SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Toch nog nummer 26 behaald in 1965.quote:
Toen was ik er nog net niet...quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch nog nummer 26 behaald in 1965.
Hun eigen website is thebangles.comquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
Het is dus Bangles en niet The Bangles?
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Foreigner i wanna know what love is
Dan staat het fout op de single toch?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hun eigen website is thebangles.com
Daar lijkt het wel opquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan staat het fout op de single toch?
Ik mis het koppelteken.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Foreigner i wanna know what love is
Gemakzuchtige wijven weer...quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij is de naam aangepast in de loop der tijd.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zal jouw teken eens koppelenquote:
ninja editquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zal jouw teken eens koppelen
Waarom denk je dat het als eerste geraden had?quote:
Je bedoeld platen die de rest niet meteen herkend?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met laptop, op een iPad red je het niet.
Ik wacht wel op de echte golden oldies...
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zal jouw teken eens koppelen
Mobiel hierquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, niet die ABC'tjes zoals dit...quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bedoeld platen die de rest niet meteen herkend?
Dat geef ik ruiterlijk toe.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
wiki:quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:17 schreef Melting het volgende:
Volgens mij is de naam aangepast in de loop der tijd.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat geef ik ruiterlijk toe.
Ik ben nu wel onder invloed van alcohol trouwens.
Wat is dit nu weer voor Truus Excuus?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
* OscarMopperkont had anders net ook Dave Berryquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, niet die ABC'tjes zoals dit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:20 schreef Fogel het volgende:
Posten jullie te snel of heb ik te snel wijn gedronken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Geen excuus, alleen een feitje.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor Truus Excuus?
What else is new...quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
Je zit bij just me op de bank?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Posten jullie te snel of heb ik te snel wijn gedronken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al lazarus dus!
![]()
Posten jullie te snel of heb ik te snel wijn gedronken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Was het feest toch nog gezellig dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja die ligt nog op het puntje van mijn tongquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:22 schreef MadMaster het volgende:
The Lover Speaks No More I Lobe You's - Annie Lennox
Posten jullie te snel of heb ik te snel wijn gedronken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Make love, not war ☮
Posten jullie te snel of heb ik te snel wijn gedronken?WhiskeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Alles of niets melden svp, anders is het niet echt leuk voor de rest...quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja die ligt nog op het puntje van mijn tong
Al jaren hierquote:
Het is wel voort een sport geworden.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles of niets melden svp, anders is het niet echt leuk voor de rest...
* OscarMopperkont houdt z'n bek wel weerquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles of niets melden svp, anders is het niet echt leuk voor de rest...
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je zit bij just me op de bank?
Ja meestal wel als je er zit. Het was een gewone verjaardag, niet zozeer een feest, dus geen gezellige muziek helaas.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Was het feest toch nog gezellig dan?
Een beetje, ik zie het als de geheugentrainer.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is wel voort een sport geworden.
Dat hoeft natuurlijk ook weer niet...quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont houdt z'n bek wel weer
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja meestal wel als je er zit. Het was een gewone verjaardag, niet zozeer een feest, dus geen gezellige muziek helaas.
Ik zit keurig aan de fantaquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:
thebangles.com meldt dat The Bangs veranderd wordt naar The Bangles.
Manmanman, niemand snapt meer hoe het écht zit.
Tijd dat Susanna het live on air komt uitleggen.
Ik had het ook gelezen. We houden het er maar gewoon op dat het The Bangles is en een drukfout op de single.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:
thebangles.com meldt dat The Bangs veranderd wordt naar The Bangles.
Manmanman, niemand snapt meer hoe het écht zit.
Tijd dat Susanna het live on air komt uitleggen.
quote:
Neuh, maar als "de regel" van alles of niets melden puur willekeur is.... he meneer "The Troggs"quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk ook weer niet...
Met 50/50 vodka?quote:
Kom op man......quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Neuh, maar als "de regel" van alles of niets melden puur willekeur is.... he meneer "The Troggs"
* OscarMopperkont gaat Netflix kijken
Laters
nee met aspartaam staat op het etiketquote:
Joh... gewoon blijven!quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Neuh, maar als "de regel" van alles of niets melden puur willekeur is.... he meneer "The Troggs"
Laters
Light?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:27 schreef just me het volgende:
[..]
nee met aspartaam staat op het etiket
Ik melde dat pas na een minuut of zo, toen niemand iets gemeld had. Met een vraagteken als titel...quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Laters
Daar mag je niet teveel vanquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:27 schreef just me het volgende:
[..]
nee met aspartaam staat op het etiket
Je hoort het verschil qua melodie...quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
Damn, ik hoopte toch dat het de versie van Madonna was.
Nee dat hoorde ik ook maar toen had ik de fles al gekochtquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:30 schreef spijkerbroek het volgende:
MC Miker G & DJ Sven - Holiday Rap
Ja, ik hoorde het...quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoort het verschil qua melodie...
eetzequote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:33 schreef MadMaster het volgende:
Meneer The Troggs gaat even wat anders doen.
Mazzel!
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:33 schreef MadMaster het volgende:
Mazzel!
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:33 schreef MadMaster het volgende:
Mazzel!
André van Duin - Als je huiltquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:31 schreef Melting het volgende:
Hierna even een test. Dus niet raden a.u.b.
Pe Daalemmer dacht ikquote:
Ja, dat is een deel van de Bende van Baflo Bill. Samen met Rooie Rinus en Aaf ter Sjeef.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |