en anders helpt Diaan me wel
All-inclusive weekje naar Baliquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar spijkerbroek, vertel eens..... waar ga je naar toe?
Goh.... wat leuk. Met de caravan?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
All-inclusive weekje naar Bali
Leugenaarquote:
Uiteraard! Wat denk jij dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Goh.... wat leuk. Met de caravan?
quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Dank Melting, volgende keer beter...
Dan heb je toch meer vertraging...quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij had dit al gepost en ik moest het nog horen...
Ff reconnecten?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij had dit al gepost en ik moest het nog horen...
Helaas.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
Jack Jersey?? Ik dacht nog wel nee niet Elvis, misschien Roy Orbinson.
Whatever, ik was toch klaar met raden...quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan heb je toch meer vertraging...
Melting is ook meteen stil in the nightquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:58 schreef just me het volgende:
[..]
Melting is ook meteen stil in the night
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
5th Dimension - Aquarius/Let the sun shine in
Aanvulling: Hairquote:
Wordt hoog tijd voor een vriendin, dus!quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:58 schreef just me het volgende:
[..]
Melting is ook meteen stil in the night
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Wordt hoog tijd voor een vriendin, dus!
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Wordt hoog tijd voor een vriendin, dus!
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is niet Hair, wel een liedje uit de musical Hair.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:59 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Laten we het wel gezellig houden.
Haargroeimiddel?quote:
Melting is ook klaar met de uitzending.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whatever, ik was toch klaar met raden...
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Melting is ook klaar met de uitzending.
quote:
Vandeweek was op mijn verzoek bij de 60'squote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Zoals Gup een voorkeur lijkt te hebben voor Lou Bega, lijken de afzonderlijke dj's hier een voorkeur voor dit liedje te hebben. Is al vaker voorbij gekomen de afgelopen week
Tot de volgende keer maar weer.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:01 schreef just me het volgende:
[..]dank je wel en tot een volgende keer
Was het ook. De bekende "eind van het tijdslot"-bug.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat het de bekende bug was!
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Was het ook. De bekende "eind van het tijdslot"-bug.
Ik heb ook niet alles gehoord, want verjaardag! Maar was toch nog leuk om even mee te luisteren.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb niet alles gehord, want WidM. Oh well.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Was het ook. De bekende "eind van het tijdslot"-bug.
bij je eigen oude team ?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:03 schreef Melting het volgende:
Zo meteen maar weer eens plat. Morgen foto's maken bij een voetbalwedstrijd, en 's middags naar de film. Zorgen dat ik niet in slaap val.
Leuk! Veel plezier morgen en slaap lekkerquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:03 schreef Melting het volgende:
Zo meteen maar weer eens plat. Morgen foto's maken bij een voetbalwedstrijd, en 's middags naar de film. Zorgen dat ik niet in slaap val.
quote:
Dank je alvast. Maar heb de thee nog niet op.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuk! Veel plezier morgen en slaap lekker![]()
geniet ervanquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:04 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Tenminste als het droog is.
Heb ze nog niets laten weten.
Ow ik mijn cola Malibu ook nog niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank je alvast. Maar heb de thee nog niet op.
Als mijn glaasje wijn op is ga ik lekker in bed Netflixenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ik mijn cola Malibu ook nog niet.
Ik twijfel om naar bed te gaan, maar kan ook gaan Netflixen.
Wij kunnen in bed niet Netflixen want geen tv op de slaapkamer, of ik moet de iPad meenemen... maar dat is ook niet echt handig. Dan kan ik beter gaan lezen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
Als mijn glaasje wijn op is ga ik lekker in bed Netflixen
Lezen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij kunnen in bed niet Netflixen, of ik moet de iPad meenemen... maar dat is ook niet echt handig. Dan kan ik beter gaan lezen.
TV kijken in bed is sowieso niet handig, ik val altijd in slaapquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij kunnen in bed niet Netflixen want geen tv op de slaapkamer, of ik moet de iPad meenemen... maar dat is ook niet echt handig. Dan kan ik beter gaan lezen.
Ik ook en peaceman wordt er wakker(der) van, dus maar geen tv op de slaapkamer, wordt toch niet gekeken.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:10 schreef just me het volgende:
[..]
TV kijken in bed is sowieso niet handig, ik val altijd in slaap
Geen idee....quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom krijg ik Ede Staal in mijn gedachten terwijl ik naar the Prodigy luister?
Veel plezier met wat je gaat doen en slaap lekker voor straks.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:12 schreef just me het volgende:
* just me gaat de laptop afsluiten en weet nog niet of het lezen of netflixen gaat wordenfijne avond nog allen
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Jezus, Hero.
Dan sluit ik ook af.
toedels
Netflixen dus gok ikquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:12 schreef just me het volgende:
* just me gaat de laptop afsluiten en weet nog niet of het lezen of netflixen gaat wordenfijne avond nog allen
Neuh.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:30 schreef Stien_Struis het volgende:
Iedereen al plat op de zaterdagavond?
Ik ga niet erg lang op blijven, maar voel je vrij om de vreemde muziek te delen via r49quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:33 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De muziek die nu thuis opstaat is wel erg vreemd.
Wat nu opstaat is niet echt geschikt voor de radio.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga niet erg lang op blijven, maar voel je vrij om de vreemde muziek te delen via r49
Jammer.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:39 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wat nu opstaat is niet echt geschikt voor de radio.
Dit hoor je niet op de radio in de autoquote:Op zondag 5 februari 2017 00:00 schreef Fogel het volgende:
Wat zou hier te vaag aan moeten zijn?
Klinkt lekker man!
Jammer wel.quote:Op zondag 5 februari 2017 00:01 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dit hoor je niet op de radio in de auto
Ga je er zweverig van rijden?quote:Op zondag 5 februari 2017 00:08 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Persoonlijk zet ik het in de auto ook niet op om problemen te voorkomen.
Ah, iets minder hard draaienquote:Op zondag 5 februari 2017 00:13 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ook dat maar alle seinen bij politie gaan op alarm wanneer je dit hebt opstaan.
Ik was het thuis toch al aan het draaien.quote:Op zondag 5 februari 2017 00:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, iets minder hard draaien
Maar ik dank voor het aanslingeren van de stream, ik vind dit heerlijk![]()
Desondanks ga ik mijn bed opzoeken.
lekker mistig hier, hoe is het daar? Ga je er nog op uit om foto's te maken ?quote:
Helder weer hier.quote:Op zondag 5 februari 2017 09:32 schreef just me het volgende:
[..]
lekker mistig hier, hoe is het daar? Ga je er nog op uit om foto's te maken ?
quote:Op zondag 5 februari 2017 09:32 schreef peaceman het volgende:
Morge...
Sorry Melting... ik ben gisteren in slaap gevallen, dus heb niet geluisterdVoor mijn doen ongewoon lang geslapen gisteravond/vanmorgen (ruim 10 uur).
welwaar, extra draaibeurt tochquote:Op zondag 5 februari 2017 09:33 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Schandalig!
Nee, geen probleem hoor.
Keurige tijdquote:Op zondag 5 februari 2017 09:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Helder weer hier.
Als het droog blijft, ga ik naar de wedstrijd. Die begint om 12.00 uur.
Kleine wasjes, grote wasjes....quote:
voor hem of voor mij?quote:
Voor jou natuurlijkquote:
Ook wel eens fijn.quote:Op zondag 5 februari 2017 09:36 schreef just me het volgende:
[..]
Rustdag vandaag, geen wasjes [ afbeelding ]
quote:
Het heeft geen haast hoor, ik kan vanmiddag sowieso niet luisterenquote:Op zondag 5 februari 2017 09:37 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
Ik zal eens kijken wat ik kan doen vandaag..
Grote plannen voor vanmiddag?quote:Op zondag 5 februari 2017 09:39 schreef just me het volgende:
[..]
Het heeft geen haast hoor, ik kan vanmiddag sowieso niet luisteren
als het lukt en er is plek misschien vanavond wel ffquote:Op zondag 5 februari 2017 09:39 schreef just me het volgende:
[..]
Het heeft geen haast hoor, ik kan vanmiddag sowieso niet luisteren
* just me gaat appeltaart etenquote:
Er is plek.quote:Op zondag 5 februari 2017 09:43 schreef peaceman het volgende:
Is er plek tussen 20.00-22.00? (Zit nu ff mobiel)
quote:Op zondag 5 februari 2017 09:45 schreef peaceman het volgende:
Okidoki.. plan dan maar in als je wilt. Heb nog geen titel voor de uitzending. Die volgt nog.
Je staat op het rooster.quote:Op zondag 5 februari 2017 09:45 schreef peaceman het volgende:
Okidoki.. plan dan maar in als je wilt. Heb nog geen titel voor de uitzending. Die volgt nog.
Goedemorgen.quote:
Kloptquote:Op zondag 5 februari 2017 09:47 schreef Melting het volgende:
Ik heb 11 al even niet gezien. Jullie wel?
Heb hem even een DM gestuurd.quote:Op zondag 5 februari 2017 09:48 schreef just me het volgende:
[..]
KloptIk zei dat van de week nog tegen ?
hij was vannacht nog actief op fok
tis sowieso wel rustig de laatste dagen of niet?quote:Op zondag 5 februari 2017 09:48 schreef just me het volgende:
[..]
KloptIk zei dat van de week nog tegen ?
hij was vannacht nog actief op fok
Klopt. Maar dat trekt wel weer bij.... gaat altijd met pieken en dalen.quote:Op zondag 5 februari 2017 09:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
tis sowieso wel rustig de laatste dagen of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |