En Feyenoord heeft nog niet gewonnen van Twente.quote:
Waar je zin in hebt om naar te kijken.quote:
Niks anders van kwaliteit opquote:Op zondag 5 februari 2017 13:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar je zin in hebt om naar te kijken.
Nu slapen?quote:Op zondag 5 februari 2017 14:15 schreef opperkleurder het volgende:
In santiago na twee prima vluchten. Wat is atlanta toch een walgelijke luchthaven. Overal lang in de rij, veel te weinig personeel.
Beter slapenquote:Op zondag 5 februari 2017 14:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Douchen en wandelen. Normaal ritme opdoen. Is nu half 11 in de ochtend
Bij Fc Twente hangt een Kosovo is Servië spandoek.quote:Op zondag 5 februari 2017 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe kan het daar half 11 zijn hier is het kwart voor 2
quote:Op zondag 5 februari 2017 14:15 schreef opperkleurder het volgende:
In santiago na twee prima vluchten. Wat is atlanta toch een walgelijke luchthaven. Overal lang in de rij, veel te weinig personeel.
Anders maak je even een apart topic voor al je YouTube strontquote:
Treurig jaquote:Op zondag 5 februari 2017 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij Fc Twente hangt een Kosovo is Servië spandoek.
Ik ben blij dat je YouTube als YouTube spelt.. Doch desalniettemin, in dit zinsverband is het YouTube-stront, met een streepje ertussen.. Maakt niet uit, kan de beste junk overkomenquote:Op zondag 5 februari 2017 15:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Anders maak je even een apart topic voor al je YouTube stront
Heb je ook een tattoo met agvquote:Op zondag 5 februari 2017 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ze gingen heel slordig om met de geboden ruimte. Volgens mij wel 4 of 5 keer buitenspel bij een uitbraak.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:23 schreef Befbekje het volgende:
Wat een poepploeg is dat Twente toch ook..
Pkkquote:Op zondag 5 februari 2017 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
weet nietquote:Op zondag 5 februari 2017 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
pizzagodquote:Op zondag 5 februari 2017 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |