quote:Op zondag 5 februari 2017 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet zo vreemd. 70% van de gemaakte dönner broodjes voldoen niet aan de hygiëne, bij 30% werd zelfs de ecoli bacterie aangetroffen
Ik ook. Die joden komen niet verder dan 1-1 en wij lopen verder uitquote:Op zondag 5 februari 2017 10:33 schreef Elan het volgende:
Ik reken stiekem op puntverlies vandaag onlogisch
Grote kans op, ja..quote:Op zondag 5 februari 2017 10:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn oogbol doet pijn
Ik denk dat ik een hersentumor heb
quote:Op zondag 5 februari 2017 10:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn oogbol doet pijn
Ik denk dat ik een hersentumor heb
1-3quote:Op zondag 5 februari 2017 10:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook. Die joden komen niet verder dan 1-1 en wij lopen verder uit
zou zomaar eens kunnenquote:Op zondag 5 februari 2017 10:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook. Die joden komen niet verder dan 1-1 en wij lopen verder uit
Is het niet John de Wolf ?quote:Op zondag 5 februari 2017 10:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk voor het eerst De Tafel van Kees
Waarom zit er een wijf aan tafel?
voor de kijkcijfersquote:Op zondag 5 februari 2017 10:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk voor het eerst De Tafel van Kees
Waarom zit er een wijf aan tafel?
Ben wel benieuwd hoe Roda het doet met al die nieuwelingen.quote:
zover is het nog niet maar hun verwachte dip is iig uitgebleven en zolang PSV het niet wordt vind ik niet erg dat Ajax het niet wordt en dan gaat het me meer om het financiële dan het sportievequote:Op zondag 5 februari 2017 10:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan halen we Feyenoord niet meer in.
Dit verbaast mij niets.quote:Op zondag 5 februari 2017 10:33 schreef Elan het volgende:
Ik reken stiekem op puntverlies vandaag onlogisch
PSV kan ons financieel toch niet volgen, ook niet als ze weer een jaartje CL halen.quote:Op zondag 5 februari 2017 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
zover is het nog niet maar hun verwachte dip is iig uitgebleven en zolang PSV het niet wordt vind ik niet erg dat Ajax het niet wordt en dan gaat het me meer om het financiële dan het sportieve
Als Pröppertje en Zoet leuke transfers kunnen maken in de zomer.. Misschien Arias en Willems nog ergens voor een leuk bedrag weten te slijten aan een gekke sjeik ofzo.. Mwa..quote:Op zondag 5 februari 2017 10:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV kan ons financieel toch niet volgen, ook niet als ze weer een jaartje CL halen.
Ze zullen daar ook nog veel goede vervangers voor moeten kopen natuurlijk, ook voor al die huurlingen.quote:Op zondag 5 februari 2017 10:49 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als Pröppertje en Zoet leuke transfers kunnen maken in de zomer.. Misschien Arias en Willems nog ergens voor een leuk bedrag weten te slijten aan een gekke sjeik ofzo.. Mwa..
Wat zou die Maarten Stekelenburg eigenlijk nog waard zijn voor een seizoen of drie onder de lat?quote:Op zondag 5 februari 2017 10:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zullen daar ook nog veel goede vervangers voor moeten kopen natuurlijk, ook voor al die huurlingen.
Voor Feyenoord is het nu of nooit, Ajax ziet er wel goed uit voor de komende tijd, PSV zal weer opnieuw moeten beginnen volgend seizoen en dat is zonder CL toch een stuk moeilijkerquote:Op zondag 5 februari 2017 10:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV kan ons financieel toch niet volgen, ook niet als ze weer een jaartje CL halen.
Dan is het de vraag of het op lange termijn echt beter is dat PSV flink verzwakt isquote:Op zondag 5 februari 2017 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is het nu of nooit, Ajax ziet er wel goed uit voor de komende tijd, PSV zal weer opnieuw moeten beginnen volgend seizoen en dat is zonder CL toch een stuk moeilijker
Als Don je edit zal het wel terecht zijn.quote:Op zondag 5 februari 2017 10:58 schreef Typisch het volgende:
ik word gecensureerd in het feyenoordtopic
Dan zit het ook niet mee.quote:Op zondag 5 februari 2017 10:58 schreef Typisch het volgende:
ik word gecensureerd in het feyenoordtopic
quote:Op zondag 5 februari 2017 12:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je Befbekje met een plaatje kon omschrijven dan zou dit plaatje het beste passen
quote:Op zondag 5 februari 2017 12:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je Befbekje met een plaatje kon omschrijven dan zou dit plaatje het beste passen
Even biertje halen in de restauratiewagon..quote:Op zondag 5 februari 2017 12:35 schreef Caland het volgende:
Zit in de trein naar Berlijn (lol)
TwenteNSB
Ik drink baco-cola. Krijg het bier even niet meer weg na gisteren.quote:Op zondag 5 februari 2017 12:38 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Even biertje halen in de restauratiewagon..
Is dit op eigen vervoer naar Hengelo en daar met de bus verder?quote:Op zondag 5 februari 2017 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik drink baco-cola. Krijg het bier even niet meer weg na gisteren.
enkelreis?quote:Op zondag 5 februari 2017 12:35 schreef Caland het volgende:
Zit in de trein naar Berlijn (lol)
TwenteNSB
Nee ik zit nooit uitvak. Gewoon tussen de moffen vandaag.quote:Op zondag 5 februari 2017 12:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Is dit op eigen vervoer naar Hengelo en daar met de bus verder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |